کد خبر: ۱۸۴۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۳

کتِ تک ارزان فقط ۱۴‌میلیون تومان !

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برای دقایقی چشمان خود را ببندید تا سوار بال خیال در آسمان پایتخت دود و آهن پرواز کنیم. پرواز کنیم و ببینیم که چگونه زیر پوست این شهر قیمت‌ها به درازای بلند مرزهای هستی کش آمده‌اند. همراه ما باشید در این سفر رویایی تا برایتان بگوییم که چگونه کت تک‌های ترمه ایتالیایی به ۱۴‌میلیون تومان فاکتور می‌شوند.

بی‌تعارف در این شهر هستند برندهایی که پالتوهای بافت خود را به کم‌تر از ۹‌میلیون تومان کادو نمی‌کنند. البته این فقط بخشی از قیمت‌های جادویی هستند که در هیاهوی شهر به کنجی خزیده‌اند و برای بعضی از مشتری‌ها شکلک در می‌آورند.

اگر زور جیب شما زیاد باشد حتی می‌توانید پالتو و کت‌های تک را حتی با قیمت بالاتر از ۱۴‌میلیون تومان نیز خریداری کنید. بدون تعارف برخی از فروشندگان کت‌های میلیونی وقتی ببینند شما برای ۱۴‌میلیون تومان تعجب می‌کنید امکان دارد خیلی ظریف بخندند چون ۱۴‌میلیون به قول آن‌ها قیمت میانگین پالتو و کت در بازار پایتخت دود گرفته کشور است. ما هم برای این سقف قیمت را روی ۱۴‌میلیون تومان گرفتیم که شما زیاد در دل گزارش کوتاه ما فرو نروید و از تعجب روزنامه را مچاله نکنید. این نکته را نیز باید بگوییم که «لطفا از خودتان سوال نکنید، مگر کسی هم برای پالتو یا یک کت تک ۱۴‌میلیون تومان پول می‌دهد؟»

به گزارش انتخاب،این طور که فروشندگان این کالا می‌گویند، خریداران زیادی هستند که حاضرند برای یک برند بسیار بیشتر از ۱۴‌میلیون تومان دست به جیب شوند. ظاهرا در این طبقه از مشتریان وطنی نوعی رقابت در مصرف وجود دارد که فقط خرید برندهای وطنی می‌تواند جوابگوی این رقابت باشد. به عبارتی وقتی کار به اینجا می‌رسد، متقاضیان دست در ویترین کت‌هایی می‌کنند که نرخ آن‌ها ۱۴‌میلیون تومان را زیر گرفته است. البته این واقعیت را فراموش نکنید که اگر کسی داشته باشد و دلش بخواهد حق دارد که مصرف کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
0
0
قیمت یه ماشینه
فقط یه تفاوت داره
ماشینو سوار میشن ولی این یکی سوار ادم میشه
یه ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
0
0
اقا پیله کردی به اینچیزا که چی؟ مملکتو بچسب! خداییش اگر بخواین اینجوری ادامه بدین من یکی که دیگه از سایتتون خبر نمی خونم!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
0
0
البته اینهم از دردهای مملکت ماست.... 14 میلیون تومان حدود 4300 دلار میشه ( با نرخ فعلی) و اگر متوسط رقم کرایه و عوارض گمرکی که برای کالای دوخته شده ی خارجی را در نظر بگیریم ( که رقم بالایی ست) این کت فقط 2000 تا 2500 دلار می ارزه ، که برای یک برند بزرگ و جهانی رقم معمولیه...
در مورد ساعت نوشتم در مورد کت هم می نویسم، مشکل عمده اینه که اینقدر این ملت رو علیرغم تمام ثروتی که داره، فقیر نگه داشتن در این چندین ساله، که یک کت 2000 دلاری براش رویاست.... درد مردم ما نداشتن یک مدیر دلسوزه... مدیری که فقط به فکر "همه" ی مردم باشه نه حلقه ی اطرافش..
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین