کد خبر: ۱۳۱۹۷۹
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲

ترکیه خبر توقیف محموله سلاح ایران را تأیید کرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احمد داوود اوغلوگ وزير امور خارجه تركيه روز گذشته خبر روزنامه آلمانی "‌زوددويچه زايتونگ‌" درباره توقيف يک كاميون محموله سلاح‌های ايرانی در مرز تركيه با سوريه را تاييد كرد.

به گزارش روزنامه حريت تركيه، داوود اوغلو روز گذشته در اين باره گفت‌: ما اطلاعاتي را از گزارش روزنامه آلمانی دريافت كرديم و در اين باره تحقيقات خود را آغاز كرده‌ايم‌.

داوود اوغلو افزود‌: ‌"تحقيقات ما بر مبناي قانونی روی اين موضوع ادامه دارد و اگر لازم باشد اطلاعات كسب شده در اختيار رسانه‌ها قرار داده می‌شود.

روزنامه آلمانی زوددويچه زايتونگ هفته گذشته با انتشار گزارشی ادعا كرده بود كه دولت تركيه 3 ماه پيش (30 آوريل) محموله‌ای از سلاح‌های ايرانی را در منطقه " كيليس‌" در مرز سوريه‌‌، كشف و توقيف كرده است‌.
 
اين روزنامه مدعی شده بود مقصد نهايی اين سلاح‌ها حزب‌الله لبنان بوده است كه قرار بوده از طريق خاک سوريه به لبنان حمل شود.

گفتنی است دولت تركيه در فروردين‌ماه سال جاری نيز يک محموله هوايی سلاح‌های ايرانی به مقصد سوريه را در اين كشور متوقف كرده و با استناد به تحريم‌های سازمان ملل اين محموله را توقيف كردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۶
0
0
بشدت هرچه تمام تكذيب ميشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین