کد خبر: ۸۷۶۸۸
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۱:۰۹
در خبری عجیب ادعا شد:

سایت اسرائیلی: روسیه لو داد وگرنه کار ایران تمام بود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک وبسایت اسرائیلی در خبری عجیب، مدعی شده‌ که ایران 140 هواپیمای جنگنده را پس از هشدار مسکو مبنی بر حمله احتمالی اسرائیل برای نابودی آن‌ها، از یک پایگاه هوایی به مکانی دیگر انتقال داده است!

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، این وبسایت روز جمعه گزارش داد که هشدار روسیه، ایران را وا داشته است تا هواپیماهای جنگی خود را به پایگاه‌هایی دور دست منتقل نماید. این اتفاق همچنین منجر شده است تا ایران یک مانور هوایی ارتش را که برای روز بعد برنامه ریزی شده بود، لغو کند!

وبسایت مورد نظر همچنین مدعی شده است که ماهواره‌های جاسوسی روسیه و منابع اطلاعاتی، به موقع تهران را از این خطر آگاه ساختند تا هواپیماهایش را نجات دهد!

این گزارش همچنین مدعی شده است که اگر چنین حمله‌ای روی داده بود، ایران قسمت بیشتر نیروی هوایی خود را از دست می‌داد و در نتیجه تاسیسات هسته‌ای بی‌دفاع می‌ماند.
 
گفتنی است در ماه‌های اخیر مقام‌های رژیم صهیونیستی بارها ایران را تهدید کرده‌اند که در صورت عدم تعلیق غنی‌سازی اورانیوم در تأسیسات هسته‌ای نطنز و اصفهان، این کشور به این مراکز و نیز نیروگاه هسته‌ای بوشهر حمله خواهد کرد. این در حالی است که غالب کارشناسان نظامی و سیاسی این نوع تهدید‌ها را پوشالی دانسته و معتقدند که این‌گونه اظهارات بیشتر برای سرپوش نهادن بر ضعف‌های آشکار این رژیم است.

این کارشناسان معتقدند که شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه لبنان و نیز جنگ 22 روزه غزه، نشانه آشکاری از تحلیل رفتن قوای نظامی این رژیم اشغال‌گر است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۰۹
0
0
خدا نکند اون روز برسد ولی اگه رسید اونوقت معنی پوشالی را همگی میفهمیم....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۴
0
0
خدا کند آن روز برسد تا همه در طعم خوش نابودی اسرائیل شریکباشیم...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین