کد خبر: ۹۵۱۷۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۹:۱۷

آغاز "شیرین" تصویر سال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جشنواره فیلم تصویر سال با نمایش فیلم شیرین؛ عصر امروز در خانه هنرمندان آغاز شد.

در این مراسم كه از ساعت 30/17 در خانه هنرمندان آغاز شده است؛ ابتدا فیلم سینمایی شیرین به كارگردانی عباس كیارستمی به نمایش درآمد و پس از آن نیز پشت صحنه این فیلم به نمایش درمی‌آید.

براساس این گزارش؛ استقبال مردم و علاقه‌مندان از نمایش این فیلم به حدی بود كه علاوه‌ بر تالار بتهوون؛ در تالار ناصری و لابی خانه هنرمندان نیز فیلم به نمایش درآمد و عده‌ای به صورت ایستاده فیلم را تماشا كردند.

صیف‌الله صمدیان(دبیر جشنواره تصویر سال) با تقدیر از هنرمندان و حاضران گفت: ما در این جشن فیلم‌هایی را نمایش می‌دهیم كه قابلیت اكران ندارند و به نوعی فیلم‌های غیرتجاری هستند كه هیچ جا آنها را اكران نمی‌كند.

صمدیان با اشاره به هنرمندان حاضر در جشن تصویر سال گفت: در سال اول برگزاری این جشن 160 هنرمند شركت كرده‌ بودند اما امسال 1600 هنرمند شركت كرده‌اند.

وی ادامه داد: جشنواره تصویرسال قرار است مكانی باشد برای نمایش فیلم‌های هنری.

صمدیان با اشاره به نمایش فیلم شیرین ساخته عباس كیارستمی در مراسم افتتاحیه گفت: قرار بود اولین جایی‌كه فیلم شیرین به نمایش درمی‌آید؛ جشنواره تصویر سال باشد اما متاسفانه نسخه قاچاق فیلم از لندن وارد كشور شد و ورود این نسخه باعث شد تا جمعیت انبوهی به این سالن نیایند.

براساس این گزارش؛ قرار است پس از نمایش فیلم با حضور عباس كیارستمی، جواد طوسی، علیرضا طالبی‌نژاد، محمد رحمانیان و محمدرضا دلپاك فیلم شیرین نقد و بررسی شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین