کد خبر: ۵۸۱۸۴
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۸۵ - ۲۰:۳۰

قاچاق مشروبات الکلی پر سود شد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی انتظامی اعلام کرد، فشار ما دربحث جلوگیری از ورود مشروبات الکلی به کشور باعث افزایش قیمت این نوع کالا شده و بنابراین این فشارباعث ایجاد سود برای افرادی که آنها را قاچاق می‌کنند، شده است. وی توسعه نیافتن ترین مناطق کشور را مناطق مرزی عنوان کرد وگفت: «دولت باید با توجه به مناطق مرزی مشکل اشتغال آنها را حل کند زیرا امرارمعاش اغلب افراد در مناطق مرزی توسط قاچاق کالا صورت می‌گیرد».

اسماعیل احمدی مقدم اولویت های نیروی انتظامی برای مبارزه با قاچاق کالا را در بخش های همچون سلاح، مواد مخدرو مشروبات الکلی ورود آن به کشوردانست و گفت: «خوشبختانه در مبارزه این بخش ها به پیشرفت بیش از20 درصد دست یافته ایم». 

وی با اشاره به ماموریت های متعدد نیروی انتظامی اظهارداشت: «نیروی انتظامی مجبور به توزیع انرژی های خود درتمام بخش‌ها است و این درحالی است که انرژی آزاد در نیروی انتظامی وجود ندارد».

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: «اگراز سوی دولت هیچ پشتیبانی صورت نگیرد، هیچ کدام از فعالیت های ما به موفقیت نخواهد رسید».

به گفته احمدی مقدم، نیروی انتظامی از دولت خواست توسعه مرزهای کشور و ایجاد اشتغال در این مناطق را دارد تا بدین طریق مردم مرزنشین برای امرار معاش خود اقدام به قاچاق نکنند.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وجود 8 هزارکیلومترمرز کشورو آسیب پذیری های ناشی ازآن گفت: «اگر دولت به چنین بخشی بودجه اختصاص ندهد، قاچاق کالا بیش از این خواهد شد». 

احمدی مقدم با اشاره به این که نیروی انتظامی به کشیدن اسلحه محکوم می شود، تصریح کرد: این درحالی است که نیروی انتظامی از جیب خود دیه می‌پردازد و البته برخی از مسئولان می گویند چرا نیروی انتظامی دیه می‌دهد باید فردی که جرم را سبب شده، دیه را پرداخت کند، بدین دلیل نیز نیروی انتظامی تعدادی پرونده در دیوان محاسبات دارد.

وی عدم دخالت مقامات ملی درمرزها را از دولت درخواست کرد و افزود: مشکل اصلی نیروی انتظامی دیدگاه مقامات ملی درمرزها است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین