کد خبر: ۷۸۷۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۸
در یادداشت روز پنجشنبه حسین شریعتمداری صورت گرفت:

تحریف آشکار سخنان مقام معظم رهبری در کیهان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حسین شریعتمداری در یادداشتی که روز پنجشنبه، 24 مردادماه در روزنامه کیهان منتشر شد از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خواست احمدی‌نژاد را مانند فرزند خود دانسته و از کمک به او دریغ ننماید. 

به گزارش سرویس سیاسی آفتاب، حسین شریعتمداری در این یادداشت، که بخش اعظم آن را به تلاش برای توجیه بخشی از اظهارات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد مدارای سه ساله نظام با محمود احمدی‌نژاد، اختصاص داده، ضمن تأکید بر این نکته که «نگارنده نیز بر این باور است که دولت نهم خالی از نقص و اشکال نیست و برخی از عملکردهای آن به درستی قابل نقد است و نمونه‌هایی از این نقیصه‌ها و اشکالات در بیانات رهبر معظم انقلاب هم با هشدارهای صریح یا تلویحی روبه‌رو شده‌است»، احمدی نژاد را «فرزند انقلاب» نامیده‌ و مدعی شده‌است: «نقد یک نقیصه که کیهان نیز در مواردی به آن پرداخته است با نفی کارآمدی و فداکاری مثال‌زدنی دولت احمدی نژاد و نادیده گرفتن ویژگی‌های برجسته اسلامی، انقلابی و مردمی آن متفاوت است». 

کیهان در ادامه آورده است: «انتظار آن است که بزرگانی چون حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، دکتر احمدی نژاد را به مثابه فرزند خود بدانند و از هیچ حمایت و کمکی به این فرزند انقلاب دریغ نفرمایند». 

حسین شریعتمداری که در این یادداشت از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با عنوان «استاد گرانمایه»، یاد کرده و تصریح کرده‌است: «حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که از یاران امام راحل(ره) و خلف حاضر آن بزرگوار هستند، نقش غیرقابل انکاری در انقلاب اسلامی داشته‌اند»، ضمن تأیید نقل قول آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از مقام معظم رهبری بدون استناد به منبع خاصی مدعی شده‌است که منظور مقام معظم رهبری از جمله «مدتی با این دولت مدارا کنید»، این بوده است که « آقای هاشمی رفسنجانی هم با گذشت زمان به ویژگی‌های برجسته و بعضا منحصر به فرد دولت نهم پی خواهند برد و از مخالفتی که به هنگام انتخاب آقای احمدی نژاد داشته‌اند، دست خواهند کشید. بنابراین در مقابل مخالفتی که آیت الله هاشمی رفسنجانی در اوایل دولت نهم علیه این دولت ابراز داشته است، خطاب به ایشان فرموده‌اند «مدتی با این دولت مدارا کنید»»!

حسین شریعتمداری همچنین در ادامه تلاش خود برای توجیه اقدامات دولت محمود احمدی‌نژاد به تفسیر بیشتر بیانات مقام معظم رهبری دست زده و مدعی شده‌است که منظور نظر ایشان این بوده‌است که «اگر مدتی مدارا کنید به وضوح و به زودی متوجه خواهید شد که این دولت از خصوصیات برجسته اسلامی، انقلابی و مردمی برخوردار است و با مشاهده این ویژگی ها از مخالفت خود دست خواهید کشید». 

اما مهم‌ترین موضوعی که در این یادداشت دیده می‌شود این است که شریعتمداری که در یادداشت خود کوشیده‌است نقل قول آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را خلاف روال و قانون و غیرقابل استناد بخواند، در ادامه خود دست به تحریفی آشکار در سخنان مقام معظم رهبری زده‌ و از قول ایشان، «دولت نهم را بهترین دولت بعد از مشروطه دانسته» است. 

گفتنی است این نقل قول از مقام معظم رهبری کاملاً تحریف شده و غیر واقعی است، چرا که اصل سخنان مقام معظم رهبری که در مراسم هفدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینى(ره) و خطاب به «مسؤولان آمریکایی» ایراد شده، به شرح زیر است: «شما خودتان را با دولت ما مقایسه کنید؛ رئیس‏جمهورتان را با رئیس‏جمهور ما مقایسه کنید. دولت شما امروز در داخل امریکا منفورترینِ دولت‏ها در تاریخ ایالات متحده است؛ این را در نظرسنجى‏هاى خودشان به همه‏ى دنیا اعلام کرده‏اند. امروز دولتى که در امریکا بر سر کار است، در تاریخ ایالات متحده، از همه‏ى دولت‏ها از نظر مردم امریکا منفورتر است. شما این را مقایسه کنید با دولت ما، که امروز دولت ما یکى از محبوب‏ترین دولت‏ها بعد از مشروطه تا امروز است؛ در طول این صد سال».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۴
1
1
انقلاب ما اين فرزند را نمي خواهد
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۴
0
0
[...] شخص در ايران ايشان است و بس . و [...] فرد در اين نظام .
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۴
0
2
به نظر بنده نتايج بسيار ضعيف عملكرد دولت محبوب اقاي شريعتمداري انقدر فضا را براي ايشان و هم فكرانشان تنگ كرده كه تنها چاره را در قرار دادن اين دولت و اقداماتش در زير چتر تقدس مي دانند.
هدف ظريف و زيركانه مقاله اقاي شريعتمداري نيز همين است كه مي خواهد با منتصب كردن دولت نهم و عملكرد ضعيف ان به رهبري نظام، منتقدين دولت را منفعل كند و اقاي احمدي نژاد را از فشار پاسخگويي نسبت به عملكرد دولتش نجات دهد.
جالب اينجاست كه مقاله مذبور ثابت ميكند جريان اقاي شريعتمداري -كه مدعي شش اتشه دفاع از ولايت هستند -
اگر لازم باشد براي نجات دولت مطبوعشان،به راحتي مقام رهبري را در شكستهايشان شريك مي كنند و به سادگي ايشان را هزينه تداوم قدرت خود مي كنند!!!!
اين بزرگترين درس براي بزرگان كشور است كه از ميدان دادن به جريانهاي افراطي و تندرو(اعم از اصولگرا يا اصلاح طلب) حذر كنند.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۷ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۴
0
0
آقاي شريعتمداري هزينه كردن از نظام. رهبري و شهدا براي سلايق منحرف سياسي تا كي؟ آقا چرا كسي با اين‌ها برخورد نمي كند اين‌ها كشور را به هر سمتي خودشان بخواهد مي برند و ديگران را با برچسب‌هاي مختلف از صحنه به در مي‌كنند.
قوه قضاپيه سكوت تا كي؟ دفتر مقام معظم رهبري با اين‌ها برخورد كند.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۴
0
0
اين ها با استفاده ابزاري از همه چيز مي حواهند احمدي نژاد را براي 4 سال ديگر بر ما حاكم كنند. كار را به جايي رسانده اند كه در روز روشن از فرمايشات رهبري استفاده ابزاري مي كنند و بيانات ايشان را تحريف مي كنند. نمي دانم چرا دادستاني و مدعي العموم با اينها برخورد قضايي نمي كنند. اگر اين رويه باب شود هر روز با تحريف سحنان رهبر انقلاب. عده اي مطامع سياسي شان را پيش مي برند . كشور را هرج و مرج فرا مي گيرد. خدا خودش رحم كند.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۴
0
0
جلوي اين بد اخلاقي ها گرفته شود. آيا اگر هركسي كه روزنامه اي با پول بيت المال داشت و زور و قدرت رسانه اي بايد هر طور كه دلش خواست نظرات ديگران را تحريف كند. حتي اگر اين شخص رهبر انقلاب اسلامي باشد؟
حالا چون وزير ارشاد هم دوست آفاي شريعتمداري است هيچ كس با آنها كاري ندارد. اما اگر ديگران چنين كاري مي كردند قطعاْ روزنامه شان توقيف مي شد. مناديان عدالت كجايند؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۴
0
0
كيهان به كجا مي رود؟
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۴
0
0
آيا مدير مسوول كيهان با اين خطاهاي فاحشي كه طي اين مدت انجام داده بركنار نمي شود؟
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۴
0
0
بر اساس ادعاي عجيب آقاي شريعتمداري يعني مقام معظم رهبري دولت احمدي نژاد را از دولت هاي شهيد رجايي و باهنر. دولت كابينه ميرحسين موسوي كه با نظر آيت الله خامنه اي انتخاب شده بود و دولت آيت الله هاشمي رفسنجاني بهتر دانسته اند؟ ادعاي حيرت آوري است! اين ادعا سرپوشي بر بسیاری از اشتباهات و اعمال غيرقابل دفاع دولت نهم و تلاش براي زير سوال بردن دستاوردهاي نظام در دولت هاي پيشين است. البته آقاي شريعتمداري كه خيالشان راحت است كسي با ايشان برخورد نمي كنه به راحتي و آزادانه هر مطلبي را به هر كسي نسبت مي دهند. اين چيز عجيبي نيست.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۴
0
0
اين آگاهي حيرت آور آقاي شريعتمداري از اندرون بيت رهبري وبالاتر به مكنونات دروني معظم له امري اهانت باراست كه جادارد از طرف دفتر رهبر برخوردشايسته صورت پذيرد.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۴
0
0
سلام عليكم
جاي يك سوال واقعاْ خالي است:
اگر در دوران جناب آقاي خاتمي هم همچنين حركت هاي مي شد عكس العمل دوستان چي بود؟
زنده باد خاتمي كه كه فرياد مي زند:
زنده با مخالف من
ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۴
0
0
اين صحبت كاملا درسته !

مقام معظم رهبري بارها اين مطلب را بيان كرده اند

تلويزيون هم چند بار نشان داده است

شما واقعا پرت تشريف داريد !
ناشناس
|
-
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
دوستان عزيزي كه مطالب فوق را بيان كرده اند بهتر است به خود مقاله كيهان مراجعه كنند تا قضاوت عادلانه اي داشته باشند.
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
bebinam shoma hamrah ba matne gozaresh nazaratetoonam az pish minevisin na? cheghadr hame enshao mantneshoon mesle hame!!! j_oraat darid nazare manam jozve nazarat bezarid! ba vojoodi ke man aksaran baraye akhbare shoma nazar dadam hatta 1 bar am nazare khodam ro nadidam,
ناشناس
|
-
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
1
شما اصل مطلب صحيح و منطقي جناب شريعتمداري را رها و بي جواب گذاشتيد يك گوشه از صحبتهاي ايشان كه اشتباه لژي بوده را محكم چسبيديد انصافا منصفانه نبود
ناشناس
|
-
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
ان كه مدارا ميكند ملت ايران است .البته ديگر جان به لب شده اند .در انتخابات اينده متوجه خواهند شد .
ناشناس
|
-
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
فكر كنم ديگر ايشان براي مسءوليت نمايندگي ولي فقيه پير شده باشند!
بهتر است دفتر رهبري به فكر بررسي اين موضوع و ارايه گزارش كاري به مقام رهبري دست به كار شود
ناشناس
|
-
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
به نظر من تفاوت بين عبارت هاي «بهترین» و «یکى از محبوب‏ترین» آن چنان عميق نيست كه بتوان از آن به عنوان «تحریف آشکار» ياد كرد.
نكته مهم اينجاست كه كارنامه محمود احمدي نژاد در زمينه هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي و ... كاملا مشخص است و تمجيد يا انتقاد هيچ كس نبايد در بررسي عملكرد وي تاثير بگذارد.
ناشناس
|
-
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
احسنت به شريعتمداري حرف دل ما را زده هاشمي چكار ميخواد بكنه؟
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
اول اینکه به سخنی اشاره کردی که شنونده آن آقای هاشمی بوده نه شما.

دوم اینکه ما هم قائل به حمایت از دولت هستیم ولی بر خلاف شما حمایت دوستانه را خندیدن و تشویق بر خطاها نمی دانیم.
اما آن چه پدر نادانی است که فرزندش را در خطاها به جای تنبیه تشویق کند.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
[...] معلوم است كه كيهان هم اراحمدي نژادحمايت مي كند[...]
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
AYA BAAD BE KAYHAN EJAZEH DAD KE HARAMALI RA KHAST ANJAM DAHAD ? MAGAR HAMIN KAYHAN NABOD KE DAR MOGHABELE MASHAI VA K_ORDAN SOKOT KARD ? AYA IN D_OROST AST
ناشناس
|
-
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
با سلام
سوال من از آقای شریعتمداری: آیا میتوانید به جای این تفسیرها فقط در حد یک صفحه A5 (نصف A4) و نه بیشتر تمام دستاوردهای مهم این دولت در طی سه سال گذشته اعم از اقتصادی و سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و یا هر نکته ای که میتواند مثبت تلقی شود را بنویسید؟
لطفا از جملات بدون پایه و اساس مانند اینکه ما در دنیا قدرت اول هستیم و مردم ایران در رفاه نسبی هستند و یا آمار و ارقامهای ساختکی که حداقل توسط دو سازمان مختلف از خود مجموعه دولت تکذیب میشوند خودداری فرمایید. با تشکر فراوان از مسئولین سایت آفتاب
ناشناس
|
-
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
ایشان در مقاله های خود مانند اینکه منظور رهبری این بوده و احمدی نزاد آنگونه گفته کلی مطلب نوشت که بعد هم دفتر رهبری آب پاکی را ریخت روی دستشان. حالا اگر دولت خاتمی بود. یک چنین روزنامه ای به جرم تشویش اذهان عمومی و چاپ دروغ بدون دادگاه بسته می شد !!!
ناشناس
|
-
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
انقلاب فرزندانی فرهیخته‌؛ با سواد؛ با فرهنگ و دست کم با ادب نیز دارد! من که اگر پدر چنین فرزندی‌ بودم قطعا فرزندی که دست کم ادب و طرز صبحت‌ کردن بهتری بلد است را برای کارهای جدی‌تر خانواده حمایت می‌کردم! نه این [...] جهل و بیسوادی و بی‌فرهنگی و بی‌ادبی را.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
این مردم خودشان لمس میکنند که دولت چقدر خوب است.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
آقاي شريعتمداري به سبب دلجويي گفتار هفته گذشته خود اين چنين قلم زده است . بايد براي بار چندم از قصور ايشان چشم پوشي كرد.
البته ايشان بايد كمي از آِقاي دعايي روزنامه نگاري را بياموزد كه هيچگاه افسار روزنامه اي را كه با پول بيت المال اداره مي شود را در دست يك جريان خاص سياسي قرار نداده است .
ناشناس
|
-
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
اگر سي سال از انقلاب نگذشته بود مدارا كردن شايد مفهومي داشت ولي بعداز سي سال روش حكومت ادم را ياد معماران بيسواد قديم مياندازد كه بعوض تهيه نقشه ميرفتند سر زمين و دست به كمرشان ميزدند وطرح ساختمان را به بنا ميدادند حالا هم با اين سفرهاي استاني برنامه ريزي سر محل انجام ميشود
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۲ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
با پيدا كردن يك سوتي از شريعتمداري مي تواندي حرفهاي درست او را زير سوال ببريد
هاشمي براي سالها [...] بايد پاسخ گو باشد
اگر امروز مشكلات اقتصادي داريم جز براي اين است كه آقاي هاشمي و دوستان در سايه سياست هاي تعديل اقتصادي مردم را بدبخت كردند و آقاي خاتمي هم به دنبال توسعه سياسي و ... كوفت و زهر مارهايي بودند كه پدر مردم رادرآورد
من امروز 200 هزارتومان حقوق مي گيرم از زندگي ام هم ناراضي ام اما بيشتر از آنكه اينها را از احمدي نژاد بدانم مسبب بدبختي هاي خود و مردم را [...] مثل رفسنجاني مي دانم كه امروز دلسوز مردم شده اند
احمدي نژاد هر چه باشد دزد نيست مثل [...] كه معلوم نشد رشوه هايش چه شد ...
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۵
0
0
براي همين است كه روزنامه كيهان فقط به درد پاك كردن شيشه مي خوره!
ناشناس
|
-
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
كفن پوشان قم صبح شد بيدار شويد.
ناشناس
|
-
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
وجود چنين افرادي از اول انقلاب باعث رسيدن كشور به ناكجا آباد شده است. [...]بيچاره مردم زحمت كش و بدبخت
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۹ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
هرچي برادر شريعت [...] ميگويند درست است اصلا ما [...] كي باشيم [...] هم كه ايشان را بعنوان سخنگوي بيت انتخاب كردند تازه از همه اين حرف ها بگذريم ايران متعلق به ا يشان است شاه هم در 35 سالي كه سلطنت كرد حق ايشان را خورد كه در ان مورد هم به موقع به دادگاه لاهه شكايت ميكنيم
ناشناس
|
-
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
اين هم مشكلي اساسي در ايران ماست كه هيچ وقت قلم و رسانه ازادانديش نبوده و پيوسته دنباله رو اهداف حكومت بوده
اقاي شريعت مداري نيز هم
ناشناس
|
-
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
آري
من هم موافقم احمدي نژاد فرزند انقلاب است. اما انقلاب هم مانند بقيه چيزها گاهي اوقات فرزندان [...] به دنيا مي آورد.
ناشناس
|
-
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
ظاهرا كسي در اين نظام جرات وتوان برخورد با هتاكي ها وحرمت شكني هاي آقاي شريعتمداري را نداردچون ايشان همواره به عنوان متولي انقلاب با همه با بي پروا سخن مي گويدغير مستقيم براي رهبرمعظم انقلاب تعيين تكليف مي كند نظرات شخصي خود را به عنوان سياست هاي نظام مطرح مي كندو به شخصيت هاواستوانه هاي انقلاب مي تازد و متاسفانه با هيچگونه عكس العمل مراجع قانوني كشور نيز مواجه نمي شود. معلوم نيست با اين اوضاع چه برسر اين كشور وملت خواهد آمد
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
اين روزنامه كيهان مگر يك سرمايه ملي نيست چرا شده اسباب بازي شريعتمداري تا هر چيزي كه دلش مي خواهد بنويسدُاصلا او چه كاره مملكت است كه مالك اين روزنامه شده ُچه پست و سمتي دارد كه ما خبر نداريم!!!
ناشناس
|
-
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
اقای شریعتمداری با این مقاله ثابت کرد که هیچ فرقی با اقای احمدی نژاد ندارد اقای احمدی نژاد صحبت رهبری را برای رای اعتماد گرفتن یک وزیر از مجلس [...]، اقای شریعتمداری هم برای رای جمع کردن برای اقای احمدی نژاد صحبت رهبری را تحریف کرد پس دیدید که این دو هیچ فرقی با هم نمی کنند .
حال چه سودی برای این دو مرد سیاست دارد که صحبت های رهبری را تحریف کنند الا ...
در انتها این حرف رو میخوام بزنم که درباره این تحریف ها سخن و گلایه فراون می شه کرد ازسپاه ، از مذهبی نمایان ، از مدعیان پیرو ولایت و ... واقعا این ها در این مواقع کجا هستن اگر این کارها را یکی از دولت های هاشمی و خاتمی انجام می داد چه کار می کردند . تحریف صحبت رهبری دست کمی از پاره کردن عکس ایشان ندارد
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
كيهان درست نوشته است .نظر آقاي خامنه اي همين بوده است .چرا گمان مي كنيد هرچه[...]درست است /
براي اينكه كيهان را نفي كنيد سعي نكنيد سخنان[...]توجيه كنيد
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
به هر حال آقاي شريعتمداري پدرخوانده اصولگرايي هستند. حتما ايشان از نيات و منويات دروني [...] آگاهي كامل دارند كه اينچنين با اطمينان اظهار نظر مي كنند. خدا به داد ملت بي پناه برسد.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
سلام
بيخود سعي نكنيد حرفاي رهبري را لاپوشاني كنيد.اگر حمايت ها [...]نبود اين دولت هزارباره سقوط كرده بود.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
برادر شر يعت مداري به جاي اينكه استراق سمع كنن برند اول فكر كنن بعد شعر نو تلاوت كنن...
ناشناس
|
-
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
اخوي شريعت تو فضا سير مي كنن يا يحتمل اينكه اين نوزاد انقلاب[...]دوست داشته منظور رهبري اين باشه
اخوي پا شو جا نموني...
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
سايت آفتاب تورا خدا كوتاه بيا: اين‌ها هركاري دلشان بخواهد انجام مي‌دهند شما يا با آنها هستيد كه مشكلي نخواهيد داشت و حرفتان برو خواهد داشت يا با آنها نيستيد كه بايد هر روز كتك بخوريد و آنها هربلايي را به اسم دين بر سر شما مي‌اورند.
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
من با آقاي شريعتمداري موافقم مسلم است رهبري حمايتهاي قاطعي را از اين دولت داشته و اين جمله ايشان مبني بر مدارا در صورت راست بودن نمي تواند به مفهوم استنباط شده توسط آقاي هاشمي باشد . ضمنا تفصيلا به اين موضوع پرداخته ام خواهشا سري بزنيد .وبلاگ استناد در سايت بلاگفا
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
البته كه بهترين دولت است. در سرمايه گذاري كه مقام اول را در جهان داريم. بيكاري كه وجود ندارد. قيمت ها هم كه روز به روز كمتر ميشود. در سياست خارجي هم كه با تمام دنيا تعامل داريم. مردم هم كه همه راضي هستند. مشكل برق و آب و گاز هم كه نداريم و حتي اضافه توليد هم داريم. مسكن هم كه به وفور فراوان است و حتي كسي نيست كه خيداري نمايد. و .... اين هم موفقيت و رضايت البته كه بهترين دولت است.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۶
0
0
خدا وكيلي تشخيص اينكه هاشمي راست مي گويد يا شريعتمداري خيلي سخت است.در هر صورت طبق گفته خاتمي دولت يك تداركاتچي بيشتر نيست چه هاشمي باشد چه خاتمي و چه احمدي نژاد.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۲۱ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۷
0
0
متاسفانه عليرغم پيچيده شدن بيشتر و روزافزون روابط اقتصادي و سياسي و فرهنگي در دنيا و استفاده عميق تر از دانش و علم متاسفانه در ايران [...]تمايل رجحان استفاده از [...] بي صلاحيت به جاي افراد با كفايت و پردانش و دلير بيشتر مي شود چه در دولتهاي قبلي و چه بخصوص در اين دولت و اين است كه روز به روز در كليه عرصه هاي اجتماعي و اقتصادي با [...]شراپط مواجه هستيم .
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۷
0
0
منظور آقا كه دولت احمدي نژاد نيست منظور ايشان دولتهاي انقلاب است.
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۷
0
0
من یک سوال داشتم آیا بی انصاف تر از شما هم پیدا میشه؟
گاهی وقتا نفرت بد جوری انسانو ه طرف قعر جهنم میبره البته اگه معتقد باشید که آخرتی هم هست...میدونم سانسور می کنید اما خواستم فقط بخوانید
ناشناس
|
-
|
۲۱:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۵/۲۸
0
0
به كوري چشم دشمنان مرفه نشين و غافل از مردم دكتر احمدي نژادُآقاي دكتر را از صميم قلب دوست داريم و همواره برايش دعا ميكنم...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۸۸/۱۲/۰۹
0
0
سلام به همه
بابا تورو خدا تو رو به هرچی میپرستی (همه رو میگم)
خداوکیلی اگر پیشرفت و اعتلای کشور رو میخواید ولو به عنوان یه رسانه صرف، از این کارا چه نتیجه ای بر میاد؟
آیا واقعا همچی درست میشه که بگی کیهان فلان اشتباهو کرد دولت هم فلان امثال شما ها هم فلان خدمت؟
دیگه همه چی درست شد؟ اگه واقعا دلتون به حال نظام و انقلاب و مملکت میسوزه بیاید از این حزب بازی ها و سیاست بازی ها و فحش و افترا به هم، راه کار اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و ... بگید اگر هم که نه(احتمالش بیشتره) به همین کاراتون ادامه بدید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین