کد خبر: ۱۱۴۶۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۲۲:۵۱

سردار نقدی: خدا را شکر که تحریم هستیم، دعا کنیم که هر روز تحریم‌ها بیشتر شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان بسیج مستضعفین بدون توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، گفت: خدا را شکر می‌کنم که کشورمان در تحریم است و دعا کنیم که هر روز تحریم‌ها بیشتر شود! 

سردار محمدرضا نقدی علاوه بر آرزوی افزایش تحریم‌ها و ابراز خرسندی از این موضوع، وعده داد که: اگر دانشگاه‌های کشورمان از نظر علمی به پیشرفت‌های بالایی برسند این تحریم‌ها به نفع ما خواهد بود.

نقدی که صبح امروز در دومین جشنواره علم‌پژوهان ‌آرمان‌خواه و تجلیل از نخبگان تحصیلی دانشجویان بسیجی در دانشگاه هنر سخن می‌گفت، همچنین با “فتنه پیچیده” توصیف کردن اعتراضات سال گذشته و نسبت دادن آنها به دشمن، مدعی شد: اگر دانش مدیریتی نبود و هوای نفس در کار بود، فاجعه‌ای در کشور رخ می‌داد.

وی همچنین گفت: ایران امروز یک کشور استثنایی است که سنگر‌های جهان و قلوب مردم جهان را فتح کرده است و بخش اعظم انرژی جهان زیر پای پیروان امام خامنه‌ای و شاهرگ‌های حیاتی دنیا در دست پیروان ولایت است.

نقدی در ادامه با بیان اینکه “حلقه‌های علمی از ایده‌پردازی تا بازار مصرف باید پیوسته شکل بگیرد” ادعا کرد: “تاکنون خون دل‌های بسیاری خورده‌ام تا میان دانشگاه و صنعت پیوستگی ایجاد کنم.”

وی خاطرنشان کرد: مسئول مستقیم این‌گونه اقدامات بسیج نیست اما به فرموده مقام معظم رهبری بسیج باید خلاء‌ها را پر کند. به دنبال این هستیم که مراکز حمایت و هدایت تحقیقات و اطلاعات را راه‌اندازی کنیم که اساسنامه آن تنظیم شده است و سعی داریم با راه اندازی این مراکز، حلقه‌های تولیدکننده دانش، صنعت و بازار و پژوهشکده‌های مجازی به هم پیوسته شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۳
0
0
درود بر تمامی بسیجیان ولایتمدار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۸۹/۰۹/۰۴
0
0
البته آقای نقدی باید هم شکرگزار تحریمها باشد ، برای ایشان چه چیزی می تواند بهتر از تحریم باشد ؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین