کد خبر: ۱۲۲۴۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۰

ترک اعتراض‌آمیز مراسم سخنرانی احمدی‌نژاد توسط 4 نفر از علمای شیراز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: 4 نفر از علمای شیراز مراسم سخنرانی محمود احمدی‌نژاد را به دلیل گنجاندن اجرای زنده موسیقی ترک کردند. 

به گزارش مشرق، امروز (دوشنبه) احمدی‌نژاد در دومین جشنواره صنعت و معدن در شیراز برای افتتاح 170 طرح صنعتی و معدنی حضور یافت.

در این مراسم که پیش از ظهر امروز در تالار حافظیه شیراز برگزار شد، پس از سخنرانی احمدزاده استاندار فارس و محرابیان وزیر صنایع، یک گروه موسیقی سنتی در جایگاه مستقر شد که به اجرای موسیقی بپردازد که در این هنگام، آیت‌الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان، آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب نماینده فارس در مجلس خبرگان، آیت‌الله سید محمد مهدی دستغیب تولیت آستان شاهچراغ و آیت‌الله زبرجد تولیت آستان مقدس سیدعلاء الدین حسین به نشانه اعتراض مراسم را ترک کردند.

اما کنسرت مذکور دراین مراسم اجرا شد و پس از آن نیز دکتر احمدی‌نژاد به سخنرانی پرداخت.

هنوز مشخص نیست گنجاندن اجرای زنده موسیقی در این مراسم به پیشنهاد یا به مسئولیت استانداری، وزارت صنایع یا "معاونت مراسم" دفتر رئیس‌جمهوری بوده است.

گفتنی است احمدزاده استاندار فارس در جدیدترین مطلب وبلاگ خود با عنوان "الموسیقی و ما ادراک الموسیقی" از کم‌کاری مدیران فرهنگی برای احیاء و تقویت درخور شان موسیقی ایرانی و اسلامی انتقاد کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین