کد خبر: ۹۸۴۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۳
حملات شديد روان بخش به هاشمي رفسنجاني، پورمحمدي و حسن خميني؛

فاتحه جنبش سبز خوانده شد؛ هاشمی رفسنجانی سال آينده بركنار می‏شود

هاشمی به دنبال فتنه جديد است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: چندی است حمله به شخصیت های مختلف نظام به ویژه پیشقراولان مسئول انقلاب، شدت گرفته است. این حملات كه نه تنها با حاشیه امنیت كه گاهی با حمایت از سوی برخی گروه‏ها همراه است، تلاش می كند تا كلیه رقبای سیاسی را با شدت از میدان به در كند و در این راه از هیچ تلاشی و استفاده از هیچ خبر درست و نادرستی ابا ندارند. علیرغم سكوت تعداد زیادی از مسئولان، برخی از افراد به ویژه كسانی كه سال ها در كشور مصدر امور بوده اند، اخیرا در مقابل این اتهامات و حملات واكنش نشان داده‏اند و خواهان پایان این رفتارها شده‏اند. اما به نظر می‏رسد چنین انتظاری از این طیف مهاجم، چندان به جا نباشد. اما نكته مهم وسیع شدن دایره این حملات است كه كم كم در حال سرایت به افراد زیادی است تا آنجا كه حتی مسئولان زیادی كه در امور مختلف هنوز مشغول به كارند را در بر می‏گیرد. تجربه تاریخی نشان داده است كه چنین نگرش تخریبی به سرعت از افراد حامی نیز عبور كرده و دامن افراد بیشتری را می‏گیرد. لذا باید با این نگرش تخریبی برخورد قاطع و جدی‏تری به عمل آید تا افراد احساس نكنند كه همواره دارای حاشیه امن هستند و می‏توانند به هر دلیلی نزدیكترین افراد به انقلاب را نیز مورد حمله قرار دهند.

روز گذشته، قاسم روانبخش، دبیر سیاسی هفته‌نامه پرتو سخن و شاگرد ارشد مصباح یزدی که به دعوت جمعیت پیروان روح‌ا... برای برگزاری همایش بزرگ بصیرت و مقابله با تهدیدات نرم به استان کرمان سفر کرده بود، در جمع مردم شهرستان راور، به شخصیت‏های مهم انقلاب به شدت حمله كرد.

وی خطاب به آیت الله هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه شما باید در عمل مواضع قبلی خود را شفاف اعلام کنید، گفت: "این رنگ عوض کردن‌ها دیگر فاید ندارد. هاشمی فکر می‌کند که می‌تواند دوباره به جایگاه خود برگردد".

به گزارش سایت خبری "کرمان ما"، قاسم روانبخش، تصریح کرد: "در ایام عید نوروز جزیره کیش، کانون ملاقات یک مشت اراذل و اوباش با هاشمی رفسنجانی شده بود و حتی بهزاد نبوی یک ساعت و 45 دقیقه در آنجا با آقای هاشمی رفسنجانی ملاقات داشته است."

وی در خصوص برکناری آیت الله هاشمی رفسنجان از ریاست مجلس خبرگان، گفت: "رئیس مجلس خبرگان از سوی مقام معظم رهبری منصوب نشده که بتواند او را بر کنار نماید اما انشاءا... هاشمی رفسنجانی از ریاست مجلس خبرگان در انتخابات هیأت رئیسه که سال آینده برگزار می‌شود، برکنار خواهد شد."

وی افزود" اینکه آقای هاشمی آمده گفته من شخصیتی بهتر از آقا نمی‌شناسم برای رهبری این‏ها را می‌گویند برای اینکه به مردم بگویند من هم طرفدار رهبرم حالا که تیرم به سنگ خورد بگوییم دخیل خامنه‌ای حالا می‌رویم عضو آن مجموعه، ترقی بکنیم که دوباره بیاییم نماز جمعه بخوانیم".

وی، تشخیص مصلحت نظام را یک مجمع مشورتی عنوان کرد و افزود: در مجمع تشخیص مصلحت نظام، بودن یا نبودن به جایی لطمه‌ای نمی‌زند چون مرکز تصمیم‌گیری نیست. فقط مشورتی است و مقام معظم رهبری می‌خواهند از همه افکار و سلایق مختلف در این مجمع مشورتی حضور داشته باشند.

روانبخش، عدم برکناری هاشمی رفسنجانی از ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام را نشان از بزرگواری مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: "یک وقتی به امیر المؤمنین گفتند این طلحه و زبیر دارند می‌روند مکه، آنجا فتنه کنند. بگیر زندانشان کن. آقا فرمودند: نه. اگر می‌گرفت زندانشان می‌کردند، فتنه‌اش بیشتر بود از جنگ جمل بود."

وی ادامه داد: "آقای هاشمی رفسنجانی اگر واقعاً مقام معظم رهبری را قبول داری پس بیا مهدی، یاسر و فائزه هاشمی را به دستگاه قضایی تحویل بده و ثابت کن که مدافع حق و پشتیبان مقام معظم رهبری هستید و از عملکرد گذشته خودت در پیشگاه مردم اظهار ندامت و پشیمانی کن."

روانبخش تأکید کرد: "آقای هاشمی شما باید بیشتر گوش به حرف رهبری بدهید و اگر راست می‌گویید در عمل به حرف رهبری عمل کنید که ایشان جانشین امام زمان(عج) است."

شاگرد مصباح یزدی با اشاره به نامه سرگشاده آیت‌ا... هاشمی به رهبر معظم انقلاب، افزود: "نامه هاشمی رفسنجانی به مقام معظم رهبری بدون سلام و بدون احترام بود. این نامه دوستانه نیست بلکه نامه هاشمی رفسنجانی به شکل یک نامه ضد انقلاب است چون آقای هاشمی رفسنجانی در آن نامه سرگشاده، مقام معظم رهبری را تهدید کرده و می‌گوید: اگر آنچه را که من می‌گویم انجام ندهید بعد از انتخابات، شاهد آتش فشان‌های سینه احزاب و امواج مردم معترض در خیابان‌ها خواهید بود."

وی افزود: "این، از آن نامه‌هایی بود که پشت سر آن خیلی‌ها جرأت کردند نامه‌های اهانت آمیز بنویسند و بعضی شعارهای ساختار شکنانه بدهند."

روانبخش آغاز حرکت ساختار شکنانه را از نامه سرگشاده هاشمی رفسنجانی عنوان کرد و تصریح کرد: "25 خرداد یعنی سه روز بعد از انتخابات، حدود 500 هزار نفر آدم‌های سبز پوش، دستبند سبز به دست و آستین بالا زده را آوردند توی خیابان‌های تهران و شلوغ کردند و بسیاری از بچه سوسول‌ها را هم با خود به میدان آزادی و میدان انقلاب آوردند و می‌خواستند تا آقا امضاء کند که انتخابات باطل است مثل همان کاری که در کشور گرجستان شد. بعد شورای نگهبان و دولت برگزار کننده انتخابات را هم کنار بزنند و بگویند صلاحیت ندارند و خارجی‌ها بیایند انتخابات را انجام دهند."

وی با بیان اینکه رهبر به خواصی چون شما احتیاج ندارد، خاطرنشان ساخت: "امثال شما آقای خواص که تیرتان به سنگ خورده، دخیل خامنه‌ای می‌گویند اما بدانید مردم ما دیگر فریب شما را نمی‌خورند که بخواهید با شیطنت‌ها و بازی‌های سیاسی، دوباره یک فتنه جدید را برای کشور به وجود آورید."

این فعال سیاسی با بیان اینکه نماز جمعه مقام معظم رهبری بعد از 25 خرداد آتش فتنه را خاموش کرد، گفت: "خصوصاً آن استغاثه‌ای که آقا به امام زمان (عج)کردند همه را منقلب کردند."

روانبخش خاطرنشان ساخت: "به هر حال فاتحه جنبش سبز خوانده شد و تمام شد، رفت. می‌توان گفت که آمریکا از راه جنبش سبز، تیرش به سنگ خورد لذا حالا از راه تهدید بمب هسته‌ای وارد شده است چون در ساماندهی برای جنبش سبز، سازمان سیا به میدان آمده بود. سازمان جاسوسی موساد اسرائیلی‌‌ها دخالت داشتند. رادیو و تلویزیون و رسانه‌های خارجی آنها مهیا شده بود و شبکه‌های اینترنتی همه به رنگ سبز درآمده بودند."

وی در ادامه در خصوص صلاحیت سیدحسن خمینی برای شرکت در انتخابات آینده ریاست جمهوری، گفت: "ما امیدواریم که سیدحسن خمینی هم برای دور آینده کاندیدای ریاست جمهوری بشود تا معلوم شود که چقدر در بین مردم جایگاه دارد."

وی با تأکید بر اینکه سیدحسن خمینی رد صلاحیت خواهد شد، خاطرنشان کرد: سیدحسن خمینی یک رجل سیاسی نیست. مگر می‌شود هر کسی که از بیت امام باشد رجل سیاسی هم باشد."

روانبخش رجل سیاسی را دارای تعریف خاص خود دانست و گفت: "رجل سیاسی باید در کارهای اجرایی و سیاسی کشور عملکرد داشته باشد، نه مثل آقای کروبی که بگوید همه را از مشاورانم می‌گذارم."

وی تأکید کرد: "احترام مردم به بیت امام جای خودش را دارد. رجل سیاسی برای کاندیدای ریاست جمهوری هم جای خودش را دارد."
روانبخش تصریح کرد: "آقای سیدحسن خمینی متأسفانه مواضع خوبی از خود ندارد. چون بعد از اینکه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، آقای [آیت الله العظمی] صانعی را فاقد صلاحیت مرجعیت اعلام کرد، ایشان خانه و سایت جماران را در اختیار آقای صانعی قرار دارد. شما بگویید که این کار سیدحسن خمینی بعد از آن چه معنایی دارد؟"

روانبخش همچنین پیرامون عملکرد سازمان بازرسی کل کشور، گفت: "آقای پورمحمدی در مقام ریاست سازمان بازرسی کل کشور باید آن پرونده‌هایی که آماده است را اول بازرسی کند و در کارهایش سیاسی برخورد نکنند."

وی با بیان اینکه هنوز ارزیابی عملکرد قوه قضائیه زود است، افزود: "فعلاً آقای لاریجانی در قوه قضائیه تصمیمی گرفتند و اعلام کردند که در مقابل دانه درشت‌ها کوتاه نخواهم آمد، حال باید به مرور زمان ببینیم مجموعه‌ای که در دستگاه قضایی هستند آیا با آیت‌ا... لاریجانی همکاری می‌کنند یا نه." 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۴
3
15
ایشان چه کاره اندوچه سمت اجرایی یا تقنینی یا قضایی یا... دارند که در باره همه چیز وهمه کس اظهار نظر می کنند؟ ایا استناد کنندگان به سیره امیر المومنین از تاکیدایشان بر حرمت هتک و ریختن ابروی انسان ها نیزچیزی شنیده اند؟ایا برقانون اساسی تاکنون نگاهی انداخته اند که می گوید تا قبل از محکومییت قطعی در دادگاه صالحه ایراد اتهام به دیگران جرم و مستوجب تعقیب قانونی است؟ حیف و صد حیف که به کجا و به دست که رسید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۶
3
10
اين آقا از همه چيز و همه جا خبردارند و حتي از دل مردم !! اگر به گفته هاي خود اعتقاد داريد چرا هميشه و همه جا يك جانبه به قاضي ميرويد .
برنامه رو به فردايتان چه شد ؟ حتي منتقدين هم سو با خود را نيز نتوانستيد تحمل كنيد و برنامه تعطيل شد . و اين همه از طرف مردم حرف نزنيد ، يك انتخابات آزاد گوياي همه چيز خواهد بود اگر تاب تحمل نتيجه اش را داريد برگزار كنيد .
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۶
3
12
جناب روانبخش به کجا چنین شتابان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۶
9
4
كاملا صحيح ميگه حاجي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۶
3
8
دمش گرم یه تنه بجای همه خبرگان تصمیم گرفته...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۷
3
9
ای خدا ، .... را ببین که دم از علی می زنند و بی پروا به همگان توهین می کنند . آیا کسی مثل هاشمی و ... که برای این نظام زحمت کشیده اند قدر این نظام و آقا را بهتر می دانند یا امثالی مثل تو . تو که دم از رهبر می زنی مگر نمی دانی که آقا بارها در بیانات خود مهر تایید بر شخصیت آقای هاشمی و بیت امام زده اند پس چرا شما خود گوش به فرمان رهبر نیستید و از شرایط با نام رهبر سوء استفاده می کنید تا جایگاهی پیدا کنید. به کجا چنین شتابان در این تاریکی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۸۹/۰۲/۱۸
3
6
پست آينده مبارك است انشاء ا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
0
0
جناب روان بخش امثال شماها کاسه های داغ تر از آشند نه هاشمی که درد دوران دیده
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
0
خدایا عافیت را نصیب ما بگردان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
0
0
به نام خدا با عرض سلام قرآن خواندن وسر نیزه کردن کاری نداردکاریست معمول از صدر اسلام برای... اصل عمل به قرآن است که کمتریافت میشود؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین