کد خبر: ۹۲۴۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۸۸ - ۰۰:۱۸

هشدار فرمانده سپاه تهران در مورد حوادث احتمالی در دانشگاه‌ها

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء استان تهران، یادآور شد: «ما فتنه بزرگی را پشت سر گذاشتیم که شبیه آن را در تاریخ انقلاب ندیده بودیم».

سردار علی فضلی که در نشست آموزشی تشکیلاتی مسئولین و اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران که در سالن بصیرت لانه جاسوسی برگزار شد، سخن می‌گفت، با بیان این مطلب و این‌که این فتنه تنها شبیه به حوادث صدر اسلام بوده است، افزود: «حوادث کوی دانشگاه فرآیندی بوده است که از جریان کوی دانشگاه 78 به این مرحله رسیده است، خداوند عنایت کرد و با آبرویی که مولای‌ ما گرو گذاشتند، آرامش به ام‌القرای جهان اسلام بازگشت».

وی اظهار کرد: «هم‌اکنون زمزمه‌های تحرکاتی در مراکز آموزشی شنیده می‌شود و ما باید در این خصوص با وحدت رویه‌ای که مولای‌مان از ما توقع دارند در این زمینه هوشیار باشیم و برخورد مناسبی در این خصوص بنماییم».

وی افزود: «همان طور که مقام معظم رهبری فرموده‌اند این رویه آتش زیر خاکستر است و اگر ما در این زمینه بی‌غفلتی کنیم و از تاریخ عبرت نگیریم شاید که باید منتظر حوادث دیگری باشیم».

فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء استان تهران گفت: «در هفته‌ آینده در جلسه‌ی اتاق فکری که با مسئولان دانشگاهی استان تهران خواهیم داشت، به دنبال هماهنگی در خصوص چگونگی برخورد با این حوادث احتمالی هستیم».

وی اظهار کرد که در یک هفته قبل از ماه رمضان به همراهی 1800 نفر از بسیجیان استان تهران صعودی به قله‌ی دماوند داشته است که نزدیک به 300 نفر از آن‌ها به قله این کوه رسیده‌اند. ما باید در راستای آمادگی جسمانی خود قدم برداریم.

وی در ادامه با بیان خاطراتی از مقام معظم رهبری مبنی بر علاقه ایشان به ورزش کوهنوردی گفت: «با توجه به این‌که ما در ارتباط با 540 هزار نفر از دانشجویان استان تهران هستیم، باید یک نهضتی کوهنوردی را در دانشگاه‌های استان پایه‌ریزی کنیم».

به گزارش ایسنا، سردار علی فضلی در پایان صحبت‌های خود با همراهی دکتر ناظمی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، کاظمیان‌فر مسئول بسیج دانشجویی استان تهران و تنی چند از دیگر مسئولان حاضر در این نشست از تعدادی از صعود کنندگان به قله دماوند و خادمان کاروان‌های راهیان نور استان تهران تقدیر کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین