کد خبر: ۱۳۱۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۴

وزیر بهداشت سابق، نماینده اخراجی‌های دولت در كمیته اصول‌گرایان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در حالی كه قبلاً از حسینیان و صفار هرندی نام برده شده بود، سخنگو ی جامعه روحانیت مبارز گفت: علی اصغر زارعی و كامران باقری‌لنكرانی به عنوان نماینده جبهه پایداری انقلاب اسلامی به كمیته وحدت اصول‌گرایان معرفی شدند.

این گروه طیف حامیان و وزیران و مدیران اخراجی دولتند كه اكنون با طیف مشایی زاویه پیدا كرده‌اند.

حجت الاسلام احمد سالک سخنگو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین تغییر و تحولات در كمیته وحدت اصول‌گرایان گفت:‌ در آخرین نشست جامعتین علی اصغر زارعی و كامران باقری لنكرانی به عنوان نماینده جبهه پایداری در كمیته 8+7 معرفی شدند.

گفتنی است‌، نخستین جلسه شورای مركزی جبهه متحد اصول‌گرایان به دعوت آیات مهدوی‌كنی دبیر كل جامعه روحانیت مبارز تهران و محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه تشكیل شد.

بر اساس این گزارش در این جلسه آیت‌الله مهدوی كنی و آیت‌الله یزدی با بیان مبانی اسلامی و انقلابی وحدت اصول‌گرایان و دستاوردهای مثبت وحدت نیروهای مؤمن و انقلابی در طول تاریخ انقلاب اسلامی و لزوم عبرت‌آموزی از تفرقه در نهضت‌هایی مانند مشروطیت از تشكیل این جلسه اظهار خوشوقتی كردند.

آیات مهدوی كنی و یزدی در این جلسه همچنین بر ضرورت تلاش برای شركت همه اصول‌گرایان تاكید و اظهار امیدواری نمودند كه اصول‌گرایان با وحدت هر چه كامل‌تر زمینه را برای مشاركت گسترده ملت شریف ایران در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی فراهم سازند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین