کد خبر: ۶۲۳۱۳
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۸۶ - ۲۱:۱۷
انتخابات سوم تیر-1

پیش‌بینی زادسر در مورد آینده احمدی‌نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک نماینده اصولگرای مجلس دستاوردهای انتخاب محمود احمدی‌نژاد در روز سوم تیر را تشریح کرد. 

علی‌ زادسر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب در آستانه سالروز انتخاب محمود احمدی‌نژاد به سمت ریاست جمهوری گفت:‌ «روز سوم تیر مانند بقیه روزهای انتخابات ریاست جمهوری در فرهنگ کشور پر انتخابات جمهوری اسلامی است. مثل روز دوم خرداد یا 18 خرداد. منتهی یک فرق اساسی آن،‌ این بود که تا به حال انتخابات به دور دوم کشیده نشده بود. پیام بسیار مهم روز سوم تیر 84 برای احزاب و گروه‌های سیاسی نیز این بود که مردم مسلمان و شیعه ایران حزبی و جناحی فکر نمی‌کنند. البته احزاب و گروه‌ها یا این پیام را نشنیدند یا نشنیده گرفتند.»

وی افزود: «در دوم خرداد نیز بعضی گروه‌ها و احزاب آقای خاتمی را مصادره کردند و رأی مردم را به حساب جناح خود گذاشتند و آن قدر القا کردند تا به خاتمی باوراندند که اگر ما نبودیم شما رأی نمی‌آوردید!» 

وی با تأکید بر اینکه تصمیم مردم جناحی نبوده است اظهار عقیده کرد: «در دوم خرداد هم مردم به خاتمی رأی دادند نه به جریان مشارکت و احزاب دیگر. پیام دیگر سوم تیر احیای شعارهای اساسی و اصیل انقلاب و شعارهای جدی حضرت امام(ره) بود که عده‌ای می‌گفتند کم‌رنگ شده و ثابت شد که این شعارها با گوشت و پوست و استخوان مردم عجین شده است و احمدی‌نژاد نیز به درستی متوجه شد و شعارهایی را سر داد که مطابق اصول اساسی انقلاب بود». 

زادسر ادامه داد: «پیام دیگر سوم تیر نقش مهم رسانه ملی بود. به طوری که ثابت شد هر کس به خوبی با ملت ایران ارتباط روحی برقرار کند رأی را می‌آورد و احمدی‌نژاد نیز این هنر خود را به نمایش گذاشت.»

این نماینده مجلس در ادامه گفت: «سوم تیر اثبات کرد که مقلب القلوب خداست. پیش از دوم خرداد هیچ کس فکر نمی‌کرد خاتمی رأی بیاورد و پیش از سوم تیر هم هیچ کس پیش‌بینی پیروزی احمدی‌نژاد را نداشت. دل‌های مردم دست خداست و هر کس جز این فکر کند اشتباه می‌کند و این برای همه از جمله آقای احمدی‌نژاد یک امتحان الهی است». 

زادسر به سرنوشت‌ساز بودن مسایل اقتصادی در برنامه نامزدهای انتخاباتی اشاره کرد و اظهار داشت: «طبق شعارهای خاتمی قبل از 2 خرداد 70 تا 80 درصد رأی او به خاطر مسایل اقتصادی بود. بعدها البته گفتند که به خاطر توسعه سیاسی بوده است. اما خاتمی همه شعارهایش اقتصادی بود. در مورد احمدی‌نژاد هم همین‌طور است و 70 درصد رأی او به خاطر مسایل اقتصادی است. او شعار خوبی دارد که می‌گوید: «می‌شود و می‌توانیم». ‌امیدوارم بشود و بتوانیم». 

این چهره اصولگرا تحلیل‌های مربوط به کاهش محبوبیت احمدی‌نژاد را رد کرد و ابراز عقیده کرد: «در بین خواص شاید این اتفاق رخ داده باشد اما توده‌های مردم هنوز به طور جدی به احمدی‌نژاد امیدوارند و احساس می‌کنند که او می‌تواند مشکلات اقتصادی حل کند و باید به او فرصت داد». 

زادسر مدعی شد: «الان افکار عمومی مجلس را خیلی همراه دولت تلقی نمی‌کنند. استنباط مردم این است که احمدی‌نژاد می‌خواهد کار کند اما بعضی نمی‌گذارند. مردم به نظر من در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری هم به احمدی‌نژاد فرصت می‌دهند و این تحلیل‌های مبتنی بر نظرسنجی هم خیلی مبنا ندارد. من به این نتیجه رسیده‌ام که احمدی‌نژاد الان یک رئیس جمهور به معنای واقعی کلمه از کار درآمده و از حالا به بعد مدیریت او مفید فایده است و اگر هزینه‌هایی برای تجربه‌اندوزی قرار بوده پرداخت شود، شده و حالا وقت فایده‌رسانی است». 

وی در پایان از رسانه‌ها خواست به دولت نهم کمک کنند و تنها نواقص را مطرح نکنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین