کد خبر: ۱۲۸۸۷۴
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۵

اطلاعات دقیق احمدی‌نژاد از برنامه‌های آمریکا برای خرابکاری در پاکستان و بحرین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد گفت: «خبر دقیق داریم که آمریکایی‌ها می‌خواهند برای تسلط بر پاکستان و تضعیف دولت و ملت این کشور در تأسیسات هسته‌ای پاکستان خرابکاری کنند».

به گزارش‌ آفتاب، احمدی‌نژاد در کنفرانس خبری با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی با بیان این‌که در پاکستان هر روز وقوع انفجار، بمباران، دخالت‌های آمریکا و کشتار مردم ادامه دارد گفت: «خبر دقیق داریم که آمریکایی‌ها می‌خواهند برای تسلط بر پاکستان و تضعیف دولت و ملت این کشور در تأسیسات هسته‌ای پاکستان خرابکاری کنند بعد با استفاده از اهرم شورای امنیت و برخی سازمان‌های بین المللی زمینه حضور گسترده‌تر و تضعیف حاکمیت ملی این کشور را فراهم کنند».

رئیس جمهور افزود: «باز خبر داریم در بحرین که خودشان دست‌ها را برای برخورد با مردم و ایجاد صحنه های نادرست باز گذاشته‌اند حالا به عنوان مدعی و طرفدار مردم می‌خواهند وارد شوند و به حاکم آنجا فشار بیاورند که باید شرایط را بپذیرد و بخشی از حقوق مردم را اعاده کند و این گونه قضیه را فیصله دهند».

آقای احمدی نژاد گفت: «هدف آنان اینست که برای خودشان در میان ملت های منطقه محبوبیت کسب و خود را به عنوان مدافع حقوق مردم معرفی کنند در حالی که می دانیم مشکل بحرین مشکل میان دولت یا حکومت و مردم نیست، مشکل پایگاه نظامی آمریکاست».

وی افزود: «اگر امروز مردم بحرین تحت فشارند یا دولت این کشور مجبور است برای دفاع از پایگاه آمریکایی‌ها رو در روی مردمش بایستد موضوع آمریکا و منافع نامشروع آن در میان است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین