کد خبر: ۹۱۴۳۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۵

یک جانباز مقابل بنیاد جانبازان قم خودسوزی کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یکی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس امروز چهارشنبه در مقابل چشمان مسئولین بنیاد جانبازان قم اقدام به خودسوزی کرد.

جانباز متعهد و انقلابی، «اکبر گائینی» ساکن شهر مقدس قم، به دلیل بی‌توجهی و عدم رسیدگی موثر مسئولین بنیاد جانبازان این شهر، به ستوه آمده و اقدام به خودسوزی کرد.

بنابر این گزارش مهدی گائینی برادر بزرگتر وی در گفت و گو با خبرنگار تابناک ضمن اعلام خبر فوق گفت: «وی طی سالهای پس از جنگ با اعتقاد به اینکه حضورش در جبهه‌ها معامله با خدا بوده، هیچ گاه پیگیر مسائل جانبازی خود نبوده و با وجود موج گرفتگی شدید و سوختگی قسمتهایی از بدنش، تا زمانی که توانایی کار کردن داشته اقدام به گرفتن درصد جانبازی خود نکرده بود».

وی افزود: «برادرم از چندی پیش و به دلیل از کار افتادگی و فشار ناشی از بیکاری و مشکلات اقتصادی، پیگیر گرفتن درصد جانبازی خود شده بود که به دلیل ضعفهای قانونی و نیز بی‌توجهی مسئولین مربوطه، کار وی انجام نشده و با وجود کامل بودن پرونده پزشکی او، مسئولین بنیاد از حل مشکل او سر باز زده‌اند».

وی همچنین افزود: «او پس از این همه رفت و آمدها و با توجه به ضعف شدید عصبی ـ ناشی از موج گرفتگی در زمان جنگ ـ نهایتا امروز در مقابل چشمان مسئولین بنیاد جانبازان قم و در جوار کریمه اهل بیت(س) اقدام به خودسوزی کرد».

بنابر این گزارش وی که صاحب زن و دو فرزند است، هم اکنون بر اثر شدت جراحات وارده در بخش مراقبتهای ویژه ـ CCU ـ بیمارستان نکویی قم بستری است.

وی در پایان خطاب به مسئولین گفت: «چرا این اتفاق باید بیفتد، اینها که شما به واسطه وجود نازنين‌شان در رأس حكومت نشسته‌ايد باید به كجا پناه برند؟ اگر باور داريد به فريادشان برسيد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۸۸/۰۵/۱۰
4
4
اقا این معتاد بوده. یا جانباز نبوده؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۴
1
5
این بنیاد درراه ضایع کردن حق جانبازان ید طولایی دارد وهمه اش بر مگردد به مسئولینی که بایکدیگر عقد اخوت بستند تا قیام قیامت پشت یکدیگر باشند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
1
6
اینکه چیزی نیست تمام جانبازان جنگ از دست مسئولین بنیاد خود سوزی میکنن
ی م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
2
5
بسیارمتاسف شدیم خواهشا به مشکلات جانبازان برسید حق بزرگی به گردن همه مادارند آه این افراد دامنگیرمان نشود ازروزقیامت بترسیم
شادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۰
6
6
آخه بنظر خودتون با عقل آدم جور در میاد ک ی جانباز بیاد خودسوزی کنه؟؟؟
بعدشم شماها ک این خبر پخش میکنین بیشتر دارین به جانبازان و شهدا و امام (ره) ستم میکنید. چون این خبرا آب ب آسیاب دشمن ریختنه و اوضاع فکری مردمو متشنج میکنه.
ی نگاهی ب دورو برتون کنید...
مجتبی سلطانی
|
Germany
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
0
0
برادر عزیز تمام جانبازان 20 درصد امثال من که دکترهای کمسیون تاید کرده وفشارزندگی ومشکلات اقتصادی ودرد رنج ترکش موج انفجار به همین صورت است وبه انها گفتندکه درصد ندهید چون انها جای دیگران راتنگ میکنند ان جانبازی که خودش راکشت بخداراحت شد ازدست بنیاد جانبازان کجاست امام راحل که ببیند 100هزارمیلیاردمیبرند ولی حق جانباز که اخرش میخواهندماهی نهصدهزارتومان که پول نان پنیر زن وبچه اش نمیشود چقدرسخت است که بدهندمن ادمهای سراغ دارم که یک تیر نزدهند درعمرشان نمیدانند تفنگ وفشنگ چیست ودارای درصد جانبازی وحقوق هستند مکه همینجاست کربلا همینجاست خدمت به جانبازان بیچاره ازصدتا حج واجب بالاتراست که حقش رانمیدهید جواب خدارا چه میدهید.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین