کد خبر: ۱۱۰۵۶۷
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۵
اسدالله بادامچیان در گفت‌و گو با آفتاب:

بعداز هدفمند کردن یارانه‌ها "نان و کره" می‌خوریم

قانون هدفمند کردن درحین اجرا اصلاح خواهد شد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب - سرویس سیاسی: اسدالله بادامچیان در گفت‌و گو با خبرنگار آفتاب با انتقاد از شیوه دولت در هدفمند کردن یارانه‌ها، گفت: ما بالاخره باید یارانه‌ها را در کشور هدفمند کنیم اما من با شیوه دولت در اجرای این طرح مخالفم. 

وی با بیان اینکه اجرای این طرح درکشور مزایا و معایبی خواهد داشت گفت: اثرات مثبت این کار به تبعات کم آن می‌ارزد اما تاکید می‌کنم شیوه دولت در اجرا را شخصا نمی‌پسندم درحالی که قبول دارم اصل این کار لازم است. حکایت آن ضرب‌المثل است که می‌گوید "چند روز می‌خوریم نان و تره و بعد هم می‌خوریم نان و کره". 

نماینده اصول‌گرای مجلس تصریح کرد: مسئولان در اثنای اجرای این قانون باید مراقب باشند فشاری خارج از توان مردم بر آنها وارد نشود. 

بادامچیان درپاسخ به این سئوال که کدام شیوه دولت را در اجرای این قانون قبول ندارید؟ گفت: مهمترین آن پرداخت نقدی یارانه است؛ آزادسازی قیمت‌ها به روش دولت را هم قبول ندارم. 

وی ادامه داد: اصل تثبیت قیمت‌ها ومتعادل کردن قیمت‌ها می‌توانست شیوه بهتری در اجرای این طرح باشد. من معتقدم در آزادسازی قیمت‌ها دلیلی ندارد که یارانه آرد برای همه نوع نانی برداشته شود. حداقل آرد یکی دو نان باید همچنان با سوبسید ارائه شود تا به اقشار ضعیف صدمه کمتری وارد شود. 

بادامچیان معتقد است این قانون در هنگام اجرا با اصلاحاتی مواجه خواهد شد زیرا نواقص آن در اجرا مشخص می‌شود. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۲
0
0
شعر اینجوریه: چند روز می خوردیم نان و تره چیزی نمونده که همینم بپره!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۸۹/۰۷/۲۴
0
0
به آقای بادامچیان بفرمایید: شما همیشه نان و بوقلمون می خورید مگر اینکه خلافش ثابت شود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین