کد خبر: ۱۴۴۶۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۸

واکنش دبیرکل فراکسیون خط امام به شبیه‌سازی ورود امام خمینی(ره) به فرودگاه مهرآباد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس و دبیر کل فراکسیون خط امام در مجلس شورای اسلامی شبیه‌سازی ورود امام خمینی (ره) در بهمن 58 به فرودگاه مهرآباد و استفاده از ماکت مقوایی از تصویر ایشان را محکوم کرد.

وی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: در لباس دوستی با امام (ره)
نمی‌توان امام‌زدایی را ترویج کرد. استفاده از ماکت مقوای تصویر حضرت امام (ره) در مراسم بزرگداشت دهه‌ی فجر پیروزی انقلاب اسلامی موجب رنجش دوستداران انقلاب و دل بستگان به آن حضرت شد.

وی افزود: این کج‌سلیقگی نشان دهنده‌ی عدم شناخت مدیران امر از عظمت انقلاب اسلامی و نقش پیامبرگونه‌ی امام خمینی در تحول جان و روان انسان‌هایی است که به خود‌باوری رسیده‌اند و «ما» شدند و این حماسه‌ی عظیم را خلق کرده‌اند.

تابش گفت: متاسفم که پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی ظاهربین در مستر کار قرار گرفته اند که نتیجه تراوشات فکری و ایده های به ظاهر فرهنگی آن ها، برای تجلیل و نکوداشت ایامی که تاریخ این کشور را متحول ساخته است؛ حتی با اسباب به سخره گرفتن ارزش ها و شخصیت های نقش‌آفرین در این عرصه را فراهم می آورد. و تعجب آورتر آنکه متولیان فرهنگی هنری و آموزشی و برخی سابقون در انقلاب، نیز نظاره گر این حرکت نازل
بودند و دم برنیاوردند.

نماینده‌ی اردکان اضافه کرد: این ها از عظمت امامی که در دوران
مبارزه و مرجعیت و حتی بعد از پیروزی انقلاب نیز مظلوم بود نمی کاهد اما هشداری است برای پیروان و دوستاران آن پیر سفر کرده که حتی در لباس دوستی با آن عزیز نیز می توان امامزدایی را ترویج کرد و باحرکت هایی اینگونه نازل و سطحی فرصتی برای بدخواهان نظام و انقلاب فراهم کرد تا همه چیز را به سخره بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین