کد خبر: ۹۴۸۴۲
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۴:۵۸
در پی علنی شدن نامه سید حسن خمینی

پاسخ ضرغامی به نامه سید حسن خمینی

صرفاً به دلیل علنی شدن دستخط جنابعالی است
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: در پی نامه‌ی انتقادی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سیدحسن خمینی به رییس صداوسیما، سیدعزت‌الله ضرغامی در نامه‌ی به ارائه پاسخ پرداخت.

متن نامه‌ی رییس صداوسیما به شرح زیر است:

«با سلام ، متقابلاً ایام خجسته سی و یکمین دهه فجر پیروزی انقلاب بزرگ اسلامی را به شما و خانواده معظم امام راحل (ره) تبریک می‌گویم و سلامتی و دوام عمر شما را از خداوند متعال خواهانم. به اطلاع جنابعالی می‌رسانم:

1 ـ برنامه‌های دهه فجر امسال گسترده‌تر از همیشه و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت آرشیوی و تجارب گذشته با تولید بیش از 1000 ویژه برنامه در سیما ، صدا، شبکه‌های استانی و برون‌مرزی و حوزه سیاسی سازمان و برای اقشار و سطوح مختلف جامعه در داخل و خارج کشور در حال پخش است.

2 ـ محور و هویت انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است ، لذا در نوع این برنامه‌ها شخصیت جامع و استثنائی آن یگانه دوران در ابعاد مختلف مبارزاتی ، سیاسی، فقهی، اخلاقی ، عرفانی و سلوک رفتاری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

3 ـ بررسی‌های سالهای اخیر نشان می‌دهد که نسل جوان و حتی نسل‌های گذشته از طریق برنامه‌های رسانه ملی با بسیاری از ویژگی‌های شخصیتی و متعالی امام خمینی (ره) آشنا شده‌ و با او پیوندی مستحکم برقرار کرده‌اند. این در حالی است که به گفته شما دشمنان قسم خورده انقلاب و امام و رسانه‌های بیگانه و به اعتقاد من با همراهی ضد انقلاب داخلی و پشیمان شدگان و در راه ماندگان انقلاب سعی در مخدوش کردن چهره آن عزیز سفر کرده و نابودی راه نورانی او دارند.

4 ـ مستند «شاخص» یکی از این صدها ویژه برنامه رسانه ملی است که با بهره‌گیری از رهنمود اخیر رهبر معظم انقلاب که مفسر واقعی فرمایشات و سیره امام خمینی (ره) هستند، تولید شده است.

این مستند بر آن است که سلوک حکومتی امام عزیز را مورد بررسی قرار دهد و البته در این مسیر چهره مقتدر و سازش‌ناپذیر ، مستدل و عقلانی ، روشنگر و آگاهی‌بخش ، متواضع ، با محبت و مهربان ، آرامش بخش و حتی همراه با طنز و مطایبه معظم له نیز مورد توجه قرار گرفته است.

سازندگان این مستند با ذکر تاریخ سخنرانی، شأن نزول آن و تبیین شرایط ویژه جامعه در آن مقطع زمانی نهایت امانت‌داری را به خرج داده‌اند. در این مستند روشنگری و اطلاع‌رسانی پیرامون امام و قانون ، امام و بنی‌صدر،امام و فلسطین، امام و مردم، امام و جمهوری اسلامی،امام و ولایت فقیه، امام و گروهک‌ها و ... که از اساسی‌ترین موضوعات مورد نیاز در جامعه است؛ مورد بررسی قرار گرفته است.

نگاه ما به امام(ره)، نه صرفاً به عنوان یک شخصیت مقطعی و کاریزماتیک و پدری مهربان و عارف ، بلکه در جایگاه یک مصلح بزرگ جهانی و ارائه‌دهنده تئوری نجات‌بخش و مترقی «ولایت فقیه» برای هدایت آحاد انسانها تا ظهور منجی عالم بشریت روحی له‌الفداء است و همکاران آگاه و متعهد ما دقیقاً در راستای این هدف متعالی و ترسیم جامعیت شخصیت حضرت امام (ره) تلاش کرده‌اند.

5 ـ چارچوب مستند شاخص مشابه مستند قبلی «امام روح الله» است که از ناحیه جنابعالی و موسسه نشر آثار حضرت امام (ره) مورد تحسین و تقدیر قرار گرفت.

نکته تأمل برانگیز این است که در این فاصله کوتاه زمانی چه اتفاقی رخ داده که شاخص‌های قضاوت اطرافیان شما را تا این حد دگرگون ساخته است.

از من خواسته‌اید که از یاران نزدیک امام دعوت کنم تا درباره امام صحبت کنند و موضوع روشن شود. پخش مستند سخنان این یاران نزدیک که در همان شرایط زمانی سخن گفته و اعلام موضع کرده‌اند بسیار واقعی‌تر و باورپذیرتر است تا امروز و اتفاقاً ارزش هنری و حرفه‌یی مستند نیر به همین است!

هر چند که تحلیل‌های تکمیلی بسیاری از آنان در شرایط فعلی به جای خود مفید و قابل استفاده است.

6 ـ همانگونه که اشاره کرده‌اید ؛ خودتان این برنامه را ندیده و به «منابع موثق» اکتفا كرده‌اید ! توقع زیادی نیست که از شما بخواهم یا شخصاً قسمت‌هایی از این مستند را ببینید و یا سرزده به میان مردم و اجتماعات آنان ، خصوصاً پابرهنگان جنوب شهر که امام (ره) تا آخرین لحظه یک موی آنان را به کاخ نشینان نداد بروید و با آنان در مورد این برنامه و دیگر برنامه‌های مربوط به امام در رسانه ملی صحبت کنید.

7 ـ آیا پاداش این همه تلاش برای نشان دادن چهره نورانی آن امام بزرگ به هنرمندان، برنامه‌سازان ، دوستداران و علاقمندان آن عزیز سفر کرده در رسانه ملی عباراتی نظیر «غیرصادقانه» ، «تحریف آمیز» ، «خشن» ، «شخصیت دست ساخته سیما» ، «فرسنگ‌ها فاصله با حقیقت امام» ، «اشتباه فاحش» ، «چشم پوشی از هزاران هزار جلوه رأفت و محبت امام» ، «مخدوش کردن چهره عارف کامل ، مهربان و مقتدر»، «نیاز به تذکر کتبی» و ... است ؟!

نمی‌خواهم رنجنامه بنویسم که یکبار برای همیشه پدر رنج کشیده شما از طرف همه ما بچه‌های انقلاب، آن را به یادگار گذاشته است.

سخن این است همانگونه که به حکم وظیفه فرزندی امام ، اعتراض جدی به اقدامات صدا و سیما دارید ؛ ای کاش همین گونه هم نسبت به حوادث هشت ماه گذشته و جفایی که دشمنان انقلاب و اسلام به اساس نظام جمهوری اسلامی و میراث گرانبهای امام کردند ، و بغض و کینه سالیان خود را در کوچه و خیابان فریاد زدند؛ بیانیه می‌دادید و آن اقدامات شرم‌آور را نیز محکوم می‌کردید.

با شما ناگفته‌های فراوان دیگری نیز دارم. این مقدار هم صرفاً به دلیل علنی شدن دستخط مستقیم جنابعالی بود که تصور آن نمی‌رفت.

با این همه ، مجموع این دو نامه مایه خیر و برکت و خلق انگیزه و ظرفیت جدیدی برای بررسی همه جانبه‌ی رویدادها و سلوک حکومتی امام عزیز در دهه اول انقلاب است همان ده سالی که رهبر فرزانه انقلاب در مورد آن فرمودند :

دوران ده ساله‌ی حیات مبارک امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) ، الگو و نمونه‌ی حیات جامعه‌ی انقلابی ماست و خطوط اصلی انقلاب ، همان است که امام ترسیم فرمودند. دشمنان خام طمع و کوردل که گمان کردند با فقدان امام خمینی ، دوران جدید با مشخصات متمایز از دوران امام خمینی (قدس سره) آغاز شده است ، سخت در اشتباه‌اند. امام خمینی ، یک حقیقت همیشه زنده است . نام او پرچم این انقلاب ، و راه او راه این انقلاب ، و اهداف او اهداف این انقلاب است.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
0
2
باسخ کامل و جامعی بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
0
1
اشتباه استراتژیک سید حسن.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
0
1
ضمن اينكه بايد مراقب بود كه به خانواده امام توهين نشود ولي الحق وانصاف پاسخ ضرغامي بسيار روشن كننده وشفاف است و از اين بابت از صداوسيما بايد تشكر كرد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
0
0
بسيار مودبانه ، جامع و كامل پاسخ دادند .
كاش جناب آقاي سيد حسن خميني قبل از نوشتن و انتشار نامه خود اين برنامه را ميديدند !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
0
1
ای کاش این مستند تمام واقعیات را بدون دست چین کردن بیان میکرد.
ای کاش...
ناشناس
|
Iraq
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۱۹
0
0
هنر جديد نظام جدائي بيت امام و بي اعتمادي انان به صدا و سيما
مبارك است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
حرفهای تکراری وبی منطقی بود که 24 ساعته صدا وسیما داره تکرار میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
برادر ضرغامی :

اقاسید حسن نوه بنیانگذار درس واخلاق و احیاکننده اسلام ناب محمدی در سده اخیر است .خوب بود با کمال احترام به ایشان می فرمودید : نگرانیهای شما برای ما چراغی است که اگر اغماضی صورت گرفته انرا اصلاح میکنیم نه مثل اقای شریعتمداری روزنامه کیهان جواب بدید.
از شما انتتظار نمی رفت .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
این منابع موثق آقای سید حسن خمینی چه کسانی هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
جناب سید حسن خمینی عزیز شما برای ما عزیز هستید اما بدانید که حتما می دانید امام نه تنها به خانواده او بلکه حتی به ملت ایران هم تنها تعلق ندارد امام متعلق به همه عصرها و مکان ها و همه انسانهای آزاده است دوما خوب بود خودتان برنامه را می دیدید صرف نظر از اینکه برنامه خوب است یانه ؛عنوان این مطلب که "شنیده ام" برای اعتراضی به این شکل و آنهم به صورت کتبی شایسته نیست . در ضمن درس از تاریخ و سیر در احوال گذشته برای عبرت و آموختن موضوعی است که اسلام و قرآن به آن اهتمام زیاد دارد و سفارش نموده است و اتفاقا جوانان با دیدن این برنامه متوجه این موضوع می شوند که این مسائل قبلا هم بوده و با درایت و قاطعیت امام و اطاعت ملت از ولایت فقیه به سرانجام رسیده و به وظیفه خود در اطاعت از رهبری و شناخت فتنه و فتنه گرها بصیرت پیدا می کنند. در ضمن جواب آقای ضرغامی جامع و کامل است امیدواریم شما در همراهی با ملت بمانید جامع
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
مثل همیشه جواب آقای ضرغامی غیر منطقی و دروغ بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
پاسخ کامل بود وجامع البته نسبت به دروغهایی به سر و دستی که از صدا و سیما پخش میشود
اگر چند روز دیگر مهلت بدهید نوه امام را هم دست نشانده سیا و موساد می کنند
(هنر تهمت و افترا)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
یانکه برخی از دوستان این اقدام آقای خمینی را اشتباه استراتژیک قلمداد کرده اند شاید عدم توجه به اقدامات اخیر صدا و سیما و جریانهای یک سو گرایی این رسانه است اما در مورد جواب آقای ضرغامی باید عرض کنم که دوباره یک شانتاژ دیگر به عنوان جوابیه صادر کردند
اینکه ایشان ایادی رسانه را امانت دار میدانند باید مردم در این مورد تصمیم گیری کنند؟؟
اما یکی از دستاوردهای جدید ... فضای نقادانه حرفه ای است و من برای خودم و مردم ایران متاسفم که بزرگان این طور جواب نقد همدیگر را میدهند.
آن چیزی که در این نامه نگاری ها دودمان مملکت را بر باد میدهد همین تذکراتی است که عموما با عنوان ((در پایان...)) به یکدیگر میدهند.
امیدوارم و امیدواریم که مصداق ((اللهم اشغل....)) نشویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
اگر آقای سیدحسن خمینی آدم های دور و برش را خوبمی شناخت هیچ وقت اینگونه سخن نمی گفت در ضمن دست صدا و سیما نیز درد نکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
شاخص واقعیت است اقا سید حسن متاسفم
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
صدا و سیما یکی از عوامل مدیریت غلط ایام قبل و حین انتخابات هست. به خاطر همین کار ها ست که مردم به سازمان بی اعتماد شده اند.استراتژی جذب مخاطب عام با قیمت از دست دادن سایرین شکست خواهد خورد البته در بلند مدت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
صدا و سيمامرجعي بي طرف نيست،دليل آن هم بر همگان روشن است،حرفهاي امام(ره)مصادره به مطلوب شده است.امام(ره) در زمينه هاي مختلف داراي نظرات روشن بودند از جمله عدم دخالت نظاميان در سياست و شرايط لازم براي ولي امر مسلمين،آقاي ضرغامي چرا اين فرمايشات امام(ره) را پخش نميكنيد؟جز اين است كه برايتان زيان آور است؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
اي کاش آقا سيدحسن نامه خودشان را هم مي‌خواندند و به نوشته اطرافيان و منابع موثقشان اکتفا نميکردند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
خودتان این پاراگراف را بخوانید و قضاوت کنید:
سخن این است همانگونه که به حکم وظیفه فرزندی امام ، اعتراض جدی به اقدامات صدا و سیما دارید ؛ ای کاش همین گونه هم نسبت به حوادث هشت ماه گذشته و جفایی که دشمنان انقلاب و اسلام به اساس نظام جمهوری اسلامی و میراث گرانبهای امام کردند ، و بغض و کینه سالیان خود را در کوچه و خیابان فریاد زدند؛ بیانیه می‌دادید و آن اقدامات شرم‌آور را نیز محکوم می‌کردید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
احسن به صدا وسیما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
ظاهرا خود سید حسن برنامه را ندیده وتحت تاثیر افراد موثق... نامه را نوشته.ما که از ابتدا امام را همینگونه که برنامه شاخص معرفی کرده اند، میشناسیم.
هرکس که راه ابراهیم را برود فرزند اوست.قرآن کریم سوره آل عمران آیه 68
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
برنامه هرچه باشد باز هم گزینشی است باز هم صدا وسیما برای مردم خوراک سلیقه ای درست میکند.مگر نه این است که امام هم همچون دیگران دچار خطا و گناه بوده باید تمامی سخنان ایشان پخش شود نه بریده بریده هیچکدام حق نگفتند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
هیچ وقت نسبت های فامیلی نمیتواند ملاک برتری و شرافت باشد. جاهلانه است که بگوییم چون کسی منسوب به بیت امام است، پس هر آنچه اندیشد و گوید، ناب است و مبری از خطا. ای کاش آقا سید حسن خمینی در برابر صف آرایی بهاییان در ماهواره هایی چون بی بی سی و صدای آمریکا و غیره علیه فرهنگ و تمدن سرزمین مان هم اظهار نظر قاطع فرمایند و چون جدشان امام خمینی مردم را در برابر کینه ها و دروغ گوییهای آنها آگاه فرمایند. البته آقای ضرغامی هم زمینه این روشنگری را باید فراهم کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
برنامه شاخص کاملا گزینشی وبه نفع یک سلیقه خاص است که مستبدانه تمام امور کشور را در دست کرفته اند وطاقت کوچکترین روشنگری وانتقاد را ندارند
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
از اينكه به خودم زحمت دادم و اين نامه ي پر از مغلطه را خواندم متأسفم. اميدوارم خدا همه ي بندگان گمراهش را به راه راست هدايت كند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۰
0
0
متاسفانه دوستان به یک جمله اصلا توجه نکرده اند " نمی‌خواهم رنجنامه بنویسم که یکبار برای همیشه پدر رنج کشیده شما از طرف همه ما بچه‌های انقلاب، آن را به یادگار گذاشته است." می دانید چرا ؟ چون این رنجنامه که توسط مرحوم سید احمد خمینی خطاب به مرحوم منتظری نوشته شده است فقط دو بار در سالهای 68 تا 70 چاپ شد و دیگه اجازه چاپش به دلایلی داده نشد ، خواهشا این رنجنامه را از طریق اینترنت پیدا کنید و با خواندن آن گوشه ای از واقعیت را بفهمید ، جریان بعضی از ما این است که یک دفعه افتادیم وسط سیاست و بدون اینکه از گذشته چیزی بدونیم اظهار نظر می کنیم ، اظهار نظری مانند پیر مردهای متفکر 80 ساله
یاحق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
پسر نوح با بدان بنشت بد شد

سیدحسن باموسوی بنشت بدتر شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
واقعا صدا و سيما شورش را در آورده است متاسفم. آقاي ضرغامي زماني كه امام آقاي خاتمي را فرزند فاضل و متعهد خويش خواند شما كجا بودي دوستان شما كجا بودند امام براي چند نفر چنين جمله اي را گفته اند چرا در همين برنامه شاخص زماني كه آقاي موسوي در كنار امام هستند تصوير را قطع مي كنيد و گزينشي پخش مي كنيد ?????????????
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۹ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
من تا چندی پیش خیلی از مسائل صدا و سیما رو تایید می کردم ولی وقتی بی طرفانه تر بشه از بالا به اتفاقات اخیر نگاه کرد ، پرواضحه که خطا و اشتباه از هردو گروهه
پس به این قسمت هم خوب خوب توجه کنید :
" از من خواسته‌اید که از یاران نزدیک امام دعوت کنم تا درباره امام صحبت کنند و موضوع روشن شود. پخش مستند سخنان این یاران نزدیک ، که در همان شرایط زمانی سخن گفته و اعلام موضع کرده‌اند بسیار واقعی‌تر و باورپذیرتر است تا امروز و اتفاقاً ارزش هنری و حرفه‌یی مستند نیر به همین است!"
مگه ممکنه تمام یاران نزدیک امام در این زمان حرفهای گذشتشونو انکار کنند؟!!!
به نظر شما در مورد همه ی یاران نزدیک امام این صدق می کنه؟؟!!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
بسمه تعالی
امام (ره)مگر نگفتند تخریب و تهمت به مسئولان نظام جزکمک به دشمن و ضرر بهانقلاب و کشور نیست پس چرا این کاررا انجام دادید و همچنان می دهید بهتر نیست این مسائل را خود مسئولان حل کنند وشما سعی در ایجاد آرامش کندید نه برعکس فضا را آلوده وخرابکنید(ان شاءالله کهدرغیراین صورت شمامسئولتضعیفایمنملت وایران هستید از خدابترسید وبدانید که هنوزبرای انجام این کار زمان هست)
تاکی می خواهیدمردم را اینگونه دور از واقعیت نگهدارید بالاخره یک روز چه حالا وچه چنین سال دیگر آن موقع هم سعی می کند خودتان را تبرئه کنید البته اگر با عوام فریبی گذاشتید مملکتی باقی بماند (خوشبختانه نمی توانید ماهواره ها را از ما بگیرید)
ببینید که جامعه چگونه شده که ما حتی از ترساخراج شدن جرئت نداریم حتی مشخصات خود را بنویسیم .این است آزادی که مردم دارند
مطمئن باشید اگرهمین صدا وسیمای دست نشانده چه قبل انتخابات وچه بعد انتخابات درست عمل می کرد و نه مغرضانه نه آن تهمت ها زده می شد حالا چه درست وچه اشتباه واین حوادث اتفاق می افتاد وباز هم صبر می کردند ودندان به جگر می گذاشتند و تحمل می کردند و نه این مردم ومملکت را نا امن می کردید نه ان جوانان ناآگاه کشته می شدند
در ضمن اسلام راه را همیشه ودر همه حال برای بازگشت وتوبه ویا پشیمانی بازگذاشته و تازه خدا بازگشت کنندگان را دوست دارد هرچند دیر بیایند و حتی اگر چندین بارآمده و دباره رفته باشند (خدارا شکر کهشماخدا نیستید وگر نه هیچ کس حق باز گشت وابراز چشیمانی نداشت)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
هر چه به نفع ما است در قلم مااست و آنچه به ضرر ماست زیرپای ماست حتی سخنان امام (ره)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
چرا حناح مخالف این همه هراسان است؛آیا واقعیت غیر از این است؟یعنی مستند شاخص هرچند گزینشی هم باشد ولی آیا آن مواضع امام ره را قبول دارند یا خیر؟اگرقبول دارند فبها ونعم المراد والا چرا اعلام صریح نمی کنند که امام اشتباه کرده وما قبول نداریم.تاملت تکلیف خود رابداند.آقا سید حسن نباید خودش را فدای دنیا طلبی های دیگران که بر ملت مقاوم وفهیم پوشیده نیست؛کنند.البته هرچند این سیر فکری تمام ملت راهم عوام می دانند وجزعده ای قلیل که خواص هستند از نظر آنان؛مابقی را کسی حساب نمی کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
باید بنشینیم و به حال این دوران بگیریم که آقای ضرغامی پیش می روند تا پس نیفتند،ایکاش یکسو نگری را کنار بگذارند و به جای جوابهای سرسری،در یک جلسه مسائل را روشن میکردند.من مطمئن هستم که ایشان باز هم گزینش و تفسیر به رای می کنند،حال این سوال پیش می آید که چرا بر حسب تصادف تمامی کلامهای گزینشی امام دقیقا با این حوادث گره خورده چرا آنجائی که امام به رای مردم اهمیت میداد در هیچ جائی اشاره نمی شود.تورا به ما خیری نیست شر مرسان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
سلام:بنظرم امروز تمام دوستان امام و حتی بیت امام چون با جریان حاکم موافق نیست 100%منافق و ضد انقلاب وضد اسلام هستند .امروز فقط جریان حاکم راست میگوید جریان حاکم حق دارد جریان حاکم اسلام ناب محمدی است جریان حاکم اصلا خداست.
اقای ضرغامی برای شما وسیمای شما که از بیت المال بصورت حرفه ای خود را محو حاکمیت جریان خاص کرده اید متاسفم.این دنیا کوچکتر ازانست که همه انرا میفروشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
سلام
آقای ضرغامی در پیشگاه خدا جوابگو است
این رسانه مثلا ملی امتحانش را در مورد صداقتش پس داده که نمره مردودیش در زهن مردم است
انشاالله رسانه ملی واقعا ملی شود و جناح نماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
شما خود چه کار مثبتی برای شناساندن امام به عموم ملت کرده اید که از این برنامه مستند ایراد میگیرید .
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
هنوز هم خدا به ما فرصت داده که اگر سبزیم یا سفیدیم یا قرمز ...-مثل روح خدا خمینی -هر چه می گوییم و می نویسیم عطر خدا داشته باشد.ایشان که باز امدند من 2ساله بودم و...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۱
0
0
اقای ضرقامی بعد از عملکرد چند ماهه ی اخیرتون انتظار نداشته باشید که شما را به نوه ی امام ترجیه داده و باور کنیم. اقای حسن خمینی جدا ی از نسبتشون با امام خود شخصیت قابل احترامی هستند.حد اقل دروغگوییشان بر کسی ثابت نشده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۲
0
0
همین یه تیکه یه دنیا حرف داره که جواب همه مطالب مبهم در مورد حضرات رو میده!
ای کاش همین گونه هم نسبت به حوادث هشت ماه گذشته و جفایی که دشمنان انقلاب و اسلام به اساس نظام جمهوری اسلامی و میراث گرانبهای امام کردند ، و بغض و کینه سالیان خود را در کوچه و خیابان فریاد زدند؛ بیانیه می‌دادید و آن اقدامات شرم‌آور را نیز محکوم می‌کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۲
0
0
ضرغامی بهتراست کارتون پخش کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۲
0
0
هر چي نشون ميده رو امام گفته نمي دونم از چي ناراحتين
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۲
0
0
از رسانه میلی بیشتر از این انتظاری نیست
مرا به خیر تو امید نیست شر مرسان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۳
0
0
این رسانه "میلی" است تا ملی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۸۸/۱۱/۲۵
0
0
آقای ضرغامی دم شما گرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۶
0
0
از شکستن در خانه فاطمه تا شکستن در بیت امام از توهین افراد کوچک و تندرو و خوارج به علی تا توهین چهار تا بچه به اصطلاح روزنامه نگار به خانواده امام ....رفتاری که با بیت امام میشود مارا به یاد رفتار امویان با بیت پیامبر میاندازد
آیا انتخاب یا عدم انتخاب یک رییس جمهور ارزش اهانت به بیت مقدس امام را دارد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۸۸/۱۲/۱۶
0
0
آقای ضرغامی از خدا بترسید که ما انسانها جاوید نخواهیم بود مرگ فرا می رسد و پست و مقام ها را در خود فرو می کشد و شما می مانید و این همه نیرنگ و دروغ و ریا چطور جوابگو هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر کردید مهر پیشانی شما را بس است زهی خیال باطل و محال
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۷
0
0
معلوم نیست کی دیگه راست میگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۸
0
0
آقای ضرغامی اگر شما از روی فیلم امام را شناختی سیدحسن در بیت امام بزرگ شده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۹
0
0
متاسفم برای شماها که نظرات همه بر علیه خدا و پیغمبر است خانه علی و شکسته شدن در خانه علی ماله این بود که علی حق بود نه اینها که ناحق هستند کسی که از راه امام خارج شد به درد نظام نمیخوره و مثل یه ... باید دور انداخته بشه!یه کمی از خدا بترسید یه کمی بصیرت داشته باشید چرا اینقدر چشم بسته نظر میدید مسلمان نیستید عقل هم ندارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۸۹/۰۳/۱۹
0
0
آقای ضرغامی ممنون ممنون ای ولله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۵
0
0
لابد این طرفیا حق هستند و از طرف خدا اومدن و وحی می‌گیرن؟!!! در اروپای قرون وسطی هم همینظور بود، پاپ نماینده‌ی خدا روی زمین!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۶
0
0
اگر ضرغامی از خدا می ترسید و یابه روز جزا معتقد بود پس از انتخابات حداقل30دقیقه به موسوی فرصت می داد تا برای مردم سخن بگوید. من در تمام ... پس ازانتخابات ضرغامی را مقصر می‌دانم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۶
0
0
سلام
صدا و سیمای ما فقط نتایج ورزش ها را درست اعلام میکنه، همین...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۸۹/۰۳/۲۶
0
0
گوشام درازشد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۱
0
0
عجب هشت ماه را شما نظاره و گزارش کردید کافیست!
سید حسن لمس کرد دلجویی کرد عیادت کرد اما از شما یک کلمه هم حمایت نکرد.
محبوبیت سید حسن خمینی را هنوز درک نکرده‌ای استاد ضرغامی.

هرچند خیلی ضرغامی را قبول داشتم ولی این نامه و نیز برنامه‌های پس از انتخابات نشان داد حتی وعده 10 یا 15 درصدی ریاست جمهوری بعدی چه‌ها که نمی‌کند!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین