کد خبر: ۱۱۵۲۱۷
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۴
در جلسه دیداربا خانواده شهدا و ایثارگران در ساری

احمدی‌نژاد: به غربی‌ها نصیحت می‌کنم که جلوی سگ‌های صهیونیست را بگیرند و گرنه 2 تا سیلی به گوش‌شان می‌زنیم تا چرتشان بپرد

اعضای ثابت شورای امنیت را در صورت تکرار ترورها به محاکمه می‌کشانیم
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد با بیان اینکه ترورهای اخیر به حساب صادر‌کنندگان قطعنامه علیه ملت ایران می‌گذاریم، هشدار داد: اگر یک بار دیگر این حرکت تکرار شود ما تمام پرونده قبل از انقلاب و صدها هزار شهید جنگ تحمیلی را وسط می‌گذاریم و دانه‌به‌دانه اعضای ثابت شورای امنیت را به محاکمه می‌کشانیم. 

محمود احمدی نژاد شامگاه سه‌شنبه در جلسه دیداربا خانواده شهدا و ایثارگران که در حسینیه عاشقان کربلای سپاه برگزار شد، با اشاره به اینکه شیطان با اساس حرکت ملت ایران مخالف است زیرا حرکت ملت ایران اقدامی برای نجات کل بشریت بود، گفت: ملت ایران با انقلاب خود به دنبال کنار زدن شیطان و حاکم کردن همه ارز‌ش‌ها و خوبی‌ها بود.

وی تصریح کرد: نزدیک 32 سال است که همه شیاطین جن و انس علیه ملت ایران صحنه‌آرایی کرده‌اند. جنگ را تحمل کردند شکست خوردند، فشارهای سیاسی وارد کردند شکست خوردند، موضوع حقوق بشر را پیش کشیدند و شکست خوردند.

احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: آنها بعد داستان هسته‌ای را علم کردند که تا به ملت ایران فشار بیاورند اما به لطف ایثارگری مردم کشورمان هر اقدامی که کردند علیه خودشان شد.

محمود احمدی‌نژاد اضافه کرد: آنها جنگ را تحمیل کردند انقلاب ما شکوفاتر و گسترده‌تر شد، تحریم‌ها را علیه ملت ایران تحمیل کردند، نتیجه معکوس گرفتند.

وی با اعلام اینکه امروز نام ملت ایران در دنیا می‌درخشد، گفت: در حال حاضر ملت ایران به یک الگو برای تمام دنیا تبدیل شده است به طوری که آنها خواستند، ملت ایران را منزوی کنند اما ملت ایران به قدرتمند‌ترین ملت عالم تبدیل شد.

احمدی‌نژاد گفت: آنها خواستند نظر خود را به ملت ایران تحمیل کنند اما ملت ایران نظر خود را اعمال کرد وهر کاری که کردند شکست خوردند. 

وی در ادامه با اعلام اینکه به نظرم امروز آنها به سراغ برپا کردن فتنه‌ای دیگر رفتند، افزود: از سال قبل فهمیدند که تحریم‌ها و تهدیدها علیه ملت ایران اثری ندارد برای ضربه زدن به ملت ایران به سراغ طراحی فتنه جدید رفتند اما ملت ایران برای حرف‌های آنها ارزشی قائل نیست.

وی با بیان اینکه دشمنان ملت ما امروز خیال کرده‌اند که اگر دانشمندان هسته‌ای کشورمان را از ما بگیرند حرکت رو به رشد ملت ایران متوقف خواهد شد، گفت: از زبان شما به آنها می‌گویم‌، اولا این بار هم اشتباه کرده‌اید و کور خوانده‌اید‌، مامورین امنیتی با همه وجود از دانشمندان هسته‌ای محافظت خواهند کرد تا شما نتوانید این خط را ادامه دهید‌، پس بدانید که به نتیجه نخواهید رسید وادامه این کار پرونده شما را سیاه‌تر خواهد کرد.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: این ملت نزدیک به 200 هزار شهید تقدیم کرده است آیا از آرمان‌های خود عقب‌نشینی نموده است؟

محمود احمدی‌نژاد عنوان کرد: اینکه با همکاری همه شبکه‌های جاسوسی دنیا‌، طراحی کنید و مثل دزدها و خفاش‌ها آسیب بزنید تا بتوانید این ملت را متوقف کنید اشتباه است.

وی با اعلام اینکه ما همه این جنایت‌ها را به حساب کسانی می‌گذاریم که علیه ملت ایران قطعنامه صادر کرده‌اند، در بیان علت آن گفت: آنها در قطعنامه‌های خود اسامی تمام این دانشمندان را به عنوان تحریم‌شدگان ذکر کرده بودند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه دست اعضای ثابت شورای امنیت با صهیونیست‌ها در یک کاسه است، افزود: باور من این است که این فقط گرا دادن به آدم‌کش‌های وحشی و بی‌فرهنگ صهیونیستی است.

محمود احمدی‌نژاد با تاکید بر اینکه خون تک تک این بچه‌ها به پای شماست، اظهار داشت: ملت ایران وقتی چیزی را به حساب کسی بگذارد یقه‌اش را خواهد گرفت.

وی گفت: به خدا اگر یکبار دیگر این حرکت تکرار شود، ما تمام پرونده قبل از انقلاب و صدها هزار شهید جنگ تحمیلی را وسط می‌گذاریم و دانه به دانه اعضای ثابت شورای امنیت را به محاکمه می‌کشانیم.

احمدی‌نژاد افزود: امروز این حرف را از موضع قدرت می‌زنم و دنیا می‌داند که ملت ایران یا حرفی را نمی‌زند یا پای آن می‌ایستد، رسوای‌شان را خواهیم کرد و تقاصشان را پس خواهیم گرفت.

وی در ادامه به مذاکره ایران با گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: می‌گویند می‌خواهیم مذاکره کنیم آیا این مذاکره شماست؟ می‌خواهید دوستی کنید یا دشمنی؟ این اقدام نشان داد که می‌خواهید دشمنی کنید اما تاریخ نشان داده ملت ایران خوب بلد است که دشمنان خود را طوری ادب کند که برای همیشه پشیمان شوند.

احمدی‌نژاد افزود: آنها فکر کرده‌اند که با ترور دانشمدان هسته‌ای آن اتفاقی می‌افتد که آنها می‌خواهند اما کور خوانده‌اند. 

احمدی‌نژاد با تاکید مجدد بر اینکه امروز ما از موضع قدرت با دنیا حرف می‌زنیم، اشاره کرد: ما به دنبال تضییع حقوق کسی نیستیم.

وی با بیان اینکه اگر حرفی زده شود به فضل الهی به کرسی خواهد نشست، خطاب به غربی‌ها گفت: من به آنها نصیحت می‌کنم جلوی سگ‌های صهیونیست را بگیرند که اگر این کار را نکنند ما با نوچه‌هایشان کاری نداریم اما یقه اربابان‌شان را می‌گیریم و دو تا سیلی در گوش‌شان می‌زنیم تا چرت‌شان بپرد و بفهمند با کی طرف هستند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه ملت ایران نمی‌خواهد که در خیلی از کارهای بین‌المللی وارد شود گفت: به خدا اگر بخواهند کار خلافی کنند و ملت ایران جلویش بایستد، محال است بتوانند که آن کار را انجام دهند. 

وی با اعلام اینکه به زودی ماموران امنیتی مسببان این ترورها را پیدا خواهند کرد و به سزای اعمالشان می‌رسانند خطاب به دشمنان ایران گفت: بدانید که پاسخ ملت ایران پشیمان کننده خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
0
0
بابا ادب!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۰
0
0
درود بر محمود احمدی نژاد، شجاع ترین، مردمی ترین و آزاد مرد ترین رئیس جمهور تاریخ
ناشناس
|
Russian Federation
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۸۹/۰۹/۱۱
0
0
احسنت .به این شجاعت و رک و بی پرده گویی .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین