کد خبر: ۱۱۳۵۰۰
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۹ - ۰۱:۴۲

سردار نقدی: پاسپورت خود را نشان دهید تا ببینید چقدر مردم دنیا به شما علاقه دارند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از آنچه که آن را جزیره عمل‌کردن رسانه‌ها می‌خواند، گفت: یکپارچه نبودن رسانه‌های ما در برابر این همه تهاجمات نسبت به خود، محل سوال است.

سردار محمدرضا نقدی پیش‌از ظهر امروز در هشتمین همایش بسیج و رسانه طی سخنانی با اشاره به حوادث سال گذشته، اظهار داشت: همه ابرقدرت‌ها در فتنه ۸۸ با همه ابزار، ‌افراد و سازمان‌های جاسوسی خود پای کار آمدند تا ملت ایران را به زانو در‌آورند، اما ملت ما از فتنه‌ای عبور کرد که هیچ ملتی در طول تاریخ از آن عبور نکرده بود.

وی با اشاره به استقبال از احمدی‌نژاد در سفر به لبنان، گفت: اگر شخصیت‌هایی از کشور ما به هند بروند با آن جمعیت هند، باید مراقب بود مردم جایگاه را با خود نبرند.

وی در ادامه با اشاره به انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به ملت‌های جهان گفت: دوستانی که برای کمک به سیل زدگان پاکستانی به این کشور رفته بودند می‌گفتند چقدر عکس آقا در پاکستان وجود داشت و چقدر عشق به ولایت در آنجا وجود داشت. به جای صحبت کردن راجع به به سیل در مورد آقا صحبت می‌کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران حرف دل ملت دنیا را می‌زند و ملت‌های آزاده زیر چکمه‌های زورگویان خسته شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های ما باید جهانی فکر کنند،اظهار داشت: دهکده جهانی که روزی غرب از آن صحبت می‌کرد، امروز خودشان را گیر انداخته و یقه آنها را در عرصه اقتصاد و سیاست گرفته است.

نقدی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های خبرنگاران افتخاری در کشور و سایر نقاط جهان، به اقبال افکار عمومی نسبت به ایرانیان اشاره کرد و گفت: شما به هر کجای دنیا که سفر می‌کنید، فقط کافی است پاسپورت خود را نشان دهید تا ببینید چقدر مردم دنیا به شما عشق و علاقه دارند، زیرا آنان شما رابه‌عنوان آزاده می‌شناسند.

وی همچنین با اشاره به تهاجمات رسانه غرب علیه کشورمان گفت: البته خداوند خود جبران کار رسانه‌ای ما را می‌کند. زمانی که آنها قرآن را آتش زدند میلیون‌ها نفر که اصلا نمی‌دانستند قرآن چه بود، به دنبال آشنایی با محتویات آن رفتند و کار آنها نتیجه عکس داد. بنابراین خداوند خود مدیریت می‌کند و ما باید با اخلاص در این میدان حرکت کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با انتقاد از آنچه که آن را جزیره عمل کردن رسانه‌ها می‌خواند، گفت: یکپارچه نبودن رسانه‌های ما در برابر این همه تهاجمات نسبت به خود، محل سوال است.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های رسانه‌ای ایران بسیار بالا است به موفقیت‌های کشورمان در اثر‌های پویا نمایی تولید فیلم و بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد و گفت: رسانه‌های ما باید مردمی باشند و بسیج در همه عرصه‌ها حضور داشته باشد. اگر از ظرفیت عظیم بسیج استفاده کنیم و مسئولان نیز همتی جدی داشته باشند در آینده بسیار نزدیک به قله‌های بسیار رفیع خواهیم رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین