کد خبر: ۹۲۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۰
با انتشار نامه سرگشاده‌ای مطرح شد؛

تظلم‌نامه فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خطاب به رئیس قوه قضائیه

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرزندان آیت‌الله‌ هاشمی رفسنجانی رئیس مجلس خبرگان و مجمع تشخیص مصلحت نظام، با ارسال تظلم نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه، خواستار تشکیل مرجعی صلاحیت‌دار برای رسیدگی به همه شایعات و تهمت‌هایی که علیه آنان مطرح است و اعلام نتایج آن برای اطلاع مردم و مسئولان شده‌اند. 

به‌گزارش گروه سیاسی آفتاب، هاشمی‌ها در نامه خود با اشاره به خدمات پدرشان در همه عرصه‌های انقلاب‌، هدف از ترویج این شایعات را تلاش برای ترور شخصیت او دانسته‌اند، زیرا بدخواهان از تخریب چهره‌اش ناکام مانده و اکنون از حربه اتهام به نزدیکانش استفاده می‌کنند. 

در این نامه آمده است: «ما هاشمیان اگر چه همچون سایر شهروندان این کشور می‌توانیم خواهان احقاق حقوق خود باشیم، و به رغم آنکه اذعان داریم، خدمات پدر هرگز امتیازی برای ما ایجاد نمی‌کند و هیچ‌کس، جز به تقوا و تلاش خالصانه برای اسلام و انقلاب و ملک و ملت بر دیگری برتری ندارد، اما از آنجا که طرح این اتهامات، به عنوان اهرم فشار و ابزاری برای حذف هاشمی رفسنجانی به کار گرفته می‌شود و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزد، بر احقاق حق خود پافشاری می‌کنیم، و‌گر نه امر خود به خدای عادل منتقم و به رسیدگی در روز جزا وامی‌نهادیم». 

در نامه فرزندان هاشمی رفسنجانی به رئیس قوه قضائیه، با اشاره به تعارض شایعه پراکنی‌ها با موازین شرعی، قانونی و اخلاقی و مصالح کشور و جامعه، به آسیب‌های فضای کنونی اشاره شده است. تضییع حقوق فردی، لطمه به اعتبار قانون، برهم زدن نظم، اخلاق و حقوق عمومی و شان نهادهای قانونی و مدیریت عالی کشور و القای ناکارآمدی و ناتوانی دستگاه قضائی و نظام و سلب اعتماد عمومی و همراهی با تبلیغات سوء دشمنان از جمله این آسیب‌ها شمرده شده است».
 
فرزندان هاشمی رفسنجانی در نامه خود آورده‌اند که تاکنون نتایج رسیدگی بعضی نهادها مسکوت مانده ، هیچ سندی از سوی مدعیان در دولت ارائه نشده و این تهمت‌ها برای رسیدگی قضائی به دادگاه ها ار جاع نشده است و در عوض به شکایت‌ها علیه شایعه سازان در محاکم رسیدگی نمی‌شود و تلاش می‌شود، با پخش اظهارات متهمان حوادث اخیر که اگر اقرار قانونی تلقی شود، تنها علیه اقرار کننده قابل استناد است، این ادعاها مستند سازی شود.
 
در این نامه با اشاره به عدم اجرای دستور رهبر انقلاب برای تعقیب عوامل این تخریب‌ها از سوی مسئولان قضائی و غیر قضائی آمده است که امروزه حجت بر مسئولان تمام شده است و باید برای شفاف سازی امور اقدام کنند. 

متن کامل تظلم‌نامه فرزندان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خطاب به رئیس قوه قضائیه [+] 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۶/۲۸
0
0
این کار فرزندان آقای هاشمی شجاعانه و درخور تحسین است. ای کاش زودتر از اینها انجام میشد و شاهد این همه تخریب علیه این شخصیت بزرگ هم تاکنون به بهانه فرزندانشان نبودیم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین