کد خبر: ۸۸۶۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۰۲:۱۳

جمهوری اسلامی: قضات می‌گویند رکسانا صابری آلودگی جنسی هم داشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آزادی «ركسانا صابری» جاسوس آمریكا اعتراض شدید مقامات قضائی كشور را نیز برانگیخته است. 

به گزارش گروه سیاسی آفتاب، روزنامه جمهوری اسلامی در ستون "جهت اطلاع" شماره روز چهارشنبه خود با انتشار این خبر افزوده است: «این مقامات می‌گویند دادگاه تجدیدنظر اگر قرار بود تخفیفی بدهد حداكثر می‌بایست میزان زندان را از 8 سال به 5 سال كاهش می‌داد و او این مدت را در زندان می‌ماند نه آنكه با دو سال حبس آن‌هم تعلیقی كه به معنی نادیده گرفتن جاسوسی و سایر جرایم او از قبیل آلودگی جنسی مشروبات الكلی و... می‌باشد».
 
بنا به ادعای جمهوری اسلامی، همین مقامات می‌گویند بدین ترتیب از این پس در كشور ما جاسوسی برای آمریكا آزاد است! ركسانا صابری در بهمن ماه سال گذشته به جرم جاسوسی برای آمریكا توسط معاونت ضدجاسوسی وزارت اطلاعات بازداشت و در دادگاه انقلاب تهران به 8 سال زندان محكوم شده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۳
0
0
از جناب آقای مسیح مهاجری انتظار نمی رود که به خاطر اشتباهات یک سری از افراد، انسانها را هر آنچه که دوست دازد بنامد و یا بی حیثیت کند. اگر این اتهاماتی که گفته اید وارد باشد چرا آزاد شد؟ همان قضاتی که 8سال بریدند از همان قشر آزادش کردند. ما در این میان ماندیم که کدام قضات درست می گن. به نظر می رسد همه این قضیه بر .... است. که بالاخره به خیر گذشت.
جناب آقای مسیح مهاجری در این میان بزرگترین ضربه به اعتماد مردم به دولت و قضات خورد که حضرتعالی کاری به آن ندارید. در حالیکه اعتماد بزرگترین سرمایه یک جامعه سالم است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۳
0
0
اين گونه تهمت ها در شان افراد خداشناس نيست. چرا بيخودي آبروي مردم را مي بريد و تهمت مي زنيد. به خداوندي خدا اين كارها زشت است. چرا به دختر مردم اين حرفهاي ناشايست را مي زنيد. بالاخره دادگاهي تشكبل شده و رايي داده شده. دادگاه مربوط به فعاليت ايشان بوده و ايشان به خاطر مسائل اخلاقي ( كه نه به شما مربوط است نه به من ) دستگير نشده. خجالت داره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۲/۲۳
0
0
یعنی می گید ایدز هم داشته؟!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین