کد خبر: ۱۳۱۹۹۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۸
عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران:

با شرایط موجود، نمی‌توان از اصلاح‌طلبان انتظار حضور در انتخابات داشت

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: معصومه ابتکار‏، گفت: مشاهدات دو سال اخیر نشان می‌دهد که اصلاحات هجمه‌های زیادی را تجربه کرده است و به همین دلیل اگر تغییری در شرایط به وجود نیاید، هیچ کس نمی‌تواند از اصلاح طلبان انتظار حضور در انتخابات را داشته باشد.

این عضو اصلاح‌طلب شورای شهر بیان کرد: هر جریان سیاسی برای اینکه بتواند در انتخابات یا هر تحرک مهم دیگری حضوری مهم و امیدوارانه داشته باشد، باید از حداقل شرایط لازم برخوردار باشد. به همین اگر آنها احساس کنند که ابزار لازم را در اختیار ندارند و شرایط طوری نیست که بتوانند نسبت به نوع برگزاری انتخابات اطمینان داشته باشند، بر اساس منطق این اجازه را دارند که حضور به هم نرسانند و این عدم حضورشان هم بی‌توجهی به کشور و نظام تلقی نشود.

وی با بیان اینکه پتانسیل‌های موجود در اصلاح‌طلبی برای کشور نیازی مبرم است، تصریح کرد: اصلاح طلبان اگر چه سختی‌های زیادی را متحمل شده اند و برخورهای بدی با‌ آنها شد، باز هم حاضر هستند وارد عرصه شده و با اتکا به توانمندی‌های خود مشکلات موجود را حل کنند. پس بر همه اشخاص و دستگاه های مربوط واجب است، با توجه نشان دادن به خواسته‌های مشروع و منطقی آنها کاری کنند تا انتخابات مجلس نهم با حضور همه سلیقه‌ها به انتخاباتی پرشور تبدیل شود و در نتیجه مجلسی قانون‌گذاری را بر عهده بگیرد که بتواند کارایی و تاثیرگذاری مثبتی داشت باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین