کد خبر: ۸۷۷۷۷
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۱۲

پاسخ کروبی به شریعتمداری:‌ امیدوارم روزی دکان بازجویان تخته شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت‌های خبری حامی مهدی کروبی از واکنش تند وی به توهین‌های روز گذشته روزنامه کیهان و مدیرمسئول آن خبر داده‌اند. 

کیهان: کروبی بیانیه‌های خودش را نمی‌نویسد [+]

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، در پی "بی سواد"‌ خواند کروبی در کیهان پایگاه اطلاع رسانی حزب اعتماد ملی به نقل از کروبی  خبر داده است که وی در این ارتباط گفته است:‌ «نباید به این افراد پاسخ داد چون اینها عاشق توجه و جنجالند». 

بر این اساس کروبی ادامه داده است: «خدا را شکر که ما قبل از انقلاب لیسانس الهیات و فلسفه گرفته بودیم و از رانت و دودوزه بازی دکتر و مهندس نشدیم».

این گزارش می‌افزاید، کروبی توهین شریعتمداری را متوجه فقها و مجتهدینی دانست که با پیگیری نگاه اجتهادی امام و بحث زمان و مکان خواستار عطوفت در مجازات افراد زیر ۱۸ سال شده بودند و راس این مجتهدین مجتهدی اعلم و مطلق چون حضرت آیت الله شاهرودی است و این آدم می‌گوید که همه بی‌سوادند.
 
کروبی افزوده است:‌ «این صدای نعره مافیاهای جدید است که از دهان کیهان می‌شنوم. البته آرزو داریم که دکان بازجو و بازجویان روزی تخته شود و البته از دید این افراد سخن از عطوفت با محکومین لاطائلات است».

کروبی خطاب به شریعتمداری گفته است: «البته روزی باید مجذوبان دروغین ولایت در شخصیت فرهنگی رهبر انقلاب ذوب شوند چرا که نگاه اجتهادی و حقوقی رهبری نیز متکی بر جایگاه زمان ومکان در فقه است».

در پایان کروبی اضافه کرده است: «حالا نه اما بعدا به شریعتمداری بگویید که سر کلاس کروبی برای شما هم جا هست».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۱
0
0
ما هم امیدواریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۵
0
0
از کروبی چنین هتاکی و بی ادبی بعید است
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین