کد خبر: ۱۱۷۵۱۵
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۳۸

باهنر: احمدی‌نژاد هم از عزل‌و‌نصب‏ها خبر ندارد!

متکی و بذرپاش جزو اولی‌ها هستند ولی آخری نیستند
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده تهران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتن متکی و آمدن صالحی می‌توانست در محیط آرام‌تر صورت بگیرد و این همه حاشیه نداشته باشد، گفت: کسانی که می‌خواهند در دولت کار کنند و کارشان استمرار پیدا کند باید ارادت‌شان را به مشایی بیشتر کنند. 

محمدرضا باهنر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر دیروز در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین در رابطه با تغییرات گسترده در دولت گفت: برخی تحلیل می‌کنند روند ترمیم کابینه دولت دهم و مسئولان دولتی آغاز شده و اینگونه بحث می‌شود که متکی و بذرپاش جزو اولی‌ها هستند ولی آخری نیستند.

وی با اشاره به آنکه هیچ مسأله‌ای در این دولت قابل تحلیل و پیش بینی نیست، گفت: برخی عنوان می کنند غیر از رییس جمهور کسی از عزل و نصب ها خبر ندارد اما من می گویم خود رییس جمهور هم خبر ندارد.

وی با اشاره به روش نامناسب عزل متکی گفت: در خیلی از کشورها که فرآیند تصمیم‌گیری‌شان دقیق هم هست اما امکان ترمیم کابینه وجود دارد و اعضای کابینه تغییر می‌کنند اما در ایران هم باید این کارها سیستماتیک باشد.

باهنر به دو اشکال در این شیوه عزل و نصب اشاره کرد و گفت: از یک جهت در خیلی از کارها با رفت و آمد یک نفر سیستم راهبردی عوض می‌شود و دوم آنکه هزینه‌های بی‌جایی تحمیل می‌شود. این تغییر امری عادی بود اما هزینه‌های اضافی را بار کرد چرا که با تغییر وزیر خارجه شاهد حاشیه‌های زیادی در سطح بین‌المللی و رسانه‌های داخلی بودیم.

وی از تغییرات دیگر در کابینه سخن گفت و اظهار داشت: یک سایه عمومی وجود دارد که کسانی که می‌خواهند در دولت کار کنند و کارشان استمرار پیدا کند باید ارادتشان را به مشایی بیشتر کنند وگرنه اوضاع خیلی قابل استمرار نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین