کد خبر: ۱۴۴۰۶۴
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۵

هزینه 42 میلیون تومانی آب معدنی برای تیم تهرانی

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: هزینه آب معدنی استفاده شده در یک تیم تهرانی برای نیم فصل لیگ دسته اول، 42 میلیون تومان فاکتور شده که شگفتی ساز شده است.

این روزها اخبار زیادی درباره دلال‌ها و واسطه ها در فوتبال منتشر می شود که ابعاد قابل توجهی از فساد آنها را افشا کرده است. در این بین، توجه به برخی ناراستی ها در حوزه مدیریت نیز می تواند گویای حقایقی در ورای این رشته ورزشی باشد. در حقیقت، نگاه همه سویه می تواند نشان دهنده مشکلات فوتبال این مرز و بوم باشد.

در یکی از این نمونه ها، سرپرست یکی از تیم های لیگ دسته اولی، مبلغی معادل 42 میلیون تومان را فاکتور آب معدنی مصرفی در یک نیم فصل این رقابت ها به ثبت رسانده است. این تیم تهرانی، این هزینه را در حالی متقبل شده که در زمره تیم های متوسط مالی به شمار می رود و مدعی نیز نیست.

به گزارش مشرق، این تیم تهرانی که از بودجه دولتی ارتزاق می کرده و می کند، این هزینه را سال گذشته صرف کرده که در نوع خود جالب توجه است. البته، هزینه های عجیب این چنینی، فقط مختص خرید آب معدنی نبوده و در زمینه های دیگری نیز به ثبت رسیده که اکنون به بررسی آنها اقدم شده است.

نکته قابل توجه این است که سرپرست آن روزهای این تیم تهرانی، اکنون منکر این هزینه هاست و از زیر بار آن شانه خالی می کند؛ در شرایطی که فاکتورهای مربوط به آن وجود دارد. وی سال هاست در تیم های مختلف لیگ برتری و دسته اولی سمت های این چنینی دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین