کد خبر: ۸۶۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۸۸ - ۰۱:۳۳

خبر جدید از عیدی دادن احمدی‌نژاد در نوروز

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمود احمدی‌نژاد در جریان بازدید نوروزی خود از یک بیمارستان، به کارکنان آن یک میلیون ریال عیدی‌ داده‌است.

روزنامه اعتماد با اعلام این خبر در ستون پیدا و پنهان خود نوشت: «یکی از کارکنان بیمارستان بهرامی تهران در تماس با روزنامه اعتماد اعلام کرد محمود احمدی‌نژاد در دیدار نوروزی با پرسنل این بیمارستان که هفته نخست فروردین صورت گرفت به هر یک از کارکنان 100 هزار تومان عیدی داده است».

گفتنی است پیش از این اخباری درباره عیدی صدهزار تومانی احمدی‌نژاد به جمعی از کارکنان وزارت امورخارجه نیز منتشر شده بود.

عیدی یک‌میلیون ریالی احمدی‌نژاد به کارکنان وزارت خارجه [+]
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۴
0
0
احمدی نژاد در بازدید از بیمارستان الزهرا اصفهان هم به کارکنان عیدی داده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۴
0
0
آقا مگه آقاي رييس جمهور طي بخشنامه اي اعلام نكرد كه فقط 250هزار تومان به كاركنان دولت عيدي داده شود؟ پس اين 100هزار تومان ها چيست كه ايشان از كيسه خليفه مي بخشد؟ آقاي لاريجاني و مجلسيان آيا اين عيدي ها در بودجه دولت گنجانده شده است؟ اگر بلي پس چرا ما كارمندان دولت بايد فقط 250هزار تومان بگيريم و آقاي احمدي نژاد حاتم بخشي كند. اگر اين حق كاركنان دولت است چرا فقط دست بوسان؟ مگه بقيه حق حيات ندارن؟
ناشناس
|
United States of America
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۵
0
0
متاسفانه همواره شایعات باعث بدبینی به اقشاری میشود که واقعا تقصیری متوجه آنان نیست.در قضیه عیدی به کارکنان خدوم و شریف وزارت خارجه هم چنین جفایی رفته است .موضوع عیدی رئیس جمهور هم فقط به مدیران این وزارت خانه تعلق گرفت و نه همه کارکنان آن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین