کد خبر: ۹۰۵۸۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۲۰:۵۵

اعترافات بزرگ برادر حسین درباره اتهامات احمدی‌نژاد به هاشمی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان با نگارش یادداشتی اعتراف کرد که اولاً؛ اتهامات محمود احمدی‌‌نژاد به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خانواده‌اش نادرست بوده است. دوماً؛ تلویحاً اذعان کرد که این اتهامات، مقابله به مثل آقای احمدی‌نژاد در ازای انتقادات گسترده رسانه‌ها از دولت نهم است. و سوماً به صراحت تاکید کرد که اتهامات آقای احمدی‌نژاد به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یک «دعوای سیاسی» است.

شریعتمداری در شماره امروز پنج‌شنبه 21 خرداد روزنامه کیهان با اذعان به این که اتهامات احمدی‌نژاد به هاشمی رفسنجانی یک دعوای سیاسی است، نوشت: «آقای رفسنجانی گلایه کرده‌اند که آقای احمدی نژاد در مناظره تلویزیونی به ایشان اهانت کرده و تهمت زده است. خب! این چه ربطی به رهبرمعظم انقلاب دارد؟ و چرا انتظار دارید که آن بزرگوار وارد دعوای جناح سیاسی شما با یک جریان سیاسی دیگر شود؟ رهبرمعظم انقلاب متعلق به همه مردم با سلیقه‌های سیاسی گوناگون است و دلیلی ندارد- و از ساحت عدل ایشان نیز به دور است- که در نزاع جریانات سیاسی با یکدیگر به نفع این جریان و یا علیه آن جریان دخالت فرمایند.

مدیر مسئول کیهان در ادامه تلویحاً اذعان کرد که اتهامات احمدی‌نژاد به هاشمی نوعی مقابله به مثل در قبال انتقادات گسترده رسانه‌ها از دولت نهم بوده است: «اگر آقای احمدی نژاد به افرادی از خانواده جناب هاشمی رفسنجانی اهانت کرده و از این روی ایشان را قابل سرزنش می‌دانند چرا اهانت‌های پی درپی و بیش از 320 هزار عنوان علیه رئیس جمهور قانونی و منتخب مردم که طی 4 سال گذشته، صورت گرفته قابل سرزنش نباشد؟!

طیف یاد شده به گواهی اسناد مکتوب و موجود از هیچ اهانت، افتراء، تمسخر، دروغ پراکنی و ناسزاگویی علیه رئیس جمهور منتخب و محبوب مردم دریغ نکرده‌اند و در این میان فرزندان جناب هاشمی رفسنجانی سهم قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند. مگر خانم فائزه هاشمی در یک اهانت آشکار و مجرمانه مردم ایران را به خاطر انتخاب آقای احمدی نژاد «مردمی که دچار نکبت شده‌اند»! ندانست؟! و مگر همین خانم در همایش طرفداران مهندس موسوی و در حالی که تعدادی از زنان با شال‌های سبز به رقص و پایکوبی مشغول بودند، ایران اسلامی را در صورت انتخاب مجدد احمدی نژاد «برباد رفته» معرفی نکرد؟! تهمت‌هایی نظیر دیکتاتور! فاشیست! بی‌سواد! و... علیه رئیس جمهور مردمی که فراموش شدنی نیست. بنابراین چرا طی این چند سال متمادی، جناب آقای رفسنجانی احساس آزردگی خاطر نکردند؟! انتظار این بود که آیت الله هاشمی رفسنجانی نیم نگاهی نیز به این سوی ماجرا می داشتند.

شریعتمداری همچنین تلویحاً تایید کرد که اتهامات احمدی‌نژاد به هاشمی و خانواده‌اش واقعیت نداشته است و نوشت: «ممکن است گفته شود آنچه آقای احمدی نژاد در مناظره تلویزیونی خود علیه فرزندان آیت الله هاشمی رفسنجانی بر زبان آورده هم اهانت است و هم واقعیت ندارد. که باید پرسید مگر آنچه فرزندان و احزاب و گروه‌های مورد حمایت آقای هاشمی علیه احمدی نژاد بر زبان و قلم آورده‌اند، واقعیت داشته و اهانت نبوده است؟!».

شریعتمداری در پایان این نوشته مدعی شد که انتظار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و بسیاری از نخبگان و روحانیون برای مداخله رهبر معظم انقلاب در این ماجرا، انتظاری «ناعادلانه» است و افزود: «با عرض پوزش از جناب هاشمی رفسنجانی باید گفت انتظار ایشان از رهبر معظم انقلاب برای محکوم کردن آقای احمدی نژاد، انتظاری ناعادلانه است که ساحت مقدس ولی امر مسلمین از بی‌عدالتی و بی‌انصافی منزه بوده و هست و به یقین آیت الله هاشمی نیز که خود از شخصیت‌های نامدار انقلاب هستند جز این نمی‌پسندند. چرا که، دخالت رهبر معظم انقلاب در این ماجرا و به نفع فرزندان آیت الله هاشمی به معنای تأیید انبوه اهانت‌ها و تهمت‌های 4 ساله علیه آقای احمدی نژاد خواهد بود و حال آن که اگر اظهارات رئیس جمهور در مناظره تلویزیونی برای یک بار قابل محکوم کردن باشد، طیف مقابل برای حداقل 320 هزار بار مستحق توبیخ و محکوم شدن است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Australia
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۸۸/۰۳/۲۲
0
0
یعنی از این کثیف تر خودشه
حالا که دیده احمدی رای نداره این جوری پشتش رو خالی می کنه
عجب شیاطینی هستن اینا
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۴/۲۳
0
0
من که خیلی دوست دارم چهره برزخی شریعتمداری و [...]ببینم ...
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین