کد خبر: ۸۶۳۵۶
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۸۸ - ۱۸:۴۹
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا ...

حاشیه‌های اولین نشست خبری میرحسین موسوی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کنفرانس خبری مهندس میرحسین موسوی، نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران، با حاشیه‌هایی همراه بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، در ساعت 14:10 مهندس موسوی وارد سالن جلسه شد و دقایقی بعد جلسه به طور رسمی آغاز شد.

با ورود مهندس موسوی به سالن، عکاسان و فیلم‌برداران زیادی که از ساعت‌ها پیش از شروع این مراسم به محل مشخص شده آمده بودند اطراف وی جمع شدند و بیش از 10 دقیقه از وی عکس و فیلم گرفتند که پس از قرائت قرآن با تذکرهای پیاپی مجری برنامه در جای خود مستقر شدند.

در محل برگزاری این نشست، کاغذهایی نصب شده و در آنها عنوان شده بود: «لطفا جهت دریافت فایل‌های مربوط به مهندس میرحسین موسوی بلوتوث تلفن همراه خود را روشن کنید».

با وجود آنکه در ابتدای جلسه مجری برنامه اعلام کرده بود که حداکثر زمان پیش‌بینی شده 75 دقیقه خواهد بود، این جلسه نزدیک به سه ساعت به طول انجامید.

نشست خبری مهندس موسوی در آمفی تئاتر روزنامه اطلاعات برگزار شده بود و در حالی که گنجایش این سالن 500 نفر بود با این حال عده‌ای از حاضران در اطراف سالن ایستاده بودند.

مردوخی نماینده روزنامه آرمان پیش از مطرح کردن سوال خود از مهندس موسوی کاغذی را به وی داد و پس از پرسش خود نیز خطاب به موسوی این بیت شعر را قرائت کرد:

«آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
بی‌وفا حالا که من افتادم از پا چرا»

پس از قرائت این بیت شعر مهندس موسوی با لبخند به حاضرین اشاره کرد که وی را تشویق کنند و گفت آقای مردوخی همیشه برای ما شعر می‌گویند و این بار هم شعر دیگری به بنده دادند که به دلیل کمبود وقت و طولانی بودن آن شعر از خواندن آن معذورم.

پس از اتمام این کنفرانس مطبوعاتی مجددا عکاسان و فیلمبرداران دور مهندس موسوی را گرفتند و علی‌رغم آنکه درب خروج ویژه مهمانان در کنار سن بود، وی از میان حاضرین و از درب عمومی سالن خارج شد.

این نشست خبری با حضور بیش از 58 رسانه داخلی و 32 رسانه خارجی برگزار شد.

در بخش پرسش و پاسخ جلسه امروز، حدود 30 خبرنگار فرصت پیدا کردند که سوال‌های خود را از مهندس موسوی مطرح کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۸۸/۰۱/۱۷
0
0
امیدواریم موسوی مثل احمدی نژاد برعکس حرفهایش عمل نکند مثل خاتمی ترسو نباشد مثل رضایی بللللوف نزند مثل هاشمی بایستد حتی اگر مردم استقبال نکنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین