کد خبر: ۸۶۷۶۹
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۱۹

دلایل 5 گانه جمعیت زنان جمهوری اسلامی برای حمایت از موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو شورای مرکزی جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران از حمایت این تشکل از میرحسین موسوی در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

فرزانه‌ مافی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی آفتاب اعلام کرد: «جمعیت زنان جمهوری اسلامی پس از بحث و بررسی درمورد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری با توجه به 5 ویژگی میرحسین موسوی از وی حمایت خواهد کرد».

سخنگوی جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران در توضیح ویژگی‌هایی که منجر به اعلام حمایت از مهندس موسوی شده است تصریح کرد: «از مهمترین ویژگی‌های میرحسین موسوی پیروی از تفکر امام ‌(ره) و اسلام ناب محمدی است».

مافی افزود: «صداقت و همدلی با مردم و شفافیت در تمام طول دوران انقلاب حتی در شرایط سخت دوران جنگ تحمیلی و نگاه وی به انسان از دریچه عزت و کرامت نیز از خصویات مهم موسوی است که مورد توجه جمعیت زنان جمهوری اسلامی برای حمایت از او در انتخابات ریاست جمهوری قرار گرفت».

وی تاکید کرد: «موسوی همواره در سخنرانی‌های خود از اهمیت توجه به قانون‌گرایی و عقل‌گرایی در اداره امور کشور سخن گفته است که به اعتقاد جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران دو عامل مهم در مدیریت کلان کشور به شمار می‌آید».

عضو شورای مرکزی جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: «این تشکل با این نگرانی که مبادا قانون‌گریزی در جامعه نهادینه شود معتقد است که می‌توان قانون‌گرایی را جایگزین قانون‌گریزی کرد». 

مافی خاطرنشان کرد: «همچنین حمایت مهندس موسوی از احیای حقوق ضایع شده مستضعفان از دیگر ویژگی‌های ایشان بود که موجب انتخاب و البته حمایت ما از او در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران شد».

سخنگوی جمعیت زنان جمهوری اسلامی ایران در پایان اعلام کرد: «بیانیه رسمی این تشکل در حمایت از میرحسین موسوی در روزهای آینده منتشر خواهد شد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۷
0
0
احسن به اين خانمهاي متفكر و تجزيه وتحليل گر انشاالله همه ما بتوانيم دنباله رو ارمانهاي امام راحل باشيم بنده نيز با تمامي اشنا و فاميلهاي خود يك پارچه به سيد حسين موسوي كه واقعا از انسانيت و تشخص انسانها دفاع كرده و خواهد كرد و به انسان بودن ارزش قايل بوده و هيچ موقع امار ارقام غلط به خورد مردم نخواهد داد راي خواهيم داد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین