کد خبر: ۸۷۴۹۸
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۴۷

واکنش تند ری‌شهری به دخالت مشایی در امور حج

حج از شئون ولی‌فقیه است و حکم مشایی مبنای قانون ندارد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در واكنش به حكم انتصاب سرپرست سازمان حج و زیارت از سوی مشایی گفت: «حكم انتصاب سرپرست جدید بدون هماهنگی با اینجانب صادر شده و این اقدام مبنای قانونی ندارد».

به گزارش سرویس سیاسی، آفتاب، دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت كه نظر آیت الله ری شهری را به رئیس سازمان حج و زیارت ابلاغ كرده از مصطفی قهرودی خواست بر اساس نظر نماینده ولی فقیه با جدیت به كار خود ادامه دهد. 

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در واكنش به حكم انتصاب سرپرست سازمان حج و زیارت از سوی مشایی گفت: «از آنجا كه موضوع حج و زیارت از شئون ولی فقیه است و بر اساس اطلاع واصله الحاق سازمان حج به میراث فرهنگی بدون اخذ نظر از مقام معظم رهبری انجام شده و حكم انتصاب سرپرست جدید نیز بدون هماهنگی با اینجانب صادر شده این اقدام مبنای قانونی ندارد». 

بر اساس حكمی كه رونوشت آن برای نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ارسال شده، معاون رئیس جمهوری و ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سرپرست جدیدی برای سازمان حج و زیارت منصوب كرده است. 

قهرودی هم اكنون در حال مذاكره با مقامات دولت عربستان در مورد حج تمتع سال جاری است. 

گفتنی است، مشایی امروز طی حكمی علی لیالی را به سمت سرپرست سازمان حج و زیارت منصوب کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۶
0
0
با سلام خدمت شما.
چند روز پیش مطلبی راجب به شما و کلی انتقاد در موردتون توی این سایت خوندم. لینکشو میدم که شما هم بخونید و در حریان این حرفا باشین.
به نظر من بد نیست جواب بدین این انتقادهارو.
http://abalfazl.com/mymail/admin/eslahat.pdf
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین