کد خبر: ۱۸۳۲۲۲
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۹
شیشه فروش اعلام کرد:

مدارس اصفهان تعطیل شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: منصور شیشه فروش با اشاره به برگزاری جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استانداری اصفهان اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه ای اعلام شد فردا یکشنبه به علت تداوم پایداری جو و انباشت آلاینده ها در سطح زمین، مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی و راهنمایی شهر اصفهان و برخی شهرهای استان تعطیل است.

وی ادامه داد: کمیته وضعیت اضطراری آلودگی هوا در بعد از ظهر شنبه تشکیل شد.

شیشه فروش اظهار داشت: آلودگی هوا در نهایت سبب شد تا مقاطع تحصیلی مهدهای کودک، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی و راهنمایی در شهرهای اصفهان، بهارستان، خوراسگان، سجزی، گز، گرگاب، شاهین شهر، نجف آباد، کهریزسنگ، گلدشت و شهرستان های فلاورجان، لنجان، خمینی شهر، برخوار و مبارکه تعطیل شود.

مدیر کل بحران و حوادث غیرمترقبه استانداری اصفهان در ادامه سنخنان خود به اطلاعیه استانداری اصفهان اشاره کرد و تصریح کرد: از شهروندان درخواست می شود ضمن رعایت طرح ترافیکی زوج و فرد در شهر اصفهان، از خودروهای دودزا استفاده نکنند.

شیشه فروش گفت: استفاده از خودروهای همگانی، رعایت الگوی صحیح مصرف و صرفه جویی در استفاده از وسایل حرارتی گازسوز در منازل و محل کار، خودداری از خروج غیر ضروری سالخوردگان، خردسالان، مادران باردار، بیماران قلبی، عروقی و ریوی از منازل و همچنین انجام ندادن ورزشهای همگانی در فضاهای باز و پرجمعیت تا رفع کامل آلاینده های جوی نیز به مردم توصیه شده است.

در اطلاعیه استانداری اصفهان بر خودداری از انجام هرگونه فعالیتهایی مانند سوزاندن زباله، برگهای پاییزی و باقیمانده ضایعات مزارع که منجر به افزایش آلاینده ها می شود، تاکید شده است.

شورای هماهنگی مدیریت بحران استان اصفهان در این اطلاعیه، استفاده از مواد غذایی مناسب در زمان آلودگی هوا را برای سلامت عموم توصیه کرد.

به گزارش مهر،کمیته تشکیل شده در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان همچنین تصویب کرد، سازمان صنعت، معدن و تجارت، هماهنگی لازم برای کاهش فعالیت واحدهای صنعتی وتولیدی با آلایندگی بالا را پیگیری و اجرایی کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Japan
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
0
0
چرا بدون برنامه ریزی تصمیم میگیرن اصلا با هواشناسی و.. هماهنگ میکنن و یا اینکه واقعا کارشناس این تصمیم رو میگیره یه روز که هوا آلوده س هیجا تعطیل نیس خوب کشش میدن بعد میبین نه اوضاع بهتر نمیشه خودشون از پشت میزای که نشستن میگن فردا تعطیل بیخیال
اتفاقا فردا هوا خوب میشه مث امروز یه بار دیگه هم همین طور شد مردمم رو یه هفته کشوندن سرکار روزی که تعطیل شد هوا خوب بود
خب اینا یه مشورتی با هواشناسی بکنن بد نیس ببینن چه خبره
واقعا مدیریت بلد نیسن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین