کد خبر: ۱۱۸۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۳

تکه‌تکه کردن دختر جوان در خرابه‌های ورامین

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ورامین استان تهران، متهمان به قتلی را که با درج آگهی استخدام کذایی، طعمه خود را به قربانگاه کشانده و جسد وی را تکه‌تکه کرده بودند، دستگیر کردند.

سرهنگ مهدی یارندی، معاون اجتماعی استان تهران با اعلام این خبر گفت: به دنبال ناپدیدشدن دختر جوانی به نام «سوسن» در بعداز ظهر روز هفتم دی‌ماه امسال، ماموران پلیس آگاهی شهرستان ورامین اقدامات گسترده‌ای را در این باره آغاز کردند.

وی افزود: پس از انجام یکسری تحقیقات مشخص شد خانواده «سوسن» دارای حسن شهرت در محل بوده وهیچ انگیزه فراری برای فرزند این خانواده وجود نداشته است که به خاطر اهمیت موضوع واحتمال وقوع جنایت، کارآگاهان پلیس آگاهی مأمور رسیدگی به این پرونده شدند.

یارندی اظهار کرد: مأموران علی‌رغم نبود سرنخ قابل توجهی، در تحقیقات تکمیلی متوجه شدند دختر گمشده روز حادثه با مشاهده اعلامیه آگهی استخدام که به صورت تک برگ در محل آنها پخش شده بود از منزل خارج و دیگر بازنگشته است.

وی در ادامه گفت: به همین منظور شماره تلفن تماس مندرج در آگهی استخدام ردیابی و مشخص شد که شماره تماس موجود در اختیار صاحب یک کارگاه تولیدی غیرفعال است، بنابراین با شگردهای خاص پلیسی محل سکونت این فرد در مخروبه‌ای در یکی از روستاهای سطح شهرستان، شناسائی و بلافاصله مأموران به محل اعزام شدند.

یارندی ادامه داد: با حضور پلیس و بازرسی از محل که شبیه کارگاه چرم‌سازی بود، زن جوانی که مدتی قبل از خانه فرار و در آن مکان زندگی می‌کرد، دستگیر شد.

معاون اجتماعی استان تهران تصریح کرد: با انتقال زن جوان به پلیس آگاهی، وی در ابتدا از حضور «سوسن» اظهار بی‌اطلاعی کرد اما سرانجام در بازجوئی‌های پلیسی لب به اعتراف گشود و از وقوع جنایتی هولناک در آن خرابه خبر داد.

وی گفت: با اعترافات متهم مشخص شد که زن جوان به همراه همسرش «غلام» با طرح‌ریزی یک نقشه قبلی، آگهی استخدام چند کارگر خانم را در شهر پخش و هنگامی که «سوسن» برای کار به کارگاه مراجعه می‌کند، غلام با همدستی همسر خود او را با خوراندن 6 عدد قرص خواب‌آور بیهوش و سپس وی را تکه تکه کرده و اموال و جواهرات او را به سرقت می‌برند.

یارندی اظهار کرد: به دنبال اعترافات این زن جوان، در کمتر از نیم ساعت تمامی مخفیگاههای متهم فراری تحت کنترل قرار گرفت و هنگامی که وی قصد فرار از روی پشت بام را داشت دستگیر و با راهنمایی‌های او تکه‌های جسد دختر جوان کشف شد.

متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
واقعا جامعه ما نیاز شدید به یک روانکاوی اصولی دارد امری که به ورطه فراموشی رفته این وضع با اشکالات اقتصادی و فرهنگی مردم بیشتر خواهد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
2
به نظر شما عامل اساسی این چیزا چی میتونه باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۴
0
1
والا چی بگم.....................
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
0
1
واااااااای خدااااااااااااااااا تو این مملکت چه خبره...........
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین