کد خبر: ۸۸۵۵۲
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۳:۴۴
ضمن تشریح دلایل رد صلاحیت نمایندگان مجلس ششم بیان شد:

عضو زن مؤتلفه: وزیر خاتمی باید اعدام شود!

همراهی رهنورد با موسوی تنها برای تحقق شعارهای ظاهر فریب آنان است!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک عضو زن حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اینکه در دولت خاتمی یکی از وزرا اقدام به راه‌اندازی ترک سل که همان ایرانسل امروز است کرده بود گفت: «به نظر من چنین فردی به جای استیضاح می‌بایست اعدام شود که اینگونه با مردم بازی کرد ولی با ورود مجلسیان هفتم و فشار به دولت خاتمی این قرار داد تغییر کرد و 85درصد سود آن برای ایران شد».

فاطمه رهبر روز دوشنبه در نشست دانشجویی در دانشگاه الزهرا با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات کشور در زمان اصلاحات دامن گیر کشور شده بود، اظهار داشت: «ارتباط با آمریکا، ترویج کتب غیر اخلاقی، قتل‌های زنجیره ای، تحصن مجلس، گرایش‌های تئاتر و سینما به فرهنگ غربی‌ها از مسائلی بود که در دوران اصلاحات رخ داد و کشور را با مشکل مواجه کرد».

وی گفت: «ولایت فقیه و مراجع در دولت نهم از ارزش بسیاری بهره مند هستند ولی متاسفانه این اعتقاد به مرجعیت در مجلس ششم وجود نداشت و همین باعث بروز اختلافات زیاد شد».

رهبر با اشاره به اینکه مردم ایران برای به دست آوردن استقلال و آزادی قیام کردند، افزود: «مردم ما برای حفظ انقلاب و ارزش‌ها زحمات زیادی کشیدند، خون‌های زیادی برای انقلاب ریخته شده است و این درست نیست که امروز عده‌ای با اعمالشان ارزش‌ها را زیر سوال ببرند».

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دوران هشت ساله گفتمان سازندگی دوران گفتمان سرمایه‌داری بوده است، افزود: «بازسازی‌های مختلفی که در آن زمان رخ داد، کشور را به سمت نوعی اختلاف طبقاتی پیش برد و بسیاری از اقشار محروم جامعه نادیده گرفته شدند و نارضایتی‌های بسیاری در بین مردم دیده شد».

رهبر گفت: «به همین دلیل بود که مردم به خاتمی اقبال نشان دادند و او رای زیادی آورد مردم فکر می‌کردند او می‌تواند شعارهایش را عملی کند و کشور را نجات دهد، ولی دولت اصلاحات عملاً ثابت کرد که نتوانست این کار را بکند».

وی اظهار داشت: «مردم فکر می‌کردند اصلاحات می‌تواند نوعی اصلاح در فرهنگ،‌اندیشه و تغییرات زیادی در بدنه جامعه ایجاد کند ولی اصلاحات نتوانست موفق باشد».

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه در آن زمان قانون رفع تبعیض زنان در مجلس ششم به تصویب رسید خاطر نشان کرد: «این قانون در ظاهر نام زیبایی داشت ولی شورای نگهبان 98 ایراد شرعی و ارزشی از آن گرفت، که باعث شد این قانون اجرا نشود».

وی تاکید کرد: «نمایندگان اصولگرای مجلس هفتم از ابتدا تلاش زیادی برای اصلاح این قانون کردند، به طوری که هم اکنون این قانون با نام منشور حقوق زنان، نه تنها در ایران بلکه به عنوان منشوری ارزشی در بسیاری از کشورهای دنیا اجرا می‌شود».

او گفت: «این در حالی است که متاسفانه در دوران اصلاحات به ارزش‌ها توجه زیادی نمی‌شد».

وی تاکید کرد: «متاسفانه اعتقادات بسیاری از نمایندگان مجلس ششم بر خلاف ارزش‌ها بود به همین دلیل باعث شد که بسیاری از آنان رد صلاحیت شوند».

در ادامه یکی از دانشجویان در خصوص عزل و نصب‌های مختلف در دولت احمدی نژاد از رهبر سوال کرد که او در پاسخ گفت: «احمدی نژاد از ابتدا با وزرایش میثاق یک ساله بست به این صورت که اگر کسی خوب عمل نکرد باید از وزارت کنار برود».

همان دانشجو در ادامه سوالش پرسید: «ولی در دولت خاتمی ما شاهد عزل و نصب‌ها نبودیم» که رهبر در پاسخ به او گفت: «به خاطر اینکه در دولت خاتمی هر قصوری که وزرا می‌کردند نادیده گرفته می‌شد ولی احمدی نژاد اگر کوچکترین خطایی ببیند سریعا آن وزیر را عوض می‌کند چون خدمت به مردم را از همه چیز مهم تر می‌داند، این فرق بین احمدی نژاد و خاتمی است».

وی با اشاره به اینکه در دولت خاتمی یکی از وزرا اقدام به راه‌اندازی ترک سل که همان ایرانسل امروز است در ایران کرده بود افزود: «در زمان آن وزیر، ایران با شرکت ترکی قرارداد امضا کرده بود که بر اساس آن 75 درصد سود کل قرار داد به مدت 15 سال به طرف ترک پرداخته می‌شد و آن شرکت هم زیر نظر رژیم صهیونیستی اداره می‌شد».

رهبر اظهار داشت: «به نظر من چنین فردی به جای استیضاح می‌بایست اعدام شود که اینگونه با مردم بازی کرد ولی با ورود مجلسیان هفتم و فشار به دولت خاتمی این قرار داد تغییر کرد و 85درصد سود آن برای ایران شد».

رهبر با اشاره به اینکه چهار سال پیش در زمان انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری، جناح مقابل تلاش می‌کرد اذهان را نسبت به احمدی نژاد آلوده کند گفت: «در آن زمان همه می‌گفتند احمدی‌نژاد خیابان‌ها را به دو قسمت مردانه و زنانه تقسیم می‌کند ولی امروز می‌بینیم که عدالت احمدی نژاد همان افراد را به سوی خود جلب کرده است و خیابان‌ها به همان شکل باقی مانده است».

در ادامه دانشجویی در خصوص ضرورت سفرهای استانی احمدی نژاد سوال کرد که رهبر گفت: «سفرهای استانی از مهم‌ترین ویژگی‌های دولت نهم بوده که با موفقیت بسزایی همراه بوده است».

وی گفت: «مردم هیچ گاه باور نداشتند که مسئولان را از نزدیک ببینند ولی حضور مسئولان در استان‌های مختلف نشان داد که رییس جمهور هم مثل مردم است».

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: «در دولت‌های قبلی این اتفاق نیافتاد و فاصله زیادی بین دولت‌مردان و مردم وجود داشت».

رهبر در سوال دانشجویی مبنی بر اینکه چرا احمدی نژاد در آستانه انتخابات اقدام به توزیع سیب زمینی کرده است گفت: «به دلیل تغییرات آب و هوایی امسال با محصول زودرس مواجه شدیم، در حالی که انبارهای سال گذشته ما از سیب زمینی پر بود، سیب زمینی‌های امسال در اسفندماه رسیده بودند».

وی گفت: «به نظر شما ایراد دارد که احمدی نژاد مانند دولت خاتمی که بسیاری از این محصولات را از بین برد، این کار را نکرد و آن را در بین مستضعفان توزیع کرد. مطمئن باشید اگر او این کار را نمی‌کرد و مانند خاتمی آن را امحا می‌کرد باز هم بر او خرده می‌گرفتند که چرا این کار را نکرد چون جریان مقابل تنها به فکر بهانه گیری است.»

در ادامه دانشجویی از دانشکده هنر دانشگاه الزهرا در سوالی از رهبر پرسید گشت‌های ارشاد چرا جمع آوری نمی‌شوند که رهبر در پاسخ گفت: «اگر این اتفاق بیافتد دیگر چه کسی می‌خواهد امنیت جامعه را تضمین کند».

وی اظهار داشت: «ایراداتی جزئی بر نحوه کار گشت ارشاد وجود دارد که صحبت‌هایی با سردار احمدی مقدم در خصوص رفع آن شده است».

رهبر با اشاره به اینکه در دوران چهار ساله ریاست جمهوری احمدی نژاد 100 هزار پروژه آغاز به کار کرده است گفت: «52 هزار پروژه تاکنون به پایان رسیده است».

وی با بیان اینکه گفتمان هشت ساله دوران سازندگی، گفتمان سرمایه‌داری بود، افزود: «این در حالی است که در دوران هشت ساله اصلاحات تنها 42 هزار پروژه به اتمام رسیده است».

رهبر در ادامه تاکید کرد: «همراهی زنان با نامزدهای اصلاح طلب تنها برای تحقق شعارهای ظاهر فریب آنان است». وی گفت: «آنان تلاش می‌کنند با همراهی زنان آرا مردم را به خود جلب کنند». 

او اظهار داشت: «احمدی نژاد به شایسته‌سالاری اهمیت به سزایی می‌دهد او از هر فردی که شایسته باشد در دولتش استفاده می‌کند».

رهبر در ادامه با بیان اینکه احمدی نژاد رای بالایی در میان مردم دارد اظهار داشت: «مردم او را بسیار دوست دارند و مطمئن باشید که او رای بالایی دارد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
اعدام برای قرداد تلفن همراه .فکر میکنم خیلی زیاد باشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
اصلاً اين خانم چيكاره اين مملكت هستن كه تنها به قاضي مي رن و حكم هم صادر مي كنن؟ ظاهراً كه پشتشون خيلي گرمه و بر جايگاه مطمئني تكيه زدن كه اينقدر راحت راجع به آدمها قضاوت مي كنند. جالبه كه همه اين اصولگراهاي تندرو، براي توجيه اعمال دولت يه عالمه آمار و ارقام كيلويي هم تو جيبشون دارن كه به خورد مردم بدن!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
يك زن مثل اين خانم، يكي هم مثل سركار خانم دكتر زهرا رهنورد. جداً كه تفاوت از زمين تا آسمان است... خودتون حرفهاشون رو بخونيد و مقايسه كنيد و تصميم بگيريد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
این خانم بدون توجه به ناکارآمدی دولت نهم وقانون گریزی بی حد وحصر آن آسمان وریسمان را بهم می بافد تا شاید به زور هم که شده اتهاماتی را به اصلاحات به چسبانداما خوشبختانه مردم مسائل را میفهمند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
واقعا به اين خانم خودفروخته متاسفم واقعا ايشان را با خانم دكتر رهنورد همسر گرامي موسوي مقايسه كنيد تربيت خانوادگي اين دو فرد نشاندهنده شخصيت افراد است ظاهرا اين خانم هنوز معني فرهنگ و شئون اسلامي را درك نكرده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
مقایسه کنید خانم رهبر را با خانم زهرا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
همراهی مشایی با احمدی نژاد هم برای بدعت گذاری در دین است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
وای بحال ما که چنین نمایندهای داریم ان هم از قشر بانوان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
فكر ميكنم يخهاي انجماد ذهن اين خانم هنوز ذوب نشده است و فعلا در عصر حجر زندگي ميكنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
اگرچه سخنان این خانم در خور... نیست اما با ید عرض کنم اگر در دولت قبلی مواد غذایی را از بین بردند و نابود کردند . چرا سکوت کردید و این سکوت شما نشان خیانت به دین و مردم می باشد و اگر چنین نبوده است که دروغ گفته اید و باید از دانشجویان محترمی که در جلسه حضور داشته اند عذر خواهی کنید که این هم از این خانم بعید است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
هر دم از اين باغ بري ميرسد تازه تر از تازه تري ميرسد.
خانم رجبي كم بود افاضات سر كار خانم هم اضافه شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
انگار در دولت نهم مرد پيدا نمي شود که زناني مانند ايشان و رجبي به دفاع از آنان پرداخته اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
شما باید جلوی ملت تحقیر شوی.گرچه بدتر میشوی چون مالامال از عقده هستی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
اينها چه راحت حكم اعدام صادر مي كنند! بعد با طالبان مقايسه بشوند ناراحت مي شوند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
تا متحجرینی مانند شما در این مملکت زندگی می کنند سخن از اسلام ناب گفتن به جایی نمی رسد. شما که دم از امام می زنید با حرفها و اعمالتان جوانان و مردم را از امام دور می کنید.
نیستی بر متحجرین مسلمان نما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۲
0
0
تا این گونه زنهای خشک مذهب ... (خوارج) در ایران وجو داشته باشد ما در بدترین وضعیت زندگی خواهیم کرد. تو کجا و زهرا رهنورد کجا!!!؟؟؟
....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۳
0
0
چطور مطلبی را می نویسید که نام گوینده اش را ندارد!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۳
0
0
از خداوند منان برای این خواهر عزیزم (فاطمه رهبر) طلب آمرزش میکنم. و واقعا متاسم که پس از گذشت 30 سال از انقلاب اسلامی چنین تفرادی هنوز هدایت نشده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۳
0
0
افكار-متحجرانه.
منشا-طالبان.
نتيجه-وضع اسف بار فعلي.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۴
0
0
چرا نظرات مخالفین خود را نشان نمیدیدای داعیه داران طرفداری ازادی بیان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۴
0
0
حاجيه خانم
خواهش مي كنم آدرس اين پروزههاي نامرئي را به ما هم بدهيد تا ما هم از آن بهره مند شويم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین