کد خبر: ۸۸۹۲۰
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۹

معاون وزیر ارشاد: مرتضوی گفت یاس نو اصلا رفع توقیف نشده بود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد تاكید كرد: «انتشار روزنامه یاس نو تنها بر اساس درخواست دادستان متوقف شده است». 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، علیرضا ملكیان در گفت‌وگویی با ایسنا، درباره تعطیل شدن روزنامه یاس نو اظهار كرد: «بنا بر آنچه مرتضوی دادستان عمومی و انقلاب تهران به ما اعلام كردند روزنامه یاس نو رفع توقیف نشده بوده است كه بخواهد منتشر شود و دوباره توقیف شود».

وی افزود: «مرتضوی دیروز طی نامه‌ای به ما اعلام كرده است چون یكی از شاكیان اصلی این روزنامه دادستان به عنوان مدعی العلوم بوده و حكمی كه قاضی در اواخر سال گذشته برای این نشریه صادر كرده بوده است به هیچ وجه به او ابلاغ نشده تا از حق اعتراض خود استفاده كند در نتیجه دیروز اعتراض خود را به شعبه مربوطه اعلام كرده و رونوشتی از این اعتراض را برای ما فرستاده است كه ما نیز اقدام كنیم».

معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد ادامه داد: «ما هم این نامه را به انضمام نامه دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات به نعیمی پور مدیرمسوول روزنامه یاس نو ارسال كرده و ایشان را به معاونت مطبوعاتی ارشاد دعوت كردیم كه وی از گرفتن نامه سرباز زد و در نتیجه دوباره آن را با پیك فرستادیم».

او تاكید كرد: «هیچ ماموری همراه پیک برای ارسال نامه نزد مدیرمسوول روزنامه یاس نو نرفته بود یک سایت بی‌هویت و فاقد اعتبار مطالبی را در این زمینه نوشته و متاسفانه برخی خبرگزاری ها و سایت‌ها نیز آن را نقل كردند اما مطمئن باشند این فضاسازی ها و جریان‌سازیهای سیاسی به جایی نمی‌رسد».

او در پایان تاكید كرد: «انتشار روزنامه یاس نو تنها بر اساس درخواست دادستان متوقف شده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین