کد خبر: ۹۲۷۷۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۵

فرمانده انتظامی تهران: حتی یک آشوبگر را نکشتیم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این كه این قول را به خانواده معظم شهدا می‌دهم که امکان ندارد، برای یک لحظه در دفاع از آرمان‌های شهدا و خونی که دادند، تردید داشته باشیم، افزود: «نسبت به خانواده‌های شهدا احساس شرمندگی می‌کنیم که نتوانستیم، آن طور که باید خدمت کنیم».

سردار عزیزالله رجب‌زاده در مراسم غبارروبی از مزار شهدای نیروی انتظامی با بیان این كه فرمانده انتظامی تهران بزرگ یك‌هزار و 451 شهید و یك‌هزار و 368 ایثارگر دارد، گفت: «شهدا خود را فدا کردند تا از اسلام، نظام و ولایت دفاع کنند و ما این خون‌ها را هرگز فراموش نخواهیم كرد. حتی لحظه‌ای تردید به خود راه نمی‌دهیم چون این خون‌ها پشت ما هستند و هر زمان كه احساس دلتنگی کنیم با یاد و خاطره شهدا دوباره برای دفاع از نظام، محکم خواهیم ایستاد».

وی در ادامه به عملكرد پلیس در اغتشاشات اخیر اشاره كرد و گفت: «در فتنه‌های اخیر، ماموران پلیس با درایت و مدیریت، با فتنه‌گران برخورد کردند، به طوری كه در مواقع لزوم با خویشتنداری و در برخی موارد هم با قدرت برخورد كرده و نقشه آشوبگران را ناتمام گذاشتند».

سردار رجب زاده با بیان این كه چندین روز تجمعات خیابانی در قالب فتنه و انقلاب مخملی باعث نشد که ذره‌ای در اراده هم‌رزمان ما شک و تردیدی به وجود آید، گفت: «بدون آن كه حتی یک نفر از آشوبگران را بكشیم، توانستیم مقتدرانه از نظام دفاع كنیم و برای نیروی انتظامی مایه افتخار است که حتی در یک سرباز ناجا شک و تردیدی برای دفاع از نظام و انقلاب وجود نداشت».

سردار رجب‌زاده با لحنی بغض آلود تصریح كرد: «پوزه همه بدخواهان را به خاک خواهیم مالید و یک جان ناقابل را که فدای شهدا، نظام و رهبری می‌کنیم».

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: «نیروی انتظامی از خون شهدا پاسداری خواهد كرد و تا به امروز هم محكم ایستاده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین