کد خبر: ۹۰۷۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۸۸ - ۱۸:۳۸
تحلیل سیاسی فرمانده نیروی انتظامی کشور از انتخابات؛

احمدی مقدم: بلوار کشاورز به بالا منطقه بحران است

آیا BBC فارسی به دست انگلیسی‌ها اداره می‌شود؟
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ فرمانده انتظامی كشور با بیان اینكه امروز افرادی با ایجاد جنگ نرم به دنبال ناكارآمدی و مایوس سازی و سربازگیری‌ در داخل نظام هستند، گفت: «این افراد برآورد صحیحی از روحیات و نظرات مردم ایران ندارند و نمی‌دانند كه دل‌های مردم ایران به یک مبدا دیگر متصل است. خوشبختانه هر آتشی را كه روشن كرده بودند، خداوند آن را خاموش كرد».

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان، هدف براندازان نرم را مغلوب كردن اراده‌ها و تلاش برای تغییر ارزش‌ها دانست و اظهار كرد: «‌عقبه برخی فعالیت‌های صورت گرفته بعد از انتخابات ریاست جمهوری اخیر به دهه 70 باز می‌گردد. دشمن در آن سال‌ها، با هدف مغلوب كردن اراده‌ها، تلاش برای تغییر ارزش‌ها، ایجاد شک و تردید و گسترش فرهنگ لیبرال دموكراسی در جامعه، تلاش‌های گسترده‌ای را با عنوان تهاجم فرهنگی آغاز كرد».

وی با بیان اینكه تقوا، مردم ایران را از گردنه‌های سخت عبور می‌دهد، گفت: «در اتفاقات پس از انتخابات، خارجی‌ها بی‌سهم نبودند، بعضی افراد هم از خود بیخود شده و دست به خطا زدند. واقعا كار زشتی است كه مسووان كشور را متهم به دروغگویی و فساد كنیم».

احمدی‌مقدم اظهار كرد: «آیا واقعا BBC فارسی به دست انگلیسی‌ها اداره می‌شود، یا افرادی كه بعضاً حتی در ایران اسلامی مسوولیت‌هایی هم داشته‌اند آن را اداره می‌كنند؟ امروز برخی افراد، ایستادن در صف دشمنان را برای خود افتخار می‌دانند».

فرمانده نیروی انتظامی در ادامه فاصله بین بلوار كشاورز تا شمال شهر تهران را منطقه بحران خواند و افزود: «متاسفانه بخشی از نخبگان شهر تهران در این منطقه زندگی می‌كنند و رنگ صندوق در این منطقه به نفع رقیب بود. این افراد كه با بدنه اجتماعی، ارتباط خوبی نداشته، تصور می‌كنند چون 91 درصد مردم در این منطقه به آقای موسوی رای داده‌اند، پس آرا در كل كشور این گونه بوده است».

وی یادآور شد: «نیروی انتظامی در روزهای اول با هدایت افكار عمومی، روشنگری و با حداقل توسل به خشونت و زور، مردم را از صف اغتشاشگران جدا كرد. این داستان گرچه با هزینه اما در مدت زمان كوتاهی به پایان رسید».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۰۵ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۰
0
0
"متاسفانه بخشی از نخبگان شهر تهران در این منطقه زندگی می‌كنند و رنگ صندوق در این منطقه به نفع رقیب بود."
این کلمه‌ی متاسفانه به کدام حرف برمی‌گردد؟ این‌که بخشی از نخبگان در این منطقه زندگی می‌کنند یا این‌که رنگ صندوق به نفع موسوی بود؟
سردار این آمار 91 درصدی دقیق‌ت منو کشته.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۰
0
0
ای بی [...] مگه در مناطق پایینی و شهرهای دیگر نخبه ای نیست؟شما که کودتا و تقلب کرده اید و بی فرهنگ و بی شخصیت هستید چرا به ملت ایران توهین می کنی؟
سلام و درود بر رئیس جمهور منتخب و محبوب ملت ایران مهندس میر حسین موسوی
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۰
0
0
منظورتون چيه كه همين يك جمله را تيتر كرديد و بالاي صفحه زديد ـ بلوار كشاورز به بالا منطقه بحران است ـ مي خواهيد بگوييد كه پولدارهاي شمال تهران طرفدار شما هستند؟ اين دقيقا همان نكته اي است كه براي شما ننگ مي آورد و براي دكتر احمدي نژاد عزت. چرا كه تمامي شخصيت هاي بزرگ تاريخ از انبيا گرفته تا قهرمان ها و اسطوره هاي تاريخ همواره حامي محرومان بوده اند و دل دردمندان مملو از عشق به آنها بوده است. پس مي بينيد كه نه تنها حمايت شدن از جانب ثروتمندان افتخار ندارد، بلكه بايد خاك بر سرتان بريزيد كه حمايت توده هاي مردم را از دست داده ايد.
ناشناس
|
Belgium
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۱
0
0
یادمان نرود که در همین منطقه مورد ذکر سردار با خواندن نماز عید فطر انقلاب آغاز شد و همیشه این طبقه متوسط در ایران حرف اول را زده تا طبقه ضعیف را یاری دهد.سردار بهتر است کمی‌ تاریخ ایران را مطالعه کند.
ناشناس
|
Argentina
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۱
0
0
به نظر من چون سردار [...]فقط اونقسمت از ایران عزیز رو دیده ولی باید بگم 91% ایران رنگ سبز بودن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین