کد خبر: ۹۲۶۴۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۸۸ - ۱۶:۲۳
ضمن تحسین دستاوردهای سفر احمدی‌نژاد به نیویورک

دبیرکل موتلفه: هدف جنبش سبز کمرنگ کردن ارزش‌های انقلاب است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سفر رییس‌جمهوری به نیویورک و فعالیت‌های دیپلماتیک هیات ایرانی گفت: «دستاوردهای سیاسی جمهوری اسلامی در سفر رییس‌جمهور و هیات همراه به نیویورک قایل تقدیر است».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب،‌ ‌محمدنبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه اسلامی افزود: «سخنرانی‌ها، ‌مصاحبه‌ها و گفت‌وگوهای دوجانبه با سران کشورها از پختگی لازم برخوردار بود و مواضع حق ملت ایران را به گوش جهانیان رساند، رییس‌جمهوری از فرصت‌ها خوب استفاده کردند».

وی تصریح کرد: «مهمترین دستاوردهای افشای جنایات صهیونیست‌ها در سرزمین فلسطین و افشای هویت استکبار در انتقال بحران‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به کشورهای جهان سوم به ویژه جهان اسلام بود. ایران توانست توانایی خود را در برخورد با بحران‌های ساختگی و حل آن‌ها نشان دهد».

وی با اشاره به خروج 11 کشور اروپایی به همراه آمریکا از جلسه مجمع عمومی سازمان ملل به هنگام نطق احمدی‌نژاد اظهار کرد: «غرب داوطلبانه خروج و انزوای سیاسی خود را از جامعه اعلام می‌کند این دستاورد خوبی است. در اجلاس دوربان 2 هم همین اتفاق افتاد».

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: «عصبانیت نتانیاهو هم ناشی از همین انزوای سیاسی در جامعه جهانی است، آن‌ها در اندوه این انزوا تعادل روانی خود را از دست داده‌اند و به هیات‌های نمایندگی در مجمع عمومی سازمان ملل فحش و ناسزا دادند».

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو در پاسخ به سوالی در مورد واکنش غرب درباره ساخت تاسیسات جدید هسته‌یی ایران گفت: «ما اکنون در آستانه مذاکرات 1+5 در ژنو هستیم، موقعیت ایران در شروع به کار کارخانه جدید غنی‌سازی اورانیوم یک شوک به اروپا و آمریکا بود که آن‌ها بدانند مردم ایران هرگز پیشرفت کشور را به حراج نخواهند گذاشت و روی آن معامله نمی‌کنند، ضمن این‌که اعلام این خبر از طرف مقامات ایران طبق قوانین آژاس صورت گرفته لذا جار و جنجال‌های آن‌ها پس از گزارش‌ آژانس حتما بی‌اثر خواهد شد».

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی در مورد نکات کلیدی بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان اظهار کرد: «پیام روشن رهبری معظم در این دیدار این بود که ما اکنون در وسط معرکه نبرد صفین هستیم. عمار یاسرها باید به میدان بیایند و با روشنگری نقش خود را ایفا کنند».

حبیبی افزود: «رهبری سکوت خواص را کمک به فتنه تلقی کردند؛ لذا آن‌ها که دستی در قلم یا زبانی در بیان دارند باید شرارت‌های آمریکا، انگلیس، ‌رژیم صهیونیستی و عمال داخلی آن‌ها را فاش کنند».

وی ادامه داد: «روز قدس ما شاهد صحنه‌هایی بودیم که کار ما را در افشای خیانت‌های و جنایات افراد غافل و فریب خورده و غیرهمسو با عامه مردم آسان می‌کند».

وی تصریح کرد: «دشمن می‌خواهد ارزش‌ها، آرمان‌ها و شعارهای انقلاب را کمرنگ کند، دشمن می‌خواهد شکاف و تفرقه را در همه زمینه‌ها زیاد کند. جنبش موسوم به سبز درست در همین مسیر حرکت می‌کند».

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نامه میرحسین موسوی به منتظری گفت: «واقعا اعجاب‌انگیز است، کسی که ادعای پیروی از خط امام(ره) دارد و با آن‌که مواضع امام را به خصوص در سه سال آخر عمر شریف‌شان راجع به آقای منتظری می‌داند دوباره با این جریان مطرود امام(ره) پیوند می‌خورد، ما می‌گوییم شما از این مردم خوب پیرو امام و انقلاب چه بدی دیده‌اید که آن راه بی‌بازگشت را انتخاب کرده‌اید».

وی ادامه داد: «سوال ما از آقای موسوی این است که چرا در مورد تشابه و انطباق بین موضع‌گیری‌های خودش و رادیو و تلویزیون‌های ضد انقلاب، تغافل می‌کند».

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد هفته دفاع مقدس گفت: «‌دهه 60 دهه هنرنمایی جوانان سلحشور ایران زمین در عرصه نبرد سخت با دشمنان اسلام بود. افسران و فرماندهان بزرگی در دفاع مقدس پا به عرصه میدان گذاشتند که از چهره‌های مومن ناب و جوان کشور بودند. اکنون ما در دهه 80 به سر می‌بریم و درگیر جنگ نرم با دشمن هستیم. همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند، دانشجویان جزو افسران و اساتید جز فرماندهان نیرد نرم هستند به حول و قوه الهی ما در این نبرد هم پیروز خواهیم شد».

وی افزود: «دشمن به قدرت رسانه‌ای و اعجاز علوم ارتباطی خود می‌نازد ما هم به استوانه‌های انقلاب یعنی علماء و مراجع و جوانان پاک، با تقوا، شجاع و آگاه کشور افتخار می‌کنیم که در خط مقدم نبرد بی‌هیچ چشمداشتی حضور یافته‌اند و از کیان اسلام و نظام و شرف ملت دفاع می‌کنند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
France
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۷
0
0
امثال[...] برای مردم ارزشی ندارند .
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۸
0
0
ارزش های انقلاب تجاوز جنسی شکنجه و زندان است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۸
0
0
ورود اپوزیسیون خارج به جنبش سبز انکار نا پذیر است. به عبارتی سوار موج هستند و البته باید پذیرفت که طرفداران آنها هم کم نیستند. صرف اینکه مواضع آنها تند است یا بعضی از آنها بفکر تغییر نظام هستند میر حسین نمیتواند دست از کار خود بکشد برای اینکه گروه های ناراضی همیشه وجود داشتند و همیشه وجود خواهند داشت و لذا هر وقت حرکتی انتقادی در ایران بوجود آید آنها ظاهرو ملحق به جنبش میشوند. سواری گرفتن آنها از حرکت سبز محتمل است اما درسواری گرفتن شما از موسوی در صورت سکوت او، شکی نیست و این همان کاری بود که [...] طی دو دهه گذشته با اصلاح طلبان کرد. سواری کافیست و باید خطوط روشن شود و به این قائله و غایک موشک بازی پایان داد. قدرت به دست شماست اما این سرزمین مال همه است و حقوق قانونی همه شهروندان باید داده شود. چه آنهایی که [...]. لطفآ تلاش نکنید که ملت را به زور به بهشت ببرید.
ناشناس
|
France
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۸/۰۷/۰۹
0
0
یک کسی به این آقا بگوید ارزش های انقلاب یعنی چه. آیا بی توجهی به نظرمردم که به گفته امام ولی نعمت ماهستند ارزش های انقلاب است . آیا در اختیار گرفتن مطلق اداره صدا و سیما که با پول همین ملت اداره می شود و از امکانات آن در راستای منافع عده ای خاص استفاده کردن ارزش است .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین