کد خبر: ۹۲۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۹

تمجید مجمع روحانیون مبارز از آیت‌الله دستغیب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلسه شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز یکشنبه‌شب با حضور اکثریت اعضا و به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی تشکیل شد.

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، در این جلسه طبق روال، اخبار و اطلاعات مربوط به اوضاع کشور و پاره‌ای مسایل بین‌المللی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

در ادامه، جمعی از فضلا و روحانیون استان فارس در جلسه حضور یافتند و گزارشی از اوضاع سیاسی اجتماعی استان به ویژه تحرکات صورت گرفته از سوی برخی علیه آیت‌الله سیدعلی محمد دستغیب به بهانه اظهارات اخیر وی در مجلس خبرگان ارائه کردند.

مجمع روحانیون مبارز ضمن تجلیل از مقام علمی و عملی و سوابق مبارزاتی درخشان آیت‌الله دستغیب در قبل و بعد انقلاب از وی به عنوان «محوری استوار برای جوانان و علاقه‌مندان به حضرت امام (ره) و راه نورانی آن حضرت و پشتوانه‌ای محکم برای رزمندگان اسلام» یاد و خاطرنشان کرده است: «ایشان امروز نیز وجودشان گرمابخش محفل صدها روحانی و طلبه فاضل است، متأسفانه دامنه تعرض به ساحت علما و مراجع و بزرگان حوزه‌های علمیه و شخصیت‌های برجسته انقلاب از سوی محافل و جریانات مشکوک رو به افزایش است، امیدواریم که با تدبیر و اقدامات شایسته مراجع بزرگ تقلید، از این‌گونه اقدامات خطرناک جلوگیری شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین