کد خبر: ۱۲۶۲۳۴
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۰
جلسه عصر امروز هیأت دولت به ریاست احمدى‌نژاد تشکیل مى‌شود

جزئیات دیدار نمایندگان و احمدی‌نژاد

اظهارت احمدی‌نژاد درباره رگه‌های انحرافی در نظام
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد در دیدار نمایندگان مجلس از وجود رگه‌های انحرافی در برخی بخش‌های نظام سخن گفته است. 

به گزارش آفتاب به نقل از خبرآنلاین، در این دیدار که در منزل احمدی‌نژاد در پاستور انجام شده است، محمود احمدی‌نژاد تاکید کرده است که مسائل موجود به زودی حل می‌شود.

موسی غضنفرآبادی یکی از نمایندگان شرکت کننده در این جلسه است که در گفت‌وگو با خبرنگاران پارلمانی به نقل از احمدی‌نژاد، گفت: «من در خدمت نظام و انقلاب و خانواده شهدا هستم و بدانید که از ناحیه احمدینژاد کوچکترین خسارتی به نظام وارد نخواهد شد.»

نماینده بم تاکید کرد: احمدی‌نژاد اعلام کرد که من این مسأله را با انجام یک گفت‌وگو حل می‌کنم. این موضوعی است که بین من و آقا است و انشاءالله حل می‌شود.

غضنفرآبادی در پاسخ به این سوال خبرنگاران که احمدی‌نژاد چه زمانی سر کار خود حاضر خواهد شد؟، گفت: انشاء‌الله بزودی سر کار میآیند.

یکی از خبرنگاران از نماینده بم در باره اضافه شدن دو بند به درخواست‌های احمدی‌نژاد سوال کرد که او گفت: آقای احمدی‌نژاد گفتند که چه زمانی من شرط گذاشتم؟ آقای جلیلی که پیش بنده بوده‌اند.

اینکه مشایی به عنوان معاون اول رئیس‌جمهوری انتخاب می‌شود یا نه؟، دیگر شایعه‌ای بود که غضنفرآبادی درباره آن اظهار داشت: درباره آقای مشایی هیچ صحبتی نه از جانب نمایندگان و نه از جانب رئیس‌جمهور بیان نشده است.

نماینده بم درباره احتمال طرح عدم کفایت احمدی‌نژاد در مجلس و پاسخ احمدی‌نژاد اظهار داشت: ایشان اعلام کرد که عدم کفایت دلیل می‌خواهد. مگر بنده چه کار کرده‌ام؟

وی افزود: به هر حال استنباط ما از این دیدار این بود که دغدغه‌های رئیس‌جمهور از سر دلسوزی است. آقای احمدی‌نژاد معتقد است رگه‌های انحرافی در برخی قسمت‌های نظام وجود دارد و باید اصلاح شود. 

جلسه عصر امروز هیأت دولت به ریاست احمدى‌نژاد تشکیل مى‌شود

به گزارش آفتاب به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، در این جلسه گزارش دستگاه‌های اجرایی در موضوعات مختلف با حضور احمدی‌نژاد، معاونان وی و وزرا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین ضرغامی، رئیس صداوسیما پس از دیدار صبح امروز با احمدی‌نژاد در مصاحبه با واحد مرکزی خبر گفت که احمدی‌نژاد در جلسه بعد از ظهر هیأت وزیران شرکت خواهد کرد.

ضرغامی گفت: در دیدار صبح امروز با رئیس‌جمهور مطالب مستندی درباره خرسندی دشمنان و سناریوهای خباثت‌آمیز رسانه‌های بیگانه و جریان‌های معاند و ضد انقلاب از حضور نیافتن رئیس‌جمهور در چند جلسه هیأت وزیران مطرح شد که آقای احمدی‌نژاد تاکید کرد در سخنان امروز خود در هیأت وزیران تمام نقشه‌های دشمنان اسلام وانقلاب را نقش بر اب خواهد کرد ونشان خواهد داد که دشمنان ملت ایران از درک رابطه پدر وفرزندی رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور عاجز و ناتوانند و همچون گذشته آب در هاون می‌کوبند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین