کد خبر: ۸۱۷۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۹

نامه خداحافظی افشین قطبی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: افشین قطبی در نامه‌ای به هواداران باشگاه پرسپولیس دلایل کناره‌گیری خود از تیم پرسپولیس را اعلام کرد. 

به گزارش سرویس ورزش آفتاب متن کامل نامه افشین قطبی سرمربی مستعفی تیم پرسپولیس به هواداران اینچنین است:
 
«مردم غیور و ارجمند ایران
هواداران دوست داشتنی پرسپولیس
با سلام، استحضار دارند اینجانب سید افشین قطبی با عشق خدمت و با قلبی مملو از علاقه به هواداران و طرفداران تیم فوتبال پرسپولیس علی‌رغم گرفتاری‌های بسیار به دعوت مسئولین باشگاه پرسپولیس آری گفته و مجددا با امید استفاده از همکاری صمیمانه کادر فنی جدید و در خدمت داشتن ستارگان فوتبال ایران، فعالیت خود را شروع کردم. 

اکنون با توجه به حوادث حاشیه‌ای تیم که برخی از افراد در خارج از باشگاه ایجاد کرده که بیشتر به دسیسه برای جلوگیری از موفقیت این تیم شکل می‌گیرد نتایج در خور و شایسته مجموعه تیم فوتبال پرسپولیس اعم از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان حاصل نشده و این تنها به بهانه حضور بنده در این تیم است. از آنجایی که با تمامی قلبم پرسپولیس و هواداران آن را دوست می‌دارم، خنجر جدایی را در قلب خود فرو کرده و از کنار تیم دور می‌شوم، شاید با این اقدام دشمنان ما، خوشنود شوند و دست از سر این تیم بردارند. اگر با جدایی من از پرسپولیس این تیم راه قهرمانی و موفقیت را طی می‌کند این افشین قطبی است که عشق و علاقه خود را فدای موفقیت پرسپولیس می‌کند. 

اشکهای جدایی از تیم پرسپولیس و هواداران را در خود نگه داشته تا در روز قهرمانی پرسپولیس چه در لیگ برتر و چه در جام باشگاه‌های آسیا، آنها را در لحظات شادی از چشمم جاری کنم. 

در خاتمه لازم می‌دانم از تمام سعی و تلاش بی‌شائبه اعضاء هیات مدیره باشگاه که در مدت فعالیت اینجانب در جهت ایجاد امکانات برای به ثمر رساندن تلاش بنده، کادر فنی و بازیکنان از هیچ‌گونه مساعدتی دریغ نکردند سپاسگذاری کنم. امیدوارم هواداران عزیز قدر زحمات آنان را گرامی بدارند. آنها همگی دل شیر دارند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۹
0
0
اين هم حكايت غريبي است كه گريبان مردم و مملكت را گرفته با اين دو تيم پر حرف و حديث و پر داستان و ماجرا و در عين حال بد بازده پايتخت. در اين ليگ برتر 14 تيم ديگر هم حضور دارند امإا دريغ از سخني و كلامي. ابومسلم و فجر و برق و ملوان و ديگران و ديگران بازيكن بزرگ مربي صاحب نام و مطرح نداشته و ندارند يا اين همه حرف و سخن ندارند. واقعاْ اگر اين دو تيم حمايت دولتي و حمايت مسپولان بالاي ورزش را پشت سر خود نداشتند مي توانستند در اين واويلاي كسب درآمد به حيات انگل گونه ي خود ادامه دهند؟ واقعاْ قبيح است كه سرمايه ي مملكت به جاي مصرف در مسير حقيقي خود اين گونه دور ريخته مي شود. اگر پرسپوليس و استقلال افسانهبودند و بزرگ چون بازيكنانشان صاحب غيرتي بودند كه آن حميإت و غيرت افسانه بود. باشگاه در و ديوار است و ميز و صندلي و چند آدم سوخته اي كه آردشان را بيخته اند و الكشان را نيز آويخته و داراييشان فقط تجربه اي است كه در اختيار بازيكنان قرار مي دهند. حالا آدمي كه از آن تجربيإات استفاده كند كجاست؟ پرسپوليس و استقلال بزرگ بودند نه چون مهاجراني و دهداري در راسشان بودند بلكه چون فنوني زاده و دايي و نامجو مطلق و قلعه نوعي و روشن و دانايي فر و بياني ها و پروين و ديگر بازيكنان عاشق و دلداده ي اول ايران و بعد فوتبال در آن ها بازي مي كردند.
يادش به خير ماه رمضان كه مي شد تفريح بعد ازافطارمان اين بود كه از پايين شهر بكوبيم و بياييم ميدان تجريش تا بازيكنان اين دو تيم را كه در كنار ميدان و درست در جايي كه امروزه تبديل به پاركينگ شده در حال گل كوچيك بازي كرن تماشا كنيم تا روز بعد مثل آن ها همان حركات را در فوتبال گل كوچيك مدرسه مان تكرار كنيم. اما در حال حاضر حقيقتا در اوقات تعطيل و آزاد بازيكنان اين دو تيم كجا هستند؟ هر كجا هستند حتماْ با عشق و علاقه ي به فوتبال در بين مردم بازي نمي كنند .
بياييم به جاي پرداختن به موضوعات و مباحث متفرقه به موضوع اصلي يعني عاشقانه بازي كردن بازيكنان بپردازيم.
آقاي قطبي خدانگهدارتان باد.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۹
0
0
افشين جان توهركجا كه باشي درقلب ماجا داري اين راهمه مي دانند كه توبراي پرسپوليس خيلي بزرگ بودي لياقت ماهمان مربيان سنتي است.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۹
0
0
aghaye ghotbi shoma ham bazicheye perspolis bodid
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۹
0
0
اين نشانه ضعف يك مربي محسوب ميشه كه اقاي قطبي انجامش داده من به عنوان يك پرسپوليسي واقعا متاسفم
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۸/۲۹
0
0
با سلام :احساسات مردم يك طرف اين همه پولي هاي كه از خزانه بيت المال هزينه اين گونه باشگاه ميشود طرف ديگر كه به چه راحتي پرداخت ميشود آنهم به خاطر دسيسه هاي دشمنان پرسپوليس
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۰
0
0
امپراطور همیشه امپراطور میماند افشین قطبی عزیز بی گمان تو با کلاس ترین . فنی ترین . خوشتیپ ترین . مودب ترین و دوست داشتنی ترین مربی هستی که ایران به خودش دیده ولی چه میتوانیم بگوییم که امکانات ما ابتدایی است.
دوریت مرا همیشه میرنجاند
امیدوارم هر جا که باشی موفق و سلامت باشی و روزی به پرسپولیس برگردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۸۸/۰۱/۲۳
0
0
واقعا عالي بووووووووووووووود.افشين قطبي هميشه امپراطورپرسپوليس خواهدماند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین