کد خبر: ۱۳۰۶۴۶
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۳

نماینده مجلس: اصلاح‌طلبان خودشان درباره حضورشان تصمیم می‌گیرند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده زنجان اظهار داشت: این اصلاح‌طلبان هستند که در خصوص حضور و یا عدم حضورشان تصمیم می‌گیرند و اینکه برخی بگویند اصلاح‌طلبان باید در انتخابات مجلس نهم به چه شکلی حضور پیدا کنند و یا با فلان شرایط می‌توانند شرکت کنند درست نیست. 

جمشید انصاری با تاکید بر اظهارنظرهای اخیر درباره حضور اصلاح‌طلبان در عرصه سیاسی کشور و انتخابات مجلس نهم، افزود: اساسا اصلاح‌طلبان بر اساس تشخیص خودشان عمل می‌کنند. 

انصاری افزود: در نهایت نیز تصمیمی که اصلاح‌طلبان برای حضور و شرکت در انتخابات مجلس نهم می‌گیرند بر اساس مصلحت کشور و مردم خواهد بود. 

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس ادامه داد: برخی با رویکردهایی خاص در این زمینه حرف‌هایی می‌زنند و اظهارنظرهایی می‌کنند که به نظر خودشان تاثیرگذار است اما به نظر من بهتر است که در رابطه با نحوه حضور خودشان صحبت کنند. 

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: اصول‌گرایان و یا هر جناح سیاسی دیگری که می‌خواهد در انتخابات شرکت کند بهتر است در رابطه با برنامه‌ها و نحوه حضور خودش صحبت کند نه اینکه درباره یک جریان یا گروه دیگر صحبت کند.
وی با اشاره به اینکه هر جریانی مصالح خود را بهتر از دیگران می‌تواند تشخیص دهد، ادامه داد: اصلاح‌طلبان نیز در نهایت با خرد جمعی، مبتنی بر شرایط جامعه به جمع‌بندی خواهند رسید که در اولین فرصت اعلام خواهند کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین