کد خبر: ۱۲۹۲۹۷
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۳
با اشاره به انحرافات بوجود آمده در هرم قدرت مطرح شد؛

سعیدی: آيا در اين شرايط سپاه بايد ساكت باشد؟

با تدابیر رهبر معظم انقلاب برخورد گزینشی میشود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با اشاره توطئه دشمنان خارجي و داخلي از ابتداي انقلاب تاكنون گفت: سپاه پاسداران با هر جرياني كه بخواهد انقلاب اسلامي را از اصول و مباني اسلام منحرف كند مقابله خواهد كرد.

حجت‌الاسلام سعيدي در مراسم معارفه جمعي از مسوولان نمايندگي ولي فقيه در سازمان بسيج با اشاره به مواضع سپاه پاسداران در قابل حوادث اخير گفت: سپاه در مسير ولايت حركت مي‌كند و خودش را با مباني و اصول اسلام تطابق مي‌دهد تا زماني كه يك جريان در مسر ولايت و اسلام و انقلاب باشد از آن حمايت مي‌كند.

او با اشاره به اين‌كه پروردگار عالم برنامه تكامل انسان‌ها را توسط انبيا ارائه كرده است گفت: ضابط و نگهبان اين شريعت انبيا و ائمه معصوم و در زمان غيبت معصوم بر عهده ولي فقيه است.

وي با تاكيد بر اين‌كه انبيا و ائمه معصومين به دنبال اين هستند تا انسان‌ها را به كمال برسانند تصريح كرد: ولي فقيه به تبع از سياست انبيا به دنبال حزب حداكثري است و به دنبال اين هستند تا از ريزش‌ها جلوگيري كنند و بيان استانداردهاي ديني با ايشان است.

سعيدي در بخش ديگر سخنانش با بيان اين‌كه معصومين و انبيا مسوولان حفاظت از شريعت هستند گفت: روزي هم كه مكتب به خطر بيفتد همچون امام حسين (ع) جان خود را بايد فدا كرد.

وي از تشيع به عنوان پاسدار نبوت و شريعت نام برد وافزود: تشيع يعني اسلام ناب و اسلام نبوي به يك كلمه زياد و نه يك كلمه كم و هر جا گفتمان نبوي دچار تهديد شد ولي فقيه است كه وارد مي‌شوند و استانداردها را بيان مي‌كنند.

سعيدي فلسفه برخورد امام (ره) با نهضت آزادي و بني صدر را از جمله مواردي دانست كه ولي فقيه تهديد را جدي ديدند و گفت: امام (ره) در پرتگاه‌هاي خطر وارد مي‌شدند و جلو دگرانديشي جريان‌هاي مختلف را كه مي‌خواست وارد سياست شود گرفت.

نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اين‌كه جريان‌هاي اصلاحات فتنه‌گر و انحرافي در چارچوب‌ اصول و مباني اسلام حركت نكرده و نمي‌كنند، گفت: امروز متاسفانه در جريان انحرافي متغيرهاي نگران‌كننده‌اي را مشاهده مي‌كنيم كه با اصول و مباني اسلام و انقلاب فاصله دارد.

او تغيير در گفتمان اصول‌گرايي را از جمله متغيرها عنوان كرد وافزود: امروز متاسفانه در اظهارات برخي از شخصيت‌هايي كه در هرم قدرت هستند گفتمان غيرديني مشاهده مي‌شود كه اين ناشي از انديشه جريان انحرافي است.

سعيدي گرايش عناصر ناصالح را از ديگر متغييرهاي نگران‌كننده بر شمرد و افزود: امام بزرگوار به ما آموخت تا مباني شايسته سالاري را در جامعه و حكومت تقويت كنيم اما امروز اين خواست امام (ره) ناديده گرفته مي‌شود.

وي ظهور و بروز ملي‌گرايي و تكيه بر عنصر ايرانيت را ديگر متغيير نام برد و افزود: در اسلام با اصل وطن دوستي مخالفت نمي‌شود بلكه آن‌جا كه وطن دوستي جاي خود را به وطن‌پرستي مي‌دهد خطر بزرگي است كه با آموزه‌هاي ديني سازگاري ندارد.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران بهره‌گيري غير متعارف از بيت‌المال را براي تحكيم قدرت و سوء استفاده از مقدسات و برخورد گزينشي با تدابير رهبر معظم انقلاب را از ديگر عوامل نگران‌كننده دانست و گفت: آيا در اين شرايط سپاه بايد ساكت باشد.

او در پايان تصريح كرد:‌ سپاه پاسداران در هر شرايط پشت سر رهبري انقلاب حركت مي‌كند و تلاش مي‌كند تا براساس وظيفه ذاتي و قانوني‌اش انقلاب را در مسير ولايت حافظ و نگهبان باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
0
فعلا كه سپاه با صدها شركت زير مجموعه اش و تاسيس بانك و... و برنده شدن در قراردادهاي بزرگ عمراني و اقتصادي به صورت ..... و بدون برگزاري مناقصه سالهاست كه تبديل به يك ... بزرگ اقتصادي در كشور شده است و كسي هم جرات حرف زدن ندارد چون به ضدانقلاب و ضد نظام و خيلي چيزهاي ديگر متهم مي شود..
متاسفانه اينها تفكراتشان نيز ..... است و كشور را به مسير خطرناكي انداخته اند....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین