کد خبر: ۱۲۵۸۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۵:۳۳

ارسال نامه‌ای محرمانه به فدراسیون فوتبال؛ باشگاه استیل‌آذین متعلق به هدایتی نیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: شبکه ایران نوشت: سروصدای بازی استیل‌آذین- پرسپولیس، تنها به چند حکم کمیته انضباطی و واکنش مسوولان دوباشگاه ختم نشده، وقتی که می‌بینیم پرونده‌ای روی میز رییس فدراسیون فوتبال قرار گرفته که حکایت از مشکلات اساسی و ریشه‌ای در باشگاه استیل‌آذین دارد، موضوعی که در آستانه ورود بازرسان AFC می‌تواند برای فدراسیون هم دردسرهایی درست کند.

برای اینکه بدانیم قضیه از چه قرار است باید برگردیم به واکنش هدایتی مالک باشگاه استیل‌آذین در قبال اتفاق‌های بازی با پرسپولیس؛ وقتی که گفت می‌خواهد از لیگ برتر کنار بکشد البته حسین هدایتی خیلی زود این حرفش را پس گرفت اما همین اظهار نظر باعث شد از شرکت توسعه تجارت بین‌المللی صبا نامه‌ای محرمانه به فدراسیون فوتبال برود با این محتوا که استیل‌آذین متعلق به هدایتی نیست. برای اثبات این ادعا هم وکالتنامه‌ای به فدراسیون ارسال شده و فدراسیون هم برای اینکه موضوع را پیگیری کند، از مسوولان این شرکت خواسته تا اسنادی که اعتبار قانونی داشته باشد را ضمیمه درخواست‌شان کنند.

مشاور حقوقی فدراسیون: اسناد قانونی خواستیم

علی فرشاد سپهر، مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال با تایید نامه‌ای که به فدراسیون فوتبال رسیده می‌گوید: «زمانی که هدایتی گفت تیم را از مسابقه‌ها بیرون می‌کشد، نامه‌ای از شرکت توسعه و تجارت بین‌المللی صبا دریافت کردیم. مسوولان این شرکت مدعی شده‌اند در قبال صلحی که ماه هفتم سال 88 بین هدایتی و شرکت صبا صورت گرفته، مالکیت استیل‌آذین به این شرکت منتقل شده است و حالا آقای هدایتی نمی‌تواند تیم را از لیگ بیرون بکشد.»

مشاور حقوقی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه وکالتنامه‌ای ضمیمه این نامه شده می‌گوید: «این شرکت مدعی شده که هدایتی در استیل‌آذین سمتی ندارد. البته ما خواسته‌ایم اسنادی که اعتبار قانونی دارد برای ما ارسال کنند که اگر این اسناد برسد، حتما موضوع را پیگیری می‌کنیم. اگر این اسناد برسد، آن موقع است که باید منتظر اتفاق‌های قابل توجهی باشیم.»

مهریزی: این قضیه نه بازی است، نه شوخی!

ماه مهر 88، زمانی است که مهریزی در باشگاه استیل‌آذین مدیریت می‌کرد. برای مطلع شدن از قراردادی که آن زمان منعقد شده، با مدیر عامل وقت باشگاه تماس می‌گیریم. او که این روزها رابطه خوبی با هدایتی ندارد، با صراحت عقد این قرارداد را تایید می‌کند: «آقای هدایتی در سال 88 معامله‌ای تجاری با این شرکت انجام داد و همان زمان به من گفت که امتیاز این باشگاه که در آن زمان شش تا هفت میلیارد تومان برآورد شده بود را به عنوان وثیقه و ترهین این قرارداد قرار دهم. من نمی‌دانم موضوع معامله چه چیزی بود اما من به عنوان مدیر باشگاه طبق گفته مالک باشگاه، قراردادی که باشگاه استیل‌آذین را وثیقه آن قرارداد می‌گذاشت، امضا کردم.» او از شرایطی که بعدها به وجود آمده ابراز بی‌اطلاعی می‌کند اما درباره اینکه چرا الان مدیران شرکت، این موضوع را اعلام کرده‌اند، می‌گوید: «وقتی برای قراردادی، وثیقه گذاشته شود و طرفی که وثیقه گذاشته، به تعهداتش عمل نکند، در آن صورت است که طرف دیگر، برای بهره‌گیری از وثیقه اقدام می‌کند. با این شرایط حتما الان موعد قرارداد و زمان تعیین شده، به سر آمده!»

او در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر رابطه قدیمی هدایتی و مدیر شرکت صبا احتمال دارد این بحث‌ها بازی باشد، می‌گوید: «اصلا چنین چیزی صحت ندارد. شرکت توسعه و تجاری بین‌المللی صبا زیر نظر شرکت سرمایه‌گذاری توسعه و معادن است که آن زمان زیر نظر مهندس کاظمی فعالیت می‌کرد؛ فردی که عضو هیات مدیره استیل‌آذین بود. پس می‌توانید حدس بزنید که در این پروسه چه اتفاقی افتاده است؟!»

درودگر: این مسائل صحت ندارند

البته تمام این مسائل از سوی صادق درودگر یکی از معاون‌های حسین هدایتی در باشگاه استیل‌آذین تکذیب می‌شود. درودگر در مورد این موضوع می‌گوید: «من این مسائل و بحث‌ها را تکذیب می‌کنم و اعلام می‌کنم که این مسائل اصلا صحت ندارند.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین