کد خبر: ۸۶۹۰۴
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۳

جوانفکر: رسانه‌های منتقد دولت به اهداف خود رسیدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مشاور مطبوعاتی احمدی‌نژاد گفت: «دولت نهم در برخورد با منتقدان خود در نشریات و رسانه‌ها، صبوری و سعه صدر به خرج داد».

علی اکبر جوانفکر روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران در تبریز افزود: «متاسفانه در طول فعالیت دولت نهم برخی رسانه‌ها دولت را تخریب و مانع از اطلاع رسانی صحیح خدمات دولت به افکارعمومی شدند. برخی رسانه‌ها در مقاطع خاصی از دولت به رسالت خود مبنی بر اطلاع رسانی شفاف و بی‌طرفانه عمل نکردند و کمر به تخریب دولت بستند».

وی اضافه کرد: «البته عوامل و دست‌اندرکاران رسانه‌های مزبور به کار خود آشنا بوده و توانستند تا حدودی به اهداف از پیش تعیین شده خود نایل شوند. دولت نهم با اعتقادی که به آزادی بیان در نشریات داشت این فضا را تحمل کرد و بردباری به خرج داد».

مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری گفت: «متاسفانه برخی از رسانه‌ها نیز درحال حاضر به بروشور انتخاباتی بر خی نامزدهای انتخاباتی تبدیل شده و جایگاه رفیع خود را تخریب کرده‌اند».

وی، با بیان اینکه جایگاه روزنامه‌ها رفیع تر از آن است که بخواهند خود را بازیچه داد و ستد‌های سیاسی قرار دهند، تصریح کرد : «روزنامه‌ها باید شان و منزلت خود را در این زمینه حفظ کنند. رسانه‌ها در آستانه انتخابات، رسالت سنگینی در زمینه ترغیب مردم به مشارکت حداکثری دارند و باید از ایجاد هرگونه التهاب پرهیز نمایند».

وی اظهارداشت: «رسانه‌ها باید با ایجاد آرامش، زمینه حضور فعالانه مردم را فراهم کرده و موجب تشویش افکار عمومی نشوند».

مشاور مطبوعاتی رییس جمهوری اسلامی ایران از فعالان عرصه رسانه‌ها خواست از شایعه پراکنی در جامعه پرهیز کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۶
0
0
گفتن حقایق خیلی متفاوت با تخریب است...
آیا این تخریب است که گفته شود عسلویه از زمان آقای رفسنجانی شروع شده... یا اینکه شما به دروغ بگویید دولت نهم این کار را کرد...
به نظر من دولت نهم خودش دست به تخریب خود زد و این کار را از زمانی شروع کرد که آقای احمدی نژاد برای رای جمع کردن گفتند در شان دولت نیست که به لباس مردم کار داشته باشد.... اما دروغ همانا پشت دروغ....
یه اصطلاح معروف : از ماست که بر ماست...
البته من واقعا از دست مدیر سایت ناراحتم چون تا به حال کلی نظر دادم ولی نظراتم مورد کم لطفی قرار گرفتند...
دوست عزیز گفتن حقایق جرم نیست...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۶
0
0
بابا ! نمونه اش برنامه مثلث شیشه ای رو کی فشار آورد بستن؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین