کد خبر: ۸۸۰۰۱
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۲۰:۳۴

اظهار نظر دستپاچه الهام درباره لغو الحاق سازمان حج به گردشگری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در پی اعلام نظر صریح رهبر معظم انقلاب در مخالفت با الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، [+] غلام‌حسین الهام، سخنگوی دولت، در اظهارنظری دستپاچه، اعلام کرد که اجرایی شدن مصوبه دولت قبل از انتشار نظر مقام معظم رهبری ملغی شده بود ولی برای این‌که به صورت رسمی در اسناد هم ثبت شود، شورای عالی اداری هم ملغی شدن الحاق سازمان حج و زیارت را  به سازمان میراث فرهنگی اعلام خواهد کرد!

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، غلام‌حسین الهام با تاکید بر این که تامین نظر رهبر معظم انقلاب مبنای کار دولت و اسباب خیر و صلاح کشور است گفت: «نظرات ایشان موجب توفیق الهی برای دولت است و همواره چراغ روشن راه دولت بوده و خواهد بود».
 
الهام با بیان این مطلب افزود: «اجرای مصوبه شورای عالی اداری در خصوص الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منوط به این بوده است که مقام معظم رهبری موافق با این الحاق باشند و پس از اطلاع از اینکه نظر مبارک ایشان این است که این الحاق درست نیست، اجرایی شدن این مصوبه ملغی شد».
 
وی تاکید کرد: «بعد از اطلاع از نظر رهبر معظم انقلاب، این مصوبه اصلا اجرایی نیز نشده است».
 
سخنگوی دولت با بیان اینکه تصمیم شورای عالی اداری هم پس از دریافت این نظر ملغی شدن این مصوبه بوده است گفت: «بر همین اساس این مصوبه اجرایی نیز نشد و رسماً هم شورای عالی اداری لغو آن را اعلام می‌کند».
 
الهام تصریح کرد: «اعلام نظر شورای عالی اداری درخصوص ملغی شدن الحاق سازمان حج و زیارت به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فقط برای این است که به صورت رسمی در اسناد ثبت شود اما از زمان مطلع شدن از نظر رهبر معظم انقلاب هم در واقع این مصوبه ملغی شده بود و اصلا اجرایی نشد و در واقع از الان هم این اعلام می‌شود که مصوبه ملغی است».
 
سخنگوی دولت با تاکید بر تبعیت کامل دولت از نظرات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: «اصلاً مگر دولت می‌تواند از نظر مبنای فکری‌اش و از نظر اعتقادات مبنایی هیأت دولت، موضوعی را که مخالف نظر مقام معظم رهبری باشد اجرایی کند»؟
 
وی تاکید کرد: «این مطلب روشنی است و اساساً دولت تصمیماتی که خلاف نظرات ایشان باشد را مشروع نمی‌داند».
 
وی بار دیگر تاکید کرد: «چیزی که موافق نظر ایشان نباشد از اصل ملغی است و این مصوبه نیز از ابتدا مبتنی و منوط بر نظر ایشان بوده است و چون موافقت ایشان حاصل نشده است، این مصوبه ملغی و پس از اطلاع هم اجرایی نشده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۱۳
0
0
چیه؟ باور نمی کردی؟
فکر کردی رهبر می زاره شما خودتونو به ایشون بچسبونید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین