کد خبر: ۱۰۸۲۳۴
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۶
حسن عرفان، مدرس حوزه:

اوباما ایرانی است

ديش‌های ماهواره‌ای پرچم صهيونيست‌ها به شمار می‌روند
آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مدرس حوزه‌های علمیه قم با بیان اینکه تهاجم فرهنگی از قرآن‌سوزی و اهانت فیزیکی به قرآن مهم‌تر و تاثیرگذارتر است، گفت: شبکه ماهواره‌ای فارسی‌وان به مراتب از قرآن‌سوزی در خیابان‌های واشنگتن اثرات مخرب بیشتری دارد.

حجت الاسلام حسن عرفان روز پنجشنبه در همایش "تکریم از پشتیبانان تعلیم و تربیت با رویکرد عدالت و بصیرت" استان کرمان از مبارزه با ایمان شیعیان با استفاده از ماهواره‌ها و شبکه‌های غیر اخلاقی به عنوان راه دوم نابود کردن تشیع یاد کرد.

وی گفت: شبکه ماهواره‌ای 'فارسی‌وان' که به طور سلسله وار سریال‌هایی با ترجمه فارسی پخش می‌کند، درصدد وارد آوردن خدشه به ایمان مردم مسلمان ایران است.

وی تصریح کرد: شبکه فارسی‌وان و دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای در صدد اشاعه ارتباطات نامشروع بین زن و مرد و سست کردن ریشه ایمان و قرآن در دل مردم هستند.

مدرس حوزه های علمیه قم با اشاره به اینکه دیش‌های ماهواره‌ای پرچم صهیونیست‌ها به شمار می‌روند گفت: این ابزار شیطانی است که توسط صهیونیست‌ها مستقر شده‌اند تا ایمان، باور و قرآن مسلمانان را ریشه کن و نابود کنند.

افرادی که دیش ماهواره نصب می‌کنند در قرآن سوزی شریک هستند

وی اظهار داشت: افرادی که دیش‌های ماهواره‌ای را در خانه‌های خود به‌منظور دیدن برنامه‌های مخرب نصب می‌کنند، در قرآن‌سوزی شریک هستند.

مدرس حوزه‌های علمیه قم، نصب دیش‌های ماهواره‌های اسرائیلی برای دیدن رقص و صحنه‌های غیراخلاقی را نوعی قرآن‌سوزی معنوی، جنگ با قرآن و امام حسین (ع) و امام زمان (عج) دانست.
وی از بالا رفتن آمار طلاق در جامعه به عنوان کیفر قرآن‌سوزی معنوی یاد کرد و گفت: وجود بحران‌های معنوی نیز یکی دیگر از دلایل قرآن‌سوزی‌های معنوی است.

مدرس حوزه‌های علمیه قم، با بیان اینکه در طول تاریخ اهانت‌های فیزیکی زیادی نسبت به قرآن صورت گرفته است گفت: بعضی اوقات مسلمانان هم ندانسته در اهانت معنوی به قرآن شریک هستند.

وی همچنین با اشاره به سخنان امام جمعه نیویورک مبنی‌بر اینکه هر هفته تعدادی از غیر مسلمانان، به دین مبین اسلام روی می‌آورند، گفت: در کشورهای اروپایی و آمریکا، مغزهای بزرگ و فرهیختگان لحظه‌به‌لحظه به اسلام روی می‌آورند.

نام حسین در شناسنامه اوباما نشانه سرایت اسلام به کاخ سفید است

وی با بیان اینکه اسلام به کاخ سفید نیز سرایت کرده است، گفت: گرایش دختر بیل کلینتون و مادرش به اسلام و وجود نام حسین در شناسنامه اوباما یکی از نشانه‌های این مهم است.

وی با اشاره به اینکه نام رییس‌جمهوری آمریکا "باراک حسین اوباما" است، گفت: قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نام حسین از اسم رییس‌جمهوری آمریکا حذف شد.

وی اصالت اوباما را ایرانی دانست و گفت: برک به معنی پشم شتر است و در تلفظ انگلیسی باراک خوانده می‌شود.

حجت الاسلام عرفان ادامه داد: اجداد اوباما در بوشهر ایران به تولید و فروش پشم شتر مشغول بوده اند.

وی به نقل از یکی از سیاستمداران جهان، آمریکا و اروپا را دارای سه فصل قدرت دانست و گفت: فصل اقتدار مالی، فصل اقتدار علمی و دانش و فصل سوم حاکمیت بر جهان، حاکمیت ایدئولوژی است.

می‌خواهند اسلام را با مسیحیت در بیاندازند

وی قرآن‌سوزی را یکی از راه‌های برانداختن تشیع در دنیا ذکر کرد و هدف از این اقدام را درانداختن مسیحیت با اسلام به‌جای پذیرفتن اسلام دانست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۶
0
0
پناه به خدا می بریم از کار این مشدی حسین که اجدادش در بوشهر پشم اشتر می فروختند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۷
0
0
خداوند به همه ما بصیرت و به بیماران بویژه " بیماران خاص " شفای عاجل عنایت بفرماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
1
0
به جای دیش بیاید قیمت دلار وبقه چیزها رادرست کنید ببینید چند درصد امار طلاق پایین میاد عزیزم.........
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین