کد خبر: ۹۴۲۵۷
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۰:۴۲

جنتي: در قضيه انتخابات جای هيچ حرف و حديثی نيست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب-سرويس سياسي:دبیر شورای نگهبان دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینكه جمهوری اسلامی ایران یكی از سالم‌ترین انتخابات را برگزار كرده و جای هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد، گفت: شورای نگهبان به هیچ حزب و قدرتی وابسته نیست و نه پول می‌خواهد و نه مقام و این شورا اصل صحت این انتخابات را سالم و قانونمند‌تر از همه انتخابات دیگر كشورها می‌داند.

آیت‌الله احمد جنتی دوشنبه شب در مراسم بیست و هشتمین سالگرد حماسه اسلامی مردم آمل در سال 60 در مصلی این شهر از مقام شامخ شهدای این حماسه تجلیل كرد و افزود: مردم آمل و مازندران همواره در انقلاب و 30 سال پس از انقلاب كارنامه درخشانی دارند و به عنوان الگو و برجسته‌ترین نقاط كشور در طول تاریخ بوده است.

وی با بیان اینكه همه ما مدیون خون شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی هستیم، تصریح كرد: قدرتی كه اكنون جمهوری اسلامی ایران به بركت خون شهدا و ایستادگی ملت ایران دارد، ابرقدرت‌های جهان را زمین گیر كرده و هنوز همه برخی از این ابرقدرت‌های ناآگاه این قدرت ملت ایران را باور نكرده‌اند.

دبیر شورای نگهبان با تاكید بر اینكه دشمن اكنون از آمادگی و مقاومت ملت ایران ترسده و كاملا هراس دارد، ادامه داد: استكبار اكنون فهمیده كه تحریم و تهدید علیه ایران اسلامی بی بی‌فایده است و به فكر جذب نیروهای خود باخته و فروخته داخلی هستند.

جنتی با اشاره به اینكه پشت سر همه این موفقیت‌ها و مقاومت‌های ایران اسلامی رهبری مجتهد و عالم ایستاده است و آنان استكبار را مات و مبهود خود كرده است، تصریح كرد: این دشمنان بدانند این مردم عاشق شهادت و شهید پرور و ایثارگر هستند و اگر تمام قدرت روی زمین را هم جمع كنند نمی‌توانند با این فرهنگ و فطرت مردم مقابله كنند.

وی حربه تهدید و به راه انداختن ترس وحشت در میان مردم را یكی از تاكتیك‌های جدید دشمن در كشورمان بیان و با اشاره به اینكه آنان با ترساندن مردم آنان را از میدان و صحنه انقلاب دور كنند، اضافه كرد: مشكل عمده استكبار جهانی این است كه آنان مردم ما را هنوز نشناخته‌اند و فرهنگ ذاتی شهادت طلبی در ملت ایران را نمی‌فهمند.

وی اظهار داشت: استكبار جهانی فقط قدرت‌طلبی، شیطنت، سیاست بازی، تفرقه و بیگانه كشی را می‌فهمد و نمی‌فهمد واژه فرهنگ شهادت طلبی و اطاعت از رهبری چیست.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به اینكه جمهوری اسلامی ایران یكی از سالم‌ترین انتخابات را برگزار كرده و جای هیچ حرف و حدیثی وجود ندارد، گفت: شورای نگهبان به هیچ حزب و قدرتی وابسته نیست و نه پول می‌خواهد و نه مقام و این شورا اصل صحت این انتخابات را سالم و قانونمند‌تر از همه انتخابات دیگر كشورها می‌داند.

جنتی ادای تقلب از سوی برخی افراد داخل و بیرون از كشور را ادعایی مضحك و احمقانه خواند و خاطرنشان كرد: خیانتی كه این افراد خودفروخته به ملت كردند هیچ كسی تاكنون نكرده است.
وی در پایان دیدار امروز مردم آمل و مازندران با رهبر معظم انقلاب به مناسبت حماسه ششم بهمن را تاریخی و برای مردم این استان ماندگار و پر بار دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۶
0
0
مطمئن باشید اگه جای هیچ حرف و حدیثی نبود مردم صداشون در نمی اومد چون تاریخ نشون داده ملت ایران صلح جو و آرامش طلبن مگر اینکه بهشون ظلم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۶
0
0
تو خود گفتی و خود خندی عجب مرد هنر مندی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۰۶
0
0
حالا مردم به خاطر وجود مبارك امام حسين (ع) ريختن تو خيابونا شما روتونو زياد نكنين هنوز حرف و حديث زياده ولي تو دل مردمه ايشالله به موقعش (انتخابات بعدي)به هم مي رسيم . فعلا رد صلاحيت كن تا مثل خلخالي تا اخر عمر گوشه نشين بشي
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین