کد خبر: ۱۳۳۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۵

ادعای مدیرعامل نساجی: حکم جلب کفاشیان و بهروان صادر شد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مالک و مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران از صدور حکم جلب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ آزادگان خبر داد. 

کوروش رحمانی در مورد شکایتش از مسئولان فدراسیون فوتبال گفت: در این مورد قبلا توضیحات لازم را داده‌ام که هیچ فایده‌ای نداشت. در همین زمینه حکم جلب کفاشیان و بهروان رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ آزادگان صادر شده است. 

وی در مورد اینکه آیا حکم جلب کفاشیان و بهروان را باشگاه نساجی گرفته تأکید کرد: ما این کار را نکردیم و قانون این کار را انجام داده است. ما کسی نیستیم که بخواهیم این کار را انجام بدهیم. آنها سه روز مهلت داشتند تا به دادسرای کارکنان دولت مراجعه کنند که در حال حاضر 5 روز از این مهلت گذشته است. 

رحمانی در پاسخ به این سؤال که همچنان می‌خواهید این حکم جلب را دنبال کنید گفت: مملکت قانون دارد و طبیعی است که این کار را انجام دهیم. البته ما کاره‌ای نیستیم و این برعهده مرجع قضایی است چرا که بعد از مهلت سه روزه‌ای که داشتند باید این اتفاق بیفتد. 

مالک باشگاه نساجی در مورد علت شکایت از مسئولان فدراسیون گفت: عدم اجرای دستور مقام قضایی باعث شد این اتفاق بیفتد. در تاریخ 24 مرداد سال 89 با دستور دادگاه قرار بود تمام قرارداد‌ها با امضای من باشد اما آقایان بدون امضای من قراردادها را ثبت کردند به همین دلیل دوباره شکایت کردیم که آنها نیامدند. 

وی تأکید کرد: در تاریخ 22 مرداد ماه یک بار در دادگاه حاضر شده و طبق صورتجلسه‌ای که شد قبول کردند با ما همکاری کنند اما دوباره کارهای دیگری کردند که منتهی به آن شد تا دادگاه آنها را دوباره احضار کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین