کد خبر: ۱۶۶۸۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۲

درخواست مرحوم گلابدره‌ای از وزیر در سال 86 برای تامین مسکن

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: گلابدره‌ای در نامه‌ای در سال 68 خطاب به وزیر مسکن نوشت: تنها درآمدم همین 90 هزارتومان کمک به پیشکسوتان است که ارشاد محبت می‌کند و من با 90 هزار تومان می‌توانم و می‌خواهم و می‌زیم و می‌نویسم. کمک کنید اگر امکان دارد به خاطر خدا.

به گزارش فارس، سهراب حاجی از دوستان زنده‌یاد سید محمود گلابدره‌ای در مراسم تشیع جنازه این نویسنده با مخاطب قرار دادن رسانه‌ها گفت: از محمود گلابدره‌ای نامه ای در دست دارم که در سال 86 به مهندس سعیدی‌کیا وزیر مسکن و شهرسازی نوشته است هر کدام از رسانه‌ها خواهان انتشار آن هستند، آنرا به آن رسانه می‌دهم تا این نامه رسانه‌ای شود.

متن نامه بدین شرح است:

باسلام خدمت مقام محترم وزیر مسکن و شهرسازی

جناب آقای سعیدی کیا

بنده سید محمود قادر گلابدره‌ای نویسنده 70 ساله که 330 کتاب، 5 تا قبل و 28 تا بعد ازانقلاب و لحظه‌های انقلاب یک سال 58 و 4 تا رمان سال60، یک سال در جبهه ها در کانون پرورش چاپ و دو ساعت از زندگی‌ام در غبار دارآباد و صدها بار پخش و مقام معظم رهبری و رئیس صدا و سیما دیده و مرا خواست و از سال 82 تا حالا 5 بار خانه رهن کرده و ساکن شده‌ام و در خدمت انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی بوده و هستم و حالا صاحبخانه بعد از یکسال گفته قرارداد فسخ و باید جا عوض کنم. 10 میلیون رهن از دو میلیون شروع شده و حالا صاحبخانه می‌گوید 20 میلیون و من گیر کرده ام که چه بکنم و پول ندارم و جا ندارم و تنها درآمدم همین 90 هزارتومان کمک به پیشکسوتان است که ارشاد محبت می‌کند و من با 90 هزار تومان می‌توانم و می‌خواهم و می‌زیم و می‌نویسم. کمک کنید اگر امکان دارد به خاطر خدا.

مقام معظم رهبری فرمودند؛ به شما بگوییم جایی به من حقیر بدهند تا بنشینم و بنویسم. خدا عوضش را به شما بدهد.

سید محمود قادر گلابدره‌ای
13/5/86
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۸
0
0
چرا همه بعد از فوتشون عزیز میشن و تازه به یادشون می افتیم؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
بهتر نبود تا ایشون زنده بودن این نامه چاپ میشد و کارش راه می افتاد؟؟؟؟؟
این عادت بیخود رو کنار بذاریم...روحش شاد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین