کد خبر: ۱۰۷۵۱۴
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۴

به 2000 بسیجی در قم آموزش وبلاگ‌نویسی داده می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: در تلاش هستیم به 2 هزار نفر از بسیجیان استان قم آموزش وبلاگ‌نویسی ارائه دهیم تا در جنگ سایبری با دشمنان فعالیت کنند.

سردار ابراهیم جباری شامگاه سه‌شنبه در نشست صمیمی استاندار قم با فرماندهان منتخب پایگاه‌ها، کانون‌ها و نخبگان بسیج این استان با اشاره به بازدیدش از یکی از پایگاه‌های بسیج اظهار داشت: در این پایگاه بیش از 20 وبلاگ نویس در حوزه جنگ سایبری فعالیت می‌کنند و ما بنا داریم فعالیت‌های سایبری را در سطح استان قم توسعه دهیم.

وی با اشاره به تشکیل هشت حلقه صالحین در این پایگاه بسیج تصریح کرد: انتظار ما از این پایگاه، ایجاد 3 حلقه صالحین بود اما 8حلقه در این پایگاه تشکیل شد که حداقل 5 حلقه از استاندارد لازم و آمادگی کامل برخوردارند.

جباری، اعتبارات سپاه را برای حمایت بیشتر از پایگاه‌های بسیج را محدود دانست و گفت: تقریبا 10 الی 20 درصد نیاز پایگاه‌های بسیج از طریق سپاه تأمین می‌شود، برای اینکه بودجه سپاه بیش از این جواب نمی‌دهد.

فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب(ع) یادآور شد: به عنوان مثال اگر کمک 250 میلیون تومانی استانداری قم به طرح راهیان‌نور نمی‌بود، ما نمی‌توانستیم کاری به این وسعت و عمق انجام دهیم.

وی گفت: بالغ بر 10 هزار نفر در اردوهای جهادی امسال شرکت کردند و حدود 800 میلیون تومان برای فعالیت‌های این افراد در مناطق محروم استان هزینه شده است.

جباری در بخش دیگری از سخنان خود به اظهارات فردی که ادعا کرده بود همه نخبگان در جبهه باطل هستند، تصریح کرد: این اظهارات صحیح نیست چرا که امروز اساتید مبرز و برجسته استان قم در سازمان بسیج اساتید عضویت دارند و مشغول فعالیت هستند.

وی گفت: در سازمان جامعه پزشکی نیز عناصر فعال جامعه پزشکی حضور دارند و در سایر سازمانهای اقشاری، افراد تأثیرگذار و نخبه حضوری فعال دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین