کد خبر: ۱۴۴۶۸۶
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۸

واکنش دبیرکل فراکسیون خط امام به شبیه‌سازی ورود امام خمینی(ره) به فرودگاه مهرآباد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضا تابش نماینده اردکان در مجلس و دبیر کل فراکسیون خط امام در مجلس شورای اسلامی شبیه‌سازی ورود امام خمینی (ره) در بهمن 58 به فرودگاه مهرآباد و استفاده از ماکت مقوایی از تصویر ایشان را محکوم کرد.

وی در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: در لباس دوستی با امام (ره)
نمی‌توان امام‌زدایی را ترویج کرد. استفاده از ماکت مقوای تصویر حضرت امام (ره) در مراسم بزرگداشت دهه‌ی فجر پیروزی انقلاب اسلامی موجب رنجش دوستداران انقلاب و دل بستگان به آن حضرت شد.

وی افزود: این کج‌سلیقگی نشان دهنده‌ی عدم شناخت مدیران امر از عظمت انقلاب اسلامی و نقش پیامبرگونه‌ی امام خمینی در تحول جان و روان انسان‌هایی است که به خود‌باوری رسیده‌اند و «ما» شدند و این حماسه‌ی عظیم را خلق کرده‌اند.

تابش گفت: متاسفم که پس از گذشت 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی افرادی ظاهربین در مستر کار قرار گرفته اند که نتیجه تراوشات فکری و ایده های به ظاهر فرهنگی آن ها، برای تجلیل و نکوداشت ایامی که تاریخ این کشور را متحول ساخته است؛ حتی با اسباب به سخره گرفتن ارزش ها و شخصیت های نقش‌آفرین در این عرصه را فراهم می آورد. و تعجب آورتر آنکه متولیان فرهنگی هنری و آموزشی و برخی سابقون در انقلاب، نیز نظاره گر این حرکت نازل
بودند و دم برنیاوردند.

نماینده‌ی اردکان اضافه کرد: این ها از عظمت امامی که در دوران
مبارزه و مرجعیت و حتی بعد از پیروزی انقلاب نیز مظلوم بود نمی کاهد اما هشداری است برای پیروان و دوستاران آن پیر سفر کرده که حتی در لباس دوستی با آن عزیز نیز می توان امامزدایی را ترویج کرد و باحرکت هایی اینگونه نازل و سطحی فرصتی برای بدخواهان نظام و انقلاب فراهم کرد تا همه چیز را به سخره بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین